quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Dumbert het volgende:
Had deze week een pakje kroketburgers voor de magnetron van het merk Beckers meegenomen uit de supermarkt.
Op de verpakking staat 2,5 minuten op 800 watt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
RTFM
Nadat je een kroketburger 3 minuten op 650 Watt hebt opgewarmd, moet je hem nog 2 minuten af laten koelen, daardoor wordt 'ie krokanter.
Heb je wel het meegeleverde hulsje gebruikt? Met de naad naar beneden?
Ook staat er op het hulsje: Do not use (plastic) microwave plate.
PS: Ik heb alleen ervaring met de rundvlees kroketburgers, je hebt ze nu ook in goulashsmaak, maar die heb ik nooit op.
Vaudje, het was 3 minuten op 650 Watt of 2,5 minuten op 800 Watt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:54 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Op de verpakking staat 2,5 minuten op 800 watt.
Met dat wattage voor de zekerheid 3 minuten aangehouden, en idd het kartonnen hoesje wel gebruikt, op het glazen draagbord wat in de magnetron zit...
Mijn inziens gaat die prut binnen in de kroketburger echt niet meer vlees worden, wat je ook doet.De korst was prima, en lekker krokant...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
RTFM
Nadat je een kroketburger 3 minuten op 650 Watt hebt opgewarmd, moet je hem nog 2 minuten af laten koelen, daardoor wordt 'ie krokanter.
Heb je wel het meegeleverde hulsje gebruikt? Met de naad naar beneden?
Ook staat er op het hulsje: Do not use (plastic) microwave plate.
PS: Ik heb alleen ervaring met de rundvlees kroketburgers, je hebt ze nu ook in goulashsmaak, maar die heb ik nooit op.
Houdbaar tot juni dit jaar volgens de verpakking...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Was de houdbaarheidsdatum niet verstreken? Ik had een keer worstenbroodjes van Beckers bij Albert Heijn gekocht waar witte schimmel opstond, en die 11 maanden over de datum waren.
Stuur anders eens een briefje naar Beckers, met de verpakking erbij. (ze hebben gratis antwoordnummer) Want het lijkt me niet normaal, ik eet die dingen al een tijd en hier zijn ze altijd gewoon goed.
In het geval van de worstenbroodjes kreeg ik voor 15 euro VVV-bonnen/Iris cheques.
magnetronfrituurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Eindewege het volgende:
Schoenzolen van Beckers! smaken bijna naar hamburgers.
Magnetronfrituur is meestal niet zoveel aan vind ik ....
Echte frituur zal lekkerder zijn, maar dit is minder vet, en bovendien erg snel klaar, zonder dat je keuken nog een paar uur stinkt van de frituur olie...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Eindewege het volgende:
Schoenzolen van Beckers! smaken bijna naar hamburgers.
Magnetronfrituur is meestal niet zoveel aan vind ik ....
Ik heb laatst een topic gelezen, waarbij werd geconcludeerd dat het frikandellen zijn en niet frikadellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:23 schreef RenzoBrad het volgende:
Alleen de frikadellen van Beckers voor de frituur zijn![]()
Voor de rest geen ervaring met snacks uit de magnetron, behalve met deze![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik heb laatst een topic gelezen, waarbij werd geconcludeerd dat het frikandellen zijn en niet frikadellen.Frakadellen zijn gehaktballen.
Ja zekers! En is goed te eten ook. Volgens mij is er echt is mis met de exemplaren die jij hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Maar kan jij dan wel vlees ontdekken/proeven in die dingen?
Minder vet betwijfel ik, na het opwarmen in de magnetron drijft de kroketburger met kokertje in een lading vet. Ook blijft de geur erg lang hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
[..]
maar dit is minder vet, en bovendien erg snel klaar, zonder dat je keuken nog een paar uur stinkt van de frituur olie...
In wat voor een gat woon je dan?quote:
Juist, en ook met die liefde en ziel is magnetronvoer smerigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef star_gazer het volgende:
Frituurvoer in de magnetron eten is hetzelfde als lauw bier drinken. Het mist de liefde en de ziel die het product normaliter zo lekker maken
Dat kon je weten dan, lijkt me. Magnetron voedselquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Dumbert het volgende:
Had deze week een pakje kroketburgers voor de magnetron van het merk Beckers meegenomen uit de supermarkt.
Rot op, frituur hoort minimaal 50% vet te bevattenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Niet zeiken, gewoon proberen! (En dan pas commentaar leveren)
En toch 10x smeriger, das knapquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die magnetronkroketten van Becker zijn minstens even vet als kroketten uit de frituur, misschien wel vetter.
croquettenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:40 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
Van Dobben kroketten![]()
Magnetronfrituur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het magnetron frikandellen zijn, ja... m'n broertje flikkert er gewoon normale frikandellen in, die er dan als een verwarmd smaakloos wit stukje vlees uit komen rollen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:00 schreef Sjengservice het volgende:
Frikandellen van Bekkers uit de magnetron![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |