Die lijken mij lekkerder dan die dingen uit de diepvries maar er gaat natuurlijk niks boven een verse gehaktbalquote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Thegeronimo het volgende:
Wat dacht je van gebraden gehaktballen kopen bij de slager?
Waarom dat? Ik weet niet zoveel van de effecten van magnetrons, maar ik heb nooit meegemaakt dat vlees opwarmen in de magnetron niet goed gaat. Vooral omdat er meestal toch nog wel wat vet uit het vlees zelf komt dat ervoor zorgt dat het niet uitdroogt enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je die er gewoon zonder hem in iets vloeibaars te leggen in de magnetron doen? Dan wordt het toch een stuiterbal lijkt mij?
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Als die net zo smaken als de voorverpakte, klaargemaakte ballen ga ik het niet eens proberen
Dat is toch iets heel anders?quote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef faculty het volgende:
daar hebben ze swedish meatballs..
In een plastic zakje?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef hhhpsycho het volgende:
lekker is natuurlijk anders maar als je wil dat het geen stuiterballen worden moet je ze in een plastic zakje in de magnetron doen. bijvoorbeeld een boterhamzakje, ze moeten uiteraard wel voorgegaard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |