quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer je een dame beft smaakt enkel de eerste slok/lik naar urine, bij Bavaria pilsener komt er geen eind aan.!
[afbeelding]
.
.
Houd je bek maar weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:15 schreef gateh het volgende:
bedankt voor de mededeling
Gaarne.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:15 schreef gateh het volgende:
bedankt voor de mededeling
quote:
Je bent gewoon niet gewend aan pijpenjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer je een dame beft smaakt enkel de eerste slok/lik naar urine, bij Bavaria pilsener komt er geen eind aan.!
[afbeelding]
.
.
Haar "piep" ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Dan moet ze haar "piep" wassen voor het neuken.
"piep"?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Zo wordt een leuter genoemdquote:
We zitten hier bij Jerry Springer hoor, alle "vieze" woorden worden eruit gepiepquote:
Je hebt Maikel achter de pc vandaan getraptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
We zitten hier bij Jerry Springer hoor, alle "vieze" woorden worden eruit gepiep![]()
Het is allebei lauwe pis, weinig verschil in kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bavaria is lekker!Beter dan die lauwe pis van Heineken
Klopt, hij is fitnessenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt Maikel achter de pc vandaan getrapt![]()
![]()
Owww, dat mag ie ook wel gewoon zeggen hoor. of is het nu (breezah)hip om te censurerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Haar lobby, grot, sloot, kut, doos, vagina zoiets bedoelt hij denk ik.
*vind ook*quote:
assie piept moet je glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Sjengdanny het volgende:
Hai vlegel! Lang geleden dat jij dit forum hebt voorzien van posts!quote:
Ik wou dat ik het bedacht had.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hai vlegel! Lang geleden dat jij dit forum hebt voorzien van posts!
Spannend trouwens hè... de verkiezingen staan voor de deur! Was het trouwens nu echt nodig om Hitler-snorretjes te tekenen op Smolders' posters, Pool? Beetje flauw.
Er zijn er nog veel te veel die nog ongeschonden zijn hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het bedacht had.![]()
Ha BrauN.Ben er inderdaad wat minder geweest. Wintersport, studiedrukte, feestjes
. Zelfs nog op een economenfeest dinsdag.
meneer is 13quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:14 schreef most_wanted het volgende:
BeF'et.
Ik denk dat je dan beter bij mijn buurman kunt wezen. Die met zijn camper in de tuin, waar hij zijn 16-jarige dochter met haar vriendje en hun kindje laat wonen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel te veel die nog ongeschonden zijn hoor!
Eigenlijk is de enige mét snor die ik ken de poster bij het kruispunt voor de Westpoint.![]()
Wegens afwezigheid zal ik trouwens niet kunnen gaan stemmen. Mag ik je machtigen om namens mij te stemmen op Lijst Smolders? Bedankt.
Mannen die niet van bier houden hebben óók nog nooit een kutje van dichtbij gezien, daar zij homofiel zijn. Helaas, u maakt zichzelf dus belachelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
meneer is 13
jij weet niet eens hoe een kutje er van dichtbij uitziet
ontopic: Bavaria is idd ruk!
nu hou ik zowieso niet van bier maargoed dat is een ander verhaal
Hoogstens die van vrouwen die alle homo's als hun beste maatje zien en vragen of die scheiding in hun schaamhaar goed gekamd is. Sowieso al een reden om bier te gaan drinken en hetero te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mannen die niet van bier houden hebben óók nog nooit een kutje van dichtbij gezien, daar zij homofiel zijn. Helaas, u maakt zichzelf dus belachelijk.
[dooddoener]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:38 schreef DjDev het volgende:
Leuk weetje
Alcohol is urine van kleine beestjes die suiker eten
De bubbeltjes zijn de ruften van die beestjes
Dat dacht jij dan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef Pool het volgende:
[..]
[dooddoener]
Bacteriën zijn geen beestjes. Ze poepen en plassen ook niet en daarom kun je niet van urine spreken.
[/dooddoener]
En bier is lekker. Zelfs Bavaria.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:00 schreef BrauN het volgende:
Het tofste bier:
[afbeelding]
En zo ziet dat er in de praktijk uit:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
mooie vlag![]()
als ik dan zo bier dronk zou ik me kapot schamen![]()
hey, is dat cerror daar rechts vooraan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:00 schreef BrauN het volgende:
Het tofste bier:
[afbeelding]
En zo ziet dat er in de praktijk uit:
[afbeelding]
Neen, dat is Dhr. Smit. Rotterdams politicus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
hey, is dat cerror daar rechts vooraan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |