Weet iemand wat je allemaal krijgt etc.?quote:Clean Air nederland gaat 40.000 handtekeningen verzamelen om een wetsvoorstel in te kunnen dienen voor een rookvrije horeca. U kunt meedoen door u als sympathisant aan te melden door een email te sturen aan info@cleanairnederland.nl, met vermelding van uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. Wij zullen de benodigde informatie dan zsm toesturen.
De gegevens uit andere landen wijzen andere resultaten uit: Het eerste jaar of mischien de eerste twee jaar zal er inderdaad wat inkomstenverlies zijn omdat verstokte rokers nu thuis blijven, en de horeca zelf wat aanpassingen moet doen om nieuwe klanten te lokken. Daarna zal de horeca weer bijna volop draaien, want uiteindelijk willen de rokers ook niet eeuwig thuis op de bank blijven zitten, en na verloop van tijd zullen ook mensen die voorheen niet naar de horeca gingen vanwege het roken nu wel uit eten gaan en naar de kroeg gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer de kankerstokjes worden verboden is de horeca, zal geen enkele horecagelegendheid meer volle zalen trekken.
Mark my words.![]()
Geen idee, maar ik ga er even vanuit dat de 40.000 handtekeningen ook echte handtekeningen moeten zijn, dus je zult denk ik een formuliertje moeten ondertekenen en dan naar een antwoordnummer moeten sturen ofzo..... of wellicht naar een gewoon adres, dus het kost je hooguit een postzegel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef DjDev het volgende:
Weet iemand wat je allemaal krijgt etc.?
Denk je dat? En waar moeten de rokers dan heen? Nee, de rokers zullen zich (moeten) aanpassen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer de kankerstokjes worden verboden is de horeca, zal geen enkele horecagelegendheid meer volle zalen trekken.
Mark my words.![]()
Onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mark my words.![]()
Vertel mij eens waarom het in landen als Ierland, Groot Brittanie, Noorwegen, Zweden, Italie, Spanje, Australie, Canada en vele staten in de VS wel zou kunnen, en in Nederland niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef Wolter het volgende:
Het gaat ze toch niet lukken, Nederland zonder rokers.
En dat is de ervaring in de meeste landen. Als ik hier een kroeg binnenloop zit ie meestal lekker vol. Er staan altijd wel een paar rokers buiten natuurlijk, maar over het algemeen zit iedereen lekker gezellig binnen met een glas bier en een sportwedstrijd op TV.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onzin.
Hier in Ierland is men na 2 jaar niks anders meer gewend, en zitten de pubs nog steeds iedere avond vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |