Nou nou, screenshotjes / promo-shit van games met photoshopfilters. Chapeau hoor, chapeauquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef xNightElf het volgende:
Stuff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je niet op een andere manier zeggen dat je het niet mooi vind?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef PimD het volgende:
[..]
Nou nou, screenshotjes / promo-shit van games met photoshopfilters. Chapeau hoor, chapeau![]()
lol idd :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Zombine het volgende:
[..]
Kan je niet op een andere manier zeggen dat je het niet mooi vind?
Denk niet dat de tekst te lezen is op resoluties hoger dan 1024x768quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef DLevi het volgende:
www.master-productions.nl
site gemaakt door mij en ook mijn bedrijfje
Wat wil je ermee doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Met die onderste kan ik veel mee. zou ik die mogen hebben? Ik zet hem niet online ofzo. Tenzij dat ook mag![]()
Die is mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Saik0 het volgende:
Uitnodiging voor mijn verjaardag afgelopen week. En nog wat andere dingen.![]()
Ik kan er mooie effecten mee makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:26 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen?Het is op voor een cd met een redelijke oplage dus wordt wel al gebruikt, waarvoor ga je hem gebruiken? Het mag wat mij betreft als je een goede reden geeft en als je erbij zet wie de originele gemaakt heeft (moi
) Dus laat het even weten
![]()
Die is zeker mooi! Doe je opleiding voor grafisch vormgever/dtp-er/whatever, of heb je gewoon gevoel ervoor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Die is mooiHoe heb je dat gedaan met welk lettertype enz?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik kan er mooie effecten mee maken. letters met luminsoty ofzo.. gewoon eff klooien. ik zet hem niet online
bovenstaande afbeeldingen zijn 570 px breed...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef Slarioux het volgende:
Vanaf nu geldt ook voor deze reeks een maximumbreedte van 570 pixels voor plaatjes. Zie de OP van dit topic voor de redenen.
Je bent niet de enige die plaatjes post hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
bovenstaande afbeeldingen zijn 570 px breed...
![]()
nee was ik ook achter gekomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Denk niet dat de tekst te lezen is op resoluties hoger dan 1024x768![]()
Heb een MBO Multimedia Vormgeven gedaan, niet afgerond btwquote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Weet iemand welk lettertype dit is? (Van Friday enzo)
Thnx![]()
Heel toevallig in Rotterdam?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Heb een MBO Multimedia Vormgeven gedaan, niet afgerond btwen werk nu als Vormgever/DTP-er/Fotograaf bij een groothandel voor een productcatalogus.
Ik zal even opzoeken welk font het is als ik thuis ben, anders kan je altijd zoeken op dafont.com e.d.
Makkelijkst is gewoon zoeken op free fonts, via google! Suc6!
Nee in apeldoorn, maar volgens mij is anderhalfjaar het gemiddeldequote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heel toevallig in Rotterdam?
Daar heb ik het ook anderhalf jaar volgehouden
Geen diploma dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Nee in apeldoorn, maar volgens mij is anderhalfjaar het gemiddelde![]()
Ik hoefde nog maar een week en een stage van 3 mnd, toen ben ik ermee gestopt![]()
Ik vind het een beetje simpel allemaal, maar je komt er vast wel een xquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:52 schreef Electro-Worm het volgende:
En effe dat jullie het weten. Ik heet op de meeste sites Xiao of Xiaolin.. dus dat ben ik
Uhm sorry.. met die 1ste ben ik wel 2 uur bezig geweest.. geen filters gebruikt. geen c4d renders maar alleen maar smudging en special brushes..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel allemaal, maar je komt er vast wel een x
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Nog wat stuff van mij. Bijna geen tuts gebruikt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er nog meer.. kijk maar op mijn site..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |