kut, en ik heb het weer gemistquote:
verdomme, heb ik tijd, zoals bij de achtervolging, is het drama. Maar als ik niet kan kijken is het spektakelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:05 schreef Wombcat het volgende:
Ja, bijzonder veel gebeurd. Zelden zo veel gezien met een schaatswedstrijd.
Is te zien op VRT een Belgische commerciele zender, zij hebben de uitzendrechten over de hele wereld gekocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, en ik heb het weer gemist
VTMquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is te zien op VRT een Belgische commerciele zender, zij hebben de uitzendrechten over de hele wereld gekocht.
alsof ik aan talpaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is te zien op VRT een Belgische commerciele zender, zij hebben de uitzendrechten over de hele wereld gekocht.
Oja, VTM kan ik niet krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
VTM
(Eerder is wel VRT gezegd, maar da's gewoon de belgische publieke omroep).
Dan kun je net zo goed gras zien groeienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Remzz het volgende:
Aanstaande maandag staat de 10 kilometer voor vrouwen op het programma
oei, dat wordt een lange zit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Remzz het volgende:
Benieuwd of we daar ook 2 topics vol van kunnen krijgen, heeft iemand al een startlijst en een mooie OP?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Remzz het volgende:
Kan ik niks aan doen, dat de commerciele ze in hun macht hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
alsof ik aan talpanog niet genoeg meuk heb
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Remzz het volgende:
En Yvonne van Gennip. Zij heeft immers lang het wereldrecord in handen gehad.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs Christine Aaftink aan de start wil verschijnen
Het is allemaal in de handen van de keuzeheren; uit de wandelgangen heb ik gehoord dat ze neigen naar het geven van een kans aan Moniek Kleinsmanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Yvonne van Gennip. Zij heeft immers lang het wereldrecord in handen gehad.
Is wel een hoogtepunt van deze spelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Brahimov het volgende:
Net dit topic vanaf het begin gelezen. Zelden zo gelachen.
Inlijsttopic
, dit!
![]()
Er waren vele hoogtepunten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
Hoogtepunt vind ik Annemarie Thomas en de bananen op de baan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
Hoogtepunt vind ik Annemarie Thomas en de bananen op de baan
Ik moet duidelijk ook nog een stukje teruglezen, ik keek alleen na de laatste dweilpauzequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er waren vele hoogtepunten.
De cocaïne van Mesner.
De start van Dejaeger.
De rentree van Hakkinen.
De deegroller van ma Davis.
De rentree van Dijkstra.
ja fantastisch. Ik las de eerste post van tong80, leek me een leuk topic te worden. Was even een half uurtje weg en er was al een hele waslijst aan deelnemers geweest en 1 heel topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef Wombcat het volgende:
Er is ook een eerste topic.
[schaatsen] Vrijdag 17 februari, de 3000 meter voor mannen.quote:
vast welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Welke afstand wordt er maandag gereden? Ik had iets gehoord over 1783 m Achteruitschaaten?
kan iemand die berichten bevestigen?
Er werd gespeculeerd over de 10 km vrouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Welke afstand wordt er maandag gereden? Ik had iets gehoord over 1783 m Achteruitschaaten?
kan iemand die berichten bevestigen?
met Moniek Kleinsman als levende finishlijn naar het schijnt... kan iedereen even lekker zijn gram halen, met name Grethaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er werd gespeculeerd over de 10 km vrouwen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef Falco het volgende:
En er trapten er nog veel mensen in deze onzin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |