Oh jee, als ze daar maar niet over gaan zeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef At_Fundum het volgende:
Waarom waren de blokjes in het laatste rondje van Kramer weggehaald, mag dat?
Nee, denk het niet.quote:
quote:De jury heeft besloten om de tijd van Davis toch te laten staan. Davis was eerst gediskwalificeerd omdat zijn moeder met een deegroller achter hem aan rende tijdens de race. Grootste probleem daarbij was dat zijn moeder die deegroller liet vallen, waardoor de tegenstander van Davis (Dnkers) erover struikelde en in het ziekenhuis is opgenomen. Davis verklaarde echter dat het zijn moeder niet was. Hij blijkt nu geadopteerd te zijn. Op dit moment heeft Davis de derde tijd. Hij duwt daarmee Wennemars van het podium af.
De laatste rit (Verheijen-Fabris) is nog bezig)
Die slee was toch geen goed ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Falco het volgende:
Jeeezus 27.8 Die jongen kent ook nauwelijks verval. Carl is al afgestapt lijkt het...
Wat voor doping krijg je borsten van en ga je harder van schaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel of Fabris opeens borsten heeft gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:30 schreef Falco het volgende:
BERT MAALDERINK!!! WAT DOE JE NU??? Schaatst die Fabris veeer onder het wereldrecord. Ga je hem schaatsend en al NU hem interviewen! Jongen, jongen, je weet toch wel hoe slecht Fabris is in zijn Engels!
Volgens mij hebben we goud, Fabris is al 4 minuten bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Falco het volgende:
Eerste ronde: 27.6!!! Wat is Fabris van plan?
details. Als je naar de posttijden kijkt, was Kramer 7 minuten bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we goud, Fabris is al 4 minuten bezig
Ja, daar heeft Kramer mazzel mee gehad, anders was het zilver geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:33 schreef Falco het volgende:
Fabris rondjes gingen naar de 36 door toedoen van Bert
Nee, ze heeft nog wel als stootkussen gediend bij de val van Wennemars. Dat was wel gunstig, want anders had hij waarschijnlijk niet zo snel weer kunnen schaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:33 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Veel gemist zo te zien.
Is Erica Terpstra nog gestart ? Ze had toch problemen met haar linker knie ?![]()
Ritsma voelt zich bestolen, hij was eigenlijk aangewezen voor die plekquote:
Eentje voor de moeder van Shaniquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:36 schreef Wombcat het volgende:
Is volgens mij wel voor het eerst dat er twee gouden medailles worden uitgedeeld bij het schaatsen, toch?
Mar die beelden van zijn (adoptie)moeder die hem met de deegroller achternazat bijna de hele race waren wel fantastischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef StarGazer het volgende:
Ja en terecht, kut amerikaan. Dat verdiende hij echt niet.
wtf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:36 schreef Wombcat het volgende:
Is volgens mij wel voor het eerst dat er twee gouden medailles worden uitgedeeld bij het schaatsen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |