Weg alle cliché's over seks voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:09 schreef dolle_hond het volgende:
wordt niks met dankers
annamarie gaat echt veel te hard van stapel
Ik dacht dat er eerder grapjes over gemaakt werden dat ze Shani met de deegroller achterna zou zitten, maar ze doet het echtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Falco het volgende:
Ah daar hebben we de moeder van Shani ook
Nog 3, maandag, donderdag en zondagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:09 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hebben we nog een schaatsloze dag dan![]()
Historische momenten heb je gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
wtf, ben even weg en al een heel topic vol! Moet wel erg spannend zijn die 3k. Helaas kan ik het niet zien![]()
pfff, welke afstanden verzinnen we nog meer danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nog 3, maandag, donderdag en zondag![]()
Wat een smak maakt die Dankers ook. Zijn hoofd houdt ie altijd zo raar. Had ie niet uit kunnen kijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu, ze laat de deegroller vallen en Dankers valt erover!
Dan is Shani dus gedisqualificeerd lijkt mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu, ze laat de deegroller vallen en Dankers valt erover!
ik geloof het ook. Ik had me zo verheugd op de rit van Dijkstraquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Historische momenten heb je gemist!
Een jurylid is naar hem toegekomen en Shani hangt nu echt de gangster uit. Volgens mij diskwalificatiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Remzz het volgende:
Dankers kan niet verder, Davis 3, 44, 50 word nog overlegt of is gediskwalificeerd moet worden
Toch vreemd, want hij doet het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dan is Shani dus gedisqualificeerd lijkt mij![]()
Diskwalifivatie zou iid nergens op slaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef At_Fundum het volgende:
't is ook weer alleen maar omdat ie zwart is
Annamarie weet gelukkig wat ze met de op het ijs gegooide bananen kan doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef Bruce117 het volgende:
Die aapgeluiden van de canadese supporters kunnen echt niet. Daar moeten ze toch iets aan doen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Annamarie weet gelukkig wat ze met de op het ijs gegooide bananen kan doen![]()
[..]
Toch Kramerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef Remzz het volgende:
We gaan eerst verder, Kramer en Hedrick zijn al opweg
[..]
Ritsma baaalt, weer een zekere gouden medaille weg door Svenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch Kramer![]()
Hebben ze de kaas uit zijn schaats gekregen![]()
Niet te hard juichen. De amerikaanse coach is in beroep gegaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef Falco het volgende:
Jongens minimaal brons!!!!!
Sneller dan Wennemars en ook sneller dan Davisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Falco het volgende:
Mooi gelijkopgaande strijd en goeie rondes: 28,6 en 28,7
Minimaal zilver want als beide nog erover gaan heeft Kramer zilver of goudquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef Falco het volgende:
Jongens minimaal brons!!!!!
Hierna nog Verheijen-Fabris.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Minimaal zilver want als beide nog erover gaan heeft Kramer zilver of goud![]()
Laatste ronde. Kramer iets voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef At_Fundum het volgende:
Zou Hedrick dan toch de 5 gouden medailles gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |