quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:38 schreef Beschouw het volgende:
Als je zulke wedstrijden kan winnen, word je verdiend kampioen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.
"Als je zulke wedstrijden ook wint wordt je kampioen" hoor ik ook echt té vaak.
Voetbal behoort een vermaak te zijn dat betaald wordt en PSV heeft gisteren niet alles gegeven inderdaad, maar gezien het komende programma kan ik daar wel inkomen eigenijk, maar ik verwacht wel vuur en passie komende dinsdag bijv.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar voetbal is om mensen te vermaken, net zoals in de Etjes en Fjes. De punten komt op de 2e plaats. Bij PSV is het andersom, als ze nou ook nog eens goed voetbal spelen.. Maar dat zit er gewoon niet in.
Ik ook zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voetbal behoort een vermaak te zijn dat betaald wordt en PSV heeft gisteren niet alles gegeven inderdaad, maar gezien het komende programma kan ik daar wel inkomen eigenijk, maar ik verwacht wel vuur en passie komende dinsdag bijv.
Ik hoop op een 1-0 eigenlijk, mar mijn grootste zorg is de verdediging eigenlijk, die wat matig oogt de laatste tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef MIster911 het volgende:
In deze doen is de nul houden thuis tegen Lyon een must en doelpunten maken kan je ook wel in Lyon doen .
Laten we hopen dat het daaraan ligt, zou wel een merkwaardig iets zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat ze bij wat meer tegenstand het ook beter zullen doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Suijk het volgende:
Op zich zou ik ook wel lachen om alle gefrustreerde reactie's hier, maar tering, verlies eens een keer punten!!
Weet je ook onder welke voorwaarde? Juist, dat Farfan en Alex verkocht worden. Als Feyenoord Kuijt en Kalou verkoopt hebben ze dat geld ook te besteden.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
En welke club heeft komende zomer 20 miljoen euro te besteden?![]()
gehuil over financiële toekomst PSV,
Rotterdammert
We kunnen Alex niet verkopen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet je ook onder welke voorwaarde? Juist, dat Farfan en Alex verkocht worden. Als Feyenoord Kuijt en Kalou verkoopt hebben ze dat geld ook te besteden.
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Suijk het volgende:
Op zich zou ik ook wel lachen om alle gefrustreerde reactie's hier, maar tering, verlies eens een keer punten!!
Onzin.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet je ook onder welke voorwaarde? Juist, dat Farfan en Alex verkocht worden. Als Feyenoord Kuijt en Kalou verkoopt hebben ze dat geld ook te besteden.
![]()
Mits dit niet weer van die grootspraak is...quote:Westerhof: '15 tot 20 miljoen euro voor transfers'
PSV voorzitter Westerhof heeft in het Algemeen Dagblad laten weten dat PSV volgend seizoen niet hoeft te vrezen voor minder kwaliteit in de selectie. Er is duidelijk ruimte voor versterkingen. Viel eerder nog een bedrag van 5 tot 10 miljoen euro. Volgens het AD noemde hij nu een bedrag van 15 tot 20 miljoen dat door het nieuwe spelersfonds en een gunstigere hypotheek kan worden vrijgemaakt voor aankopen. "En bij de verkoop van spelers nog meer", aldus Westerhof.
Wedden dat je dan nog geld over hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 12:31 schreef twi het volgende:
15-20 miljoen? Zozo...Chipperfield, Vidmar, Aloisi, Skoko, Kalac, Wilkshire en MIlicevic moet je er wel voor kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |