...........dankzij de goede verdediging van psv. Daar draait het elftal op, en de individuele klasse van farfan. Psv heeft maar een halve kans nodig om te scoren. Thats all! Maar dat zou jij ook moeten weten. Je kunt de hele wedstrijd beter zijn maar dat zegt niets tegen dit psv.....dat is het frustrerende voor de tegenstanders (neem een recent voorbeeld als utrecht als vb). Je kunt het ook een kwaliteit noemen maar echt veel vrienden maak je niet met deze strijdwijze. Dat is het punt!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef djstoffel het volgende:
[quote
En als PSV zo slecht was, waarom win je er dan niet van?
Je caps lock staat aan...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KANKER PSV 2 kanzen 3 doelpuntenALS DIT TEAM KAMPIOEN WORD DAN BEN IK DE PAUS
mooi dan winnen ze de CL ook maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
NEC ook vorige week.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap niet dat iemand supporter van PSV kan zijn.... Zo fucking saai om naar te kijken. Vitesse had verdient om te winnen.
Als je je dat al afvraagt heb je niks van het spelletje begrepen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap niet dat iemand supporter van PSV kan zijn.... Zo fucking saai om naar te kijken. Vitesse had verdient om te winnen.
Vennegoor maakte inderdaad rare loopbewegingen en eenmaal teruggezien was het inderdaad geen penalty.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef djstoffel het volgende:
en utrecht die week daarvoor...........
ps:terecht dat die scheidsrechter geen strafschop gaf. Zat op de tribune achter de goal en toen kon je goed zien dat Vennegoor op zoek was naar een penalty door tegen de verdediger (verhaegh) te gaan hangen. Beetje de boel omdraaien. Gelukkig trapte de scheids er niet in.
Geen pingel. Goal van Hersi terecht afgekeurd. Hoe was de scheids verder?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vennegoor maakte inderdaad rare loopbewegingen en eenmaal teruggezien was het inderdaad geen penalty.
Valt weinig van te zeggen in een samenvatting (heb ook alleen Talpa gezien).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen pingel. Goal van Hersi terecht afgekeurd. Hoe was de scheids verder?
Nee dan ben jij Mohammed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De scheids was goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen pingel. Goal van Hersi terecht afgekeurd. Hoe was de scheids verder?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kijk dit is nu een sportieve reactie. Kan die gefrustreerde Feyenoorder nog wat van leren!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:13 schreef Domenica het volgende:
[..]
De scheids was goed!
gefeliciteerd met jullie overwinning, al was het niet verdiend![]()
Theo is ook meer middenvelder natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik begin me over Theo wel zorgen te maken trouwens. Als je je door een betrekkelijk matige speler als Fränkel steeds zo te kijk laat zetten...
Hij heeft toch aardige potten respeeld op rechtsachter. Volgend seizoen is er opzich wel een nieuwe rechtsback nodigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Theo is ook meer middenvelder natuurlijk.
Ik vermoed een saaie 1-1quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij heeft toch aardige potten respeeld op rechtsachter. Volgend seizoen is er opzich wel een nieuwe rechtsback nodigof Lamey moet het op rechts gaan proberen.
Nou, dinsdag Lyon. Ik ben benieuwd of de CL wat los kan maken bij die gasten.
Gomes
Lucius - Ooijer - Alex - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Klopt, maar Theo heeft bijna overal wel gestaan. Helemaal van origine is hij middenvelder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij heeft toch aardige potten respeeld op rechtsachter. Volgend seizoen is er opzich wel een nieuwe rechtsback nodigof Lamey moet het op rechts gaan proberen.
Een gelijkspel? Dus niet he, Vitesse had het verdient om te winnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef djstoffel het volgende:
een gelijkspel had idd de verhouding goed weergegeven maar vitesse heeft in de eerste helft de kans laten liggen om een grote voorsprong te nemen......
ja net zo als Nec 2 weken geleden tegen julliequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een gelijkspel? Dus niet he, Vitesse had het verdient om te winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |