abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35356003
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef El_Bassie het volgende:
Nou kan het eindelijk afgelopen zijn met dat kansloze opgehemel van Farfan. Als er één gehypte speler rond loopt in de eredivisie is hij het wel.
En dat zeg jij als ajacied? Proest...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:42:40 #277
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35356093
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

NEC, Looijen heeft al met hem gesproken zelfs
NEC heeft natuurlijk geen schijn van kans als clubs als AZ en feyenoord ook interesse gaan tonen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_35356376
Wat een baalwedstrijd gisteren. Wat iedereen ook zegt, ik vond PSV minimaal gelijkwaardig. De eerste helft heeft mij zelfs blij verrast. Dat maakt de 0-1 des te frustrerender. We waren absoluut niet kansloos.
We sure are cute for two ugly people.
pi_35356444
Met kone in je team heeft de tegenstander geen (goede) doelman nodig. Wat een enorme prutser is dat toch zeg.
pi_35356463
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:09 schreef dewd het volgende:
Met kone in je team heeft de tegenstander geen (goede) doelman nodig. Wat een enorme prutser is dat toch zeg.
Hij doet het absoluut nog niet goed, maar ik heb wel het idee dat 'ie het zou kunnen. Dat 'ie over een dood punt heen moet en dan los is. Benieuwd of hij die tijd ook krijgt bij PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:29:19 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35356806
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
beroerd PSV
Daar heb je onze negatieveling ook weer

PSV heeft gisteren helemaal niet beroerd gespeeld of jij hebt een totaal andere wedstrijd gezien dan ik.

1 helft was PSV beter en gevaarlijker dan Lyon, 2e helft was Lyon beter maar kreeg het nimmer kansen zoals PSV (2 kopballen van Vennegoor en schot op de paal van Kone) die wel kreeg.

0-0 was mijn inziens een juiste afspiegeling geweest van de confrontatie van gisteren maar het zat er natuurlijk een keer aan te komen dat je door een lullig vrije trapje (blunder Gomes) met 0-1 verliest.

En dat het nu juist in zo'n wedstrijd moet gebeuren.....tja....shit happens
pi_35356828
Heel erg jammer.
pi_35356840
Kone volgend seizoen naar Feyenoord
pi_35356861
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kone volgend seizoen naar Feyenoord
Kalou naar PSV
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:01:12 #285
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35357422
PSV erg vroeg klaar dit seizoen....
Straks alleen nog de beker....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35357535
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
PSV erg vroeg klaar dit seizoen....
Straks alleen nog de beker....
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:10:42 #287
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35357625
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Beasley over PSV:
[..]

DaMarcus Miskoop...
lol.. ik las het net op een amerikaans 'soccer' forum. Het is heerlijk om te lezen hoe ze er daar van overtuigd zijn dat Beasley één of andere Messiah is en het grootste talent in jaren.
Ze noemen hem daar zelfs in één adem met Robben en C. Ronaldo.
pi_35358124
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Daar heb je onze negatieveling ook weer

PSV heeft gisteren helemaal niet beroerd gespeeld of jij hebt een totaal andere wedstrijd gezien dan ik.
Ja, ze speelden fantastisch... Buiten 2 kansen voor Vennegoor en die vrije trap van Alex zijn we niet gevaarlijk geweest in de eerste helft. Als je dan de weinige kansen die je krijgt niet maakt doe je het dus gewoon slecht. Lamey en Gomes stonden in de eerste helft al zenuwachtig te ballen. In de 2e helft stonden we zeker het eerste kwartier behoorlijk onder druk, zelfs met een man meer werd er nauwelijks gevoetbald, alleen maar wat ballen hoog inbrengen en dan maar hopen op een mirakel.

Breekpunt blijft natuurlijk de blunder van Gomes. Zolang het 0-0 blijft is er altijd nog hoop, die kan nu de prullenbak in, thuis met 0-1 verliezen in een Europese confrontatie betekent voor 90% uitschakeling.

Waar ik me gisteren overigens het meest aan ergerde: de scheids. Ik haat scheidrechters die om elk wissewasje fluiten. Niet dat ik de schuld van de nederlaag of het spel bij de scheids wil leggen, maar naar een wedstrijd kijken die volkomen kapot gefloten wordt is gewoon zeer irritant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 22-02-2006 11:04:32 (typo) ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35358391
Winnen in Lyon.. waarom niet
pi_35358705
De scheids was zeker irritant, maar hij floot niet partijdig. Hij was wel de schuld van het slechte spel van Farfan, die zijn grote vooruitgang vooral geboekt heeft met zijn fysieke spel. Iedere duw of trek werd nu dus afgefloten. De scheids had niet echt door dat voetbal een contactsport is.

Ach, die Fransen hebben nu wel het idee dat ze al door zijn. Ze zijn volledig overtuigd van hun overwinning en ze hebben thuis nog niet verloren geloof ik. Daardoor acht ik een overwinning niet onmogelijk. Het zal echter wel heel zwaar worden en het is maar een hele kleine kans.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:15:54 #291
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35359114
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verhaal
Nee ze speelden niet fantastisch maar jij moet het meteen weer super negatief benaderen met de term beroerd. (ik vond alleen Lamey en Reiziger eigenlijk beroerd)

Naar behoren vind ik dat PSV zeker de 1e helft een prima pot op de mat gelegd heeft, dat de kansen er niet ingaan is natuurlijk jammer.
Simons en Alex waren gisteren met afstand de beste PSV'ers, dat zegt ook veel natuurlijk.

Verder weet ik ook niet wat jouw verwachtingspatroon is van dit PSV maar ik vrees met grote vrees dat je de lat toch iets te hoog legt gezien je constant negatieve reacties.
pi_35359415
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee ze speelden niet fantastisch maar jij moet het meteen weer super negatief benaderen met de term beroerd. (ik vond alleen Lamey en Reiziger eigenlijk beroerd)
Gomes die stond te schutteren was niet beroerd?
Naar behoren vind ik dat PSV zeker de 1e helft een prima pot op de mat gelegd heeft, dat de kansen er niet ingaan is natuurlijk jammer.
Simons en Alex waren gisteren met afstand de beste PSV'ers, dat zegt ook veel natuurlijk.
[/quote]Simons en Alex waren idd de beste PSV'ers, de rest was slecht tot matig.
quote:
Verder weet ik ook niet wat jouw verwachtingspatroon is van dit PSV maar ik vrees met grote vrees dat je de lat toch iets te hoog legt gezien je constant negatieve reacties.
Mijn verwachtingspatroon van dit PSV is juist uitermate laag, maar ik zie niet in wat mijn verwachtingspatroon heeft te maken met het al dan niet beroerd spelen van PSV. PSV speelt zoals het speelt, en dat is eigenlijk het hele seizoen al niet goed. Op zijn best spelen we "degelijk".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35359547
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! LEKKER VOOR JULLIE DAT JULLIE VERLOREN HEBBEN!!!! KUT PSV'ERS!!! KUT PSV! AJAX AAN DE MACHT MET JAAPIE EN KENNETH!!!
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:33:38 #294
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35359616
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef Backhander het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! LEKKER VOOR JULLIE DAT JULLIE VERLOREN HEBBEN!!!! KUT PSV'ERS!!! KUT PSV! AJAX AAN DE MACHT MET JAAPIE EN KENNETH!!!
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35359738
Jammer, daar had meer ingezeten. Ik vond PSV het verrassend goed doen, vooral Alex deed het echt goed. Het is jammer dat Gomes niet zo in de wedstrijd zat, wat een gelijkspel had er zeker ingezeten. Vooral als je kijkt naar die enorme kans van Koné.
pi_35360145
quote:

Maar het is ergens wel lachwekkend. psv onderuit op een manier die we niet van jullie gewend zijn, meestal wint psv dit soort wedstrijden sneaky. Uitwedstrijd lijkt me een onmogelijke opgave, maar je weet maar nooit. Overigens kan je niet spreken van een goede wedstrijd van psv hoor, daarvoor ging te veel fout.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35360478
De goal vond ik vooral een fout van de muur. Als ze gewoon blijven staan is er niets aan de hand (misschien een hersenschudding maar daar worden ze hard van )
Tuurlijk had Gomes die bal kunnen hebben maar hij had niet op goal geschoten mogen worden...
pi_35360857
quote:
ben zelf ook een beetje anti-psv door de manier van voetballen maar jij bent echt een loser zeg...........jullie denken zeker dat je Inter simpel oprolt na de 6-0 tegen het armoedige rbc.

Maar geniet er nog maar effe van. Deze nederlaag van psv kost nederland wederom punten waardoor de kans alleen maar kleiner wordt dat ajax weer een keer mee mag doen in de champions league.

[ Bericht 1% gewijzigd door djstoffel op 22-02-2006 12:31:24 ]
pi_35361556
Komt wel goed

In Lyon Lucius op de rechtsback en dan haalt hij zijn zijn tegen Milan niveau.
PSV volop de aanval en dan maken ze Lyon gek
pi_35362923
Ik weet niet hoeveel mensen zich PSV supporter noemen, en je mag best zeggen dat Lamey gister niet voldeed, maar als je nog minder dan een handvol competitiewedstrijden hebt gezien, dan weet je dat ie gister voor zijn kunnen een redelijke wedstrijd heeft gespeeld. Blame it on the chairman (and the budget) Lamey afzeiken/uitfluiten heb je ook weinig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')