quote:
Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gifquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Maakt me niets uit, als ik maar kan uitslapen, morgen.
Misschien zijn ze er via een symbolische betekenis achter gekomen....net als met Nostradamusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke ik ben gerustgesteld thnks
![]()
Maar euh welke maand zouden ze dan bedoeld hebben![]()
Aight.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gif
Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....quote:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....
obstinaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Niet zo obstinaat zeg.. Ik dacht dat je misschien bang ofzo was geworden door die site. Bedoelde er verder niks mee hoor
![]()
Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.
ram!quote:
Ik weet het!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je al
Maar goed, even ontopic.quote:
3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed, even ontopic.
Hoeveel bijbels heb jij vandaag verbrand?
Hoeveel pakjes shag had je nodig ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.
Shagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef feessie het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes shag had je nodig ?
Nou we zouden anders onze verlangens niet meer aanschouwen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Vlindertje87 het volgende:
Als er morgen dan ook maar 'iets' gebeurd, ziet iedereen dat meteen als een teken, wauw.
Mjah .. er vallen niet voor niets vogels uit de luchtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef InnocentChild het volgende:
Als het een natuur ramp zal zijn dat ook heel europa zal treffen dan is er
een grote kans dat onze dieren vandaag of morgen nog heel onrustig gedragen.
Zo niet dan geen paniek!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |