Oh dat verklaard et.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Maar inderdaad, die reclame is echt tenenkrommend. Je zou er spetterpoep van krijgen.
Wat de fuckquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je zou het bijna AZ niet gunnen om door te komen in de UEFAcup.
Mijn wederhelft merkte al op dat de meeste mensen toch wel vaker dan één keer in hun leven op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Q. het volgende:
Je hebt van die mensen, die gaan met een PIEPklein autootje op vakantie.
Dan zeg ik: mensen je gaat maar één keer op vakantie, maak er wat van!
"Leen? Hoe doe je dat? "
"Simpel. Ik ben Leen. Van Frisia Financieringen."
Is het niet je Leeft maar een keer ?, want er zijn mensen die vaker dan 1 keer op vakantie gaan hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Q. het volgende:
Je hebt van die mensen, die gaan met een PIEPklein autootje op vakantie.
Dan zeg ik: mensen je gaat maar één keer op vakantie, maak er wat van!
"Leen? Hoe doe je dat? "
"Simpel. Ik ben Leen. Van Frisia Financieringen."
Leen van Frisiaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie is toch die man?
Dat is Leen van Frisia!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie is toch die man?
Die elke zondag het vlees snijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie is toch die man?
Nee, hij zegt echt "Je gaat maar 1x op vakantie"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef WesHell het volgende:
[..]
Is het niet je Leeft maar een keer ?, want er zijn mensen die vaker dan 1 keer op vakantie gaan hoor...
Ik type in hoofdletters aangezien mijn woede en frustratie zo meer tot uiting komen, wat nou juist de bedoeling van mijn topic was.quote:Toetsenbord stuk TS?
Ik dacht eerst ook dat hij 'één keer per jaar' ofzo zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef WesHell het volgende:
[..]
Is het niet je Leeft maar een keer ?, want er zijn mensen die vaker dan 1 keer op vakantie gaan hoor...
Oh my godquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Maatn het volgende:
[..]
Ik type in hoofdletters aangezien mijn woede en frustratie zo meer tot uiting komen, wat nou juist de bedoeling van mijn topic was.
kansloze stumper![]()
Tja, dan hebben die gasten wel een lening nodig ofzo ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat hij 'één keer per jaar' ofzo zei.
Maar hij zegt het echt. "Je gaat maar één keer op vakantie."
Nee hoor, want ik heb Leen helemaal niet nodig, daarom is ie mijn beste vriend...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef xstatic1975 het volgende:
Hee Leen klootzak, als je er nou ook gewoon bij vermeld dat die lage rente alleen het eerste jaar geld en dat je daarna krom ligt voor de standaard geldende tarieven?! Maar neeee, Leen kijkt wel beter uit.
Oh jij bent er ingetrapt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef xstatic1975 het volgende:
Hee Leen klootzak, als je er nou ook gewoon bij vermeld dat die lage rente alleen het eerste jaar geld en dat je daarna krom ligt voor de standaard geldende tarieven?! Maar neeee, Leen kijkt wel beter uit.
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef xstatic1975 het volgende:
Nee ik niet, ik laat me eerst informeren voordat ik domweg een reclame volg, ik ben op mn hypotheek na sowieso niet van de leningen, hou er niet van.quote:
"Wat? Geen stereo in je toilet? Wat? Geen toilet in je stereo?" (Zoiets?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Youp van 't Hek had daar jaren terug al een leuk liedje over: Lenen Lenen, Betalen Betalen
ja als je gaat ga je maar 1 keer.. als je eenmaal in spanje bent ga je daar natuurlijk geen vakantie naar Italie boeken!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat hij 'één keer per jaar' ofzo zei.
Maar hij zegt het echt. "Je gaat maar één keer op vakantie."
Je wil niet weten hoeveel van die mensen er zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:58 schreef JosvG het volgende:
Wat een kutreclame inderdaad
Je wordt sowieso al gek van al die reclames over lenen en nog eens lenen... Alsof er mensen zijn die geld lenen om een nieuwe bank te kopen
En als die er wel zijn zijn ze gewoon dom
En die wordt meegefinancierd (want: koopsom), dus je lening wordt nog hogerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. Bovendien moet je er een levensverzekering van hun bijnemen. Nog meer kosten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
"Wat? Geen stereo in je toilet? Wat? Geen toilet in je stereo?" (Zoiets?)
Van wat ik me er nog van kan herinneren. Hij tikte met zijn voet op de grond voor de 'beat.'
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Q. het volgende:
http://www.frisia.com/commercials/index.asp
Ze maken allebei misbruik van de minder bedeelden (respectievelijk financieel als geestelijk, hoewel er enige correlatie is tussen die twee).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Leen is net zo erg als Viola holt met die Stiostabiel ding
Heb je niet eens diegenen die reclame's automatisch eruit filtert?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef MREn het volgende:
Ik spoel reclames altijd door![]()
[afbeelding]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:12 schreef Syytön het volgende:
Ach joh ff papiertje tekenen en laat maar komen die dikke whirpool installatie![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
logisch dattie zegt dat je maar één keer op vakantie gaat.
de rest van je leven ben je dat aan het afbetalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |