huhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef Duitse_Staander het volgende:
Jep, zolang er geen voorwaarde komt dat je IQ hoger moet zijn dan 40 om een internet verbinding te krijgen zullen dit soort topics blijven komen.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[insert tubgirl.jpg]
Dank uquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef BobRooney het volgende:
Welkom op FOk!!
Litso? Ga een conifeer in je aars parkeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Litso het volgende:
Hoi ik ben Litso.
Heet je zo ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Matige kloon
-Why- zat waarschijnlijk achter zijn pc nadat hij er een uur over had gedaan om z'n sokken aan te doen en wilde weer een nieuwe uitdaging in zijn leven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom?
geen idee.... waarom dit topic?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef -Why- het volgende:
Ik wil ook een leuk plaatje bij me naam hebben...
De meeste die ik up zijn te groot :S
Ben je zo dik dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef -Why- het volgende:
Ik wil ook een leuk plaatje bij me naam hebben...
De meeste die ik up zijn te groot :s
Trouwens het had zomaar gekunt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:54 schreef jogy het volgende:
[..]
-Why- zat waarschijnlijk achter zijn pc nadat hij er een uur over had gedaan om z'n sokken aan te doen en wilde weer een nieuwe uitdaging in zijn leven.
Bij deze.
Dat kan je nu wel zeggen, of typen, maar daar geloof ik natuurlijk niets van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef -Why- het volgende:
[..]
Trouwens het had zomaar gekunt...
Why is een shy she shy shieh Zij
Yeah right and i m godquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef WesHell het volgende:
ik ben de duivel!
Wat is een kutkoon..is dat een belediging..een scheldwoord of wat ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef Soepblik het volgende:
Ze blijft zowaar wel vrolijk... Kutkloon![]()
not yetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef yvonne het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef -Why- het volgende:
[..]
Wat is een kutkoon..is dat een belediging..een scheldwoord of wat ?
Ben je niet in de war met een ander forum?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef -Why- het volgende:
En ik vind dat er best wel leuke en intelligente mensen hier aanwezig zijn
Daar ging je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef -Why- het volgende:
En ik vind dat er best wel leuke en intelligente mensen hier aanwezig zijn
Zijn er dan meerder die Fok hetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een ander forum?
Q heeft een fotoboek zonder fotos....Wat versta jij onder fotoboek hahahahaquote:
LoLzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef minkuukel het volgende:
Hoi, ik ben Minkuukel, 45 jaar en doe Donald duck na.![]()
Hoelaat komen ze ongeveer?quote:
Lieg niet.... jij bent altijd niet liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Ik ben Stofje. Soms ben ik lief
Soms niet.
Toch wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lieg niet.... jij bent altijd niet lief
Helemaal nooit?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lieg niet.... jij bent altijd niet lief
Pfff kun je niet vragen hoelaat ze gaan ..ik heb er namelijk 24uur per dag last van ...zitten soms in de weg hahahahahahaquote:
Inderdaad, al is de kwaliteit van deze topic wel te hoog voor ONZ eigenlijk en adviseer ik je om ze voortaan in General te openen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
-Why-, gefeliciteerd met deze kwaliteitstopic. Je bent een aanwinst voor het forum! Ga zo door.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
-Why-, gefeliciteerd met deze kwaliteitstopic. Je bent een aanwinst voor het forum! Ga zo door.
Nou, nou, meteen zo grofquote:
Hoi Karboenkeltje. Kom je nog een keer een biertje bij me drinken in mijn nieuwe woonplaats.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hallo -why-, ik ben Karboenkeltje. Aangenaam, veel plezier hier op Fok! en pas op voor woedende beren.
Is vragen om tieten zien niet een daad van liefheid dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, nou, meteen zo grof
Doe es lief?
Oh, ik mag niet, doei Qquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi Karboenkeltje. Kom je nog een keer een biertje bij me drinken in mijn nieuwe woonplaats.
Done.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Stofje het volgende:
Het is een vrouwEn nog stééds geen tieten? ONZ is sinds mijn komst als mod een farce geworden. Yvonne, maak me zwart. Nu.
Misschien zijn het wel tietjes..inplaats van TIETENquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is vragen om tieten zien niet een daad van liefheid dan?
Dammit, ben je nu al bezig met veelbelovende nieuwbies naar verhevenere fora weg te promoveren?! Je begrijpt hopelijk wel dat Onzin zo een riekende bak pus blijft!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, al is de kwaliteit van deze topic wel te hoog voor ONZ eigenlijk en adviseer ik je om ze voortaan in General te openen.
Oh nee, da's waarquote:
Hee, goed plan! heb jij in maart nog ergens tijd? Februari zit vol.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi Karboenkeltje. Kom je nog een keer een biertje bij me drinken in mijn nieuwe woonplaats.
Jij bent een mokkel. Dat werkt niet met Q.'s vrouwenallergie.quote:
Nieuw is beter, dat weet je toch? Ergens in maart moet wel lukken. Of anders elders in het jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee, goed plan! heb jij in maart nog ergens tijd? Februari zit vol.
En verder... waarom heb jij een andere dinges!? Ik herkende je niet.
V:rouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij bent een mokkel. Dat werkt niet met Q.'s vrouwenallergie.
Donequote:
Haha pwnd!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Litso het volgende:
Oh noes!!1 Pas op want Stofje kan nu ook bannen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Stofje het volgende:
[..]Waar zijn de knoppen, waar is Maikuuuul
Nieuw is slecht. Ik vrees veranderingen.quote:
Uitstekend, dan hebben we een herbevestiging van het conceptuele akkoord tot het wellicht aangaan van wederzijdse communicatie ten einde te bepalen of een eventueel treffen dit millennium in overleg kan worden ingeroosterd.quote:Ergens in maart moet wel lukken. Of anders elders in het jaar.
Stofje!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Stofje het volgende:
[..]Waar zijn de knoppen, waar is Maikuuuul
Twee dagen. Daarom is er ook nog geen search.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef -Why- het volgende:
Hoelang bestaat fok al?
* Rekkie doet meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Stofje!Stofje!
*aanmoedigend dansje doet*
Moet je eventjes FA wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
[..].
Ik wilde het net in de MED zetten, maar dat kan dan weer niet.
Je moet je usericon fixenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
Als er toch kleurtjes worden uitgedeeld, doe mij maar groen.
Ja oke maar ik vond het leuk om het in dit topic te vragen ..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee dagen. Daarom is er ook nog geen search.
Ik heb hem niet kapot gemaakt. Laat Breuls of Slarioux het maar doen.quote:
Je quote mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yvonne wel...... daar had ik het in 1e instantie tegen
1 april, kicker in je bilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Hallo. Ik ben Asskicker14. Domme naam hé, dat dacht ik ook.
Kleurtjes aan't mengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Litso het volgende:
[..]
En volgens mij is yvonne al lang weer wat anders aant doen
Ja. Maak me maar belachelijk.quote:
asskicker14... kont... kikker... één... april... ?quote:
Pool is er niet hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
asskicker14... kont... kikker... één... april... ?
Nee...
Daar worden beren pas echt woedend van.
Het was niet het beste woordgrapje ooit nee, ik weet hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
asskicker14... kont... kikker... één... april... ?
Nee...
Daar worden beren pas echt woedend van.
Straks of morgen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef -Why- het volgende:
[..]
Nee daar wacht ik toch wel even mee
Hahahaha...maar dan post ik nog liever me kontjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Straks of morgen ?
Newbie's doen die altijd posten.
Denk dat dat ook wel goed is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef -Why- het volgende:
[..]
Hahahaha...maar dan post ik nog liever me kontje
Maakt me dan even iets anders dan de meeste newbies
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel goed is.
Maar dat zal Yvonne eerst wel moeten goed keuren.
Ik stond vanochtend nog voor de spiegel..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:21 schreef HuHu het volgende:
Als het maar wel een kontje is hè, en geen KONT.
Hoi, ben je geil?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend nog voor de spiegel..
En stond me dat ook af te vragen (dik /dun/groot/klein/)...Maar ik moet zeggen het valt best mee,ik zit er net tussen in
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef -Why- het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel gek op koekjes
Als een vrouw van zichzelf vind dat het mee valt, dan kun je hem beter maar niet posten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend nog voor de spiegel..
En stond me dat ook af te vragen (dik /dun/groot/klein/)...Maar ik moet zeggen het valt best mee,ik zit er net tussen in
Tja dat zal altijd voor ieder verschillenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als een vrouw van zichzelf vind dat het mee valt, dan kun je hem beter maar niet posten.
Tieten daarentegen zijn altijd welkom.
Dan moet je beiden maar posten, dan kan je iedereen tevreden houden!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef -Why- het volgende:
[..]
Tja dat zal altijd voor ieder verschillen![]()
Echt iedereen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan moet je beiden maar posten, dan kan je iedereen tevreden houden!
Toe, probeer het, we zien wel waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef -Why- het volgende:
[..]
Echt iedereen ?
Dat zal nooit iemand lukken
Moet daar eerst 14 dagen over na denkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toe, probeer het, we zien wel waar het schip strandt.
Is goed, neem je tijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef -Why- het volgende:
[..]
Moet daar eerst 14 dagen over na denken![]()
Strakke tienermeisjeskontjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Stofje het volgende:
Billen die onafhankelijk van elkaar trillen.
gewoon plaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef -Why- het volgende:
[..]
Moet daar eerst 14 dagen over na denken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef -Why- het volgende:
[afbeelding]
Een tipje van de sluier...Het is niet veel tieten en kont maar wel iets
je bent goed in vormquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef -Why- het volgende:
[afbeelding]
Een tipje van de sluier...Het is niet veel tieten en kont maar wel iets
Dat lijkt me eigenlijk wel een goed plan. Ik ben trouwens Keileweg-ethicus, maar dat had je ook gewoon kunnen lezen boven m'n avatar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, zolang er geen voorwaarde komt dat je IQ hoger moet zijn dan 40 om een internet verbinding te krijgen zullen dit soort topics blijven komen.
Ik krijg een 404 foutmelding. En als Chriz2k zo kijkt, dan...quote:
Ah. Hij doet het weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik krijg een 404 foutmelding. En als Chriz2k zo kijkt, dan...
Ja, dan baal ik van die 404 foutmelding.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Plaats dat kontje nu eens.
staat in het profiel als het goed isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Beetje jammer van het bolletjes-effect Why.
Mag ik trouwens zo onbeleefd zijn om te vragen hoe oud je bent?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef -Why- het volgende:
[..]
staat in het profiel als het goed is
quote:Persoonlijke gegevens
Geboortedatum: 0000-00-00
Wauw! Een hele foto met sinaasappelhuid!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Laat ik dan het volgende tipje van de sluier vast oplichten:
[afbeelding]
Val je toevallig op minderjarige jongens?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:31 schreef -Why- het volgende:
[..]
26 jaar waarom wil je dat eigenlijk weten?
Gezien deze foto:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:31 schreef -Why- het volgende:
[..]
26 jaar waarom wil je dat eigenlijk weten?
Zou ik je ook geloven als je 46 zei.quote:
maak er dan maar 28 van hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien deze foto:
[..]
Zou ik je ook geloven als je 46 zei.
Nou ja zeg ik probeerder er wat leuks van te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wauw! Een hele foto met sinaasappelhuid!
Tuuuuuuuuurlijk hahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
Maak je nu een foto van je borsten dan?
Ik heb liever een foto van de tieten van d'r 16-jarige dochter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
Maak je nu een foto van je borsten dan?
Ben ik alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef kastanova het volgende:
Ga eens dood, lelijke stinkhoer...
Laat me raden; je laatste ban was meer dan 3 minuten geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef kastanova het volgende:
kasta, we proberen naar een climax toe te werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef kastanova het volgende:
Ja, maar dat spreekt voor zich natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb liever een foto van de tieten van d'r 16-jarige dochter.
Zo zie je er wel uit jaquote:
Over dat meedoen met de jeugd, haar PhotoBucket nick: Rachellekuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo zie je er wel uit ja.
[afbeelding]
Echt sneu om te zien hoe dergelijke opgewarmde lijken nog 'leuk mee proberen te doen met de jeugd' door een simpel kleurspoelinkje in hun haar te gooien en hoepeloorbellen in hun uitgezakte oorlellen te duwen...
1 tip voor het volgende doe-het-zelf haarkleur pakketje; gooi de ammoniak niet wederom over je gezicht.
mensen zoals jij moesten zichzelf heel snel uit de weg ruimen ..voordat andere dat gaan doen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo zie je er wel uit ja.
[afbeelding]
Echt sneu om te zien hoe dergelijke opgewarmde lijken nog 'leuk mee proberen te doen met de jeugd' door een simpel kleurspoelinkje in hun haar te gooien en hoepeloorbellen in hun uitgezakte oorlellen te duwen...
1 tip voor het volgende doe-het-zelf haarkleur pakketje; gooi de ammoniak niet wederom over je gezicht.
Je ziet er uit als een terminale aidspatient, dus de kans dat ik eerder sterf lijkt me niet echt aannemelijk...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef -Why- het volgende:
mensen zoals jij moesten zichzelf heel snel uit de weg ruimen ..voordat andere dat gaan doen..
Ik zal er een mailtje sturenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef kastanova het volgende:
Oh, by the way, je kijkt uit als een schele heroïnehoer die net voor een kop koffie in haar reet geneukt is achter de plaatselijke kiosk...
Gebeurt vanzelf...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef -Why- het volgende:
[..]
mensen zoals jij moesten zichzelf heel snel uit de weg ruimen ..voordat anderen dat gaan doen..
Je solliciteer er wel naquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een terminale aidspatient, dus de kans dat ik eerder sterf lijkt me niet echt aannemelijk...
Het grafschrift laat ik in ieder geval niet door jou schrijven, dyslectische stinksnolquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:49 schreef -Why- het volgende:
Je solliciteer er wel na
Solliciteren op een vacature waarvan de reactietermijn verstreken is waardoor je automatisch wordt afgewezen. Wordt voornamelijk veroorzaakt dooe sollicitatieplicht van het CWI.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het grafschrift laat ik in ieder geval niet door jou schrijven, dyslectische stinksnol.
Dooewadidiedooequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Een tikfout... terwijl ik hier niet kan inloggen. Wee mij!
Ah... dus Why is zo'n uitkerings-trekker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Solliciteren op een vacature waarvan de reactietermijn verstreken is waardoor je automatisch wordt afgewezen. Wordt voornamelijk veroorzaakt door de sollicitatieplicht van het CWI.
Zo'n gore ja... Die de hele dag Oprah Winfrey kijkt en in de tuinen van arbeiders poept als ze naar hun werk vertrokken zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ah... dus Why is zo'n uitkerings-trekker.
Jouw hoofd ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef -Why- het volgende:
Is toch ronduit belachelijk
Niemand heeft het over jou hoofdquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:57 schreef -Why- het volgende:
Als je nu hun eigen fotos bekijk...
Snap ik dat soort mensen niet
Weer een spuit in je arm gedrukt sletje? Je slaat wartaal uit...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef -Why- het volgende:
Niemand heeft het over jou hoofd
Snap je zelf heel goed waarom?
want zo erg zal het zijn
trouwens jij hebt zeker tevaak een klap voor je hoofd gehadquote:
en jij kan beter een kratbier achter op je rug bindenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weer een spuit in je arm gedrukt sletje? Je slaat wartaal uit...
Dan is er bij jou toch minimaal een Hummer over je hoofd gereden... Je oog hangt erbij alsof het elk moment uit je oogkas kan vallen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef -Why- het volgende:
[..]
trouwens jij hebt zeker tevaak een klap voor je hoofd gehad
Door dit soort opmerkingen
je laat er nu nog sporen van na
jip en dat vind ik zelf ook diep triestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan is er bij jou toch minimaal een Hummer over je hoofd gereden... Je oog hangt erbij alsof het elk moment uit je oogkas kan vallen...
Naja, op zich begrijpelijk dat zelfs je lichaamsdelen zich zover mogelijk van je willen verwijderen...
Ga je eens wat vaker douchen zou ik zeggen.. Daarmee verdwijnen die schimmels tussen je benen waarschijnlijk ook wel naar verloop van tijd...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef -Why- het volgende:
[..]
jip en dat vind ik zelf ook diep triest
En als ik met Why in bed zou liggen, zou ik tussendoor ook nog even gaan klussen met een hamer en koevoet...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, Why meet Kasta, Kasta meet Why
Kasta gaat tijdens het neuken graag even Studio Sport kijken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef yvonne het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
nou dat doe ik wel iederedagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga je eens wat vaker douchen zou ik zeggen.. Daarmee verdwijnen die schimmels tussen je benen waarschijnlijk ook wel naar verloop van tijd...
dat zou jou niet helpenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als ik met Why in bed zou liggen, zou ik tussendoor ook nog even gaan klussen met een hamer en koevoet...
Maar je zou er stukken beter uit gaan zien na een grondige verbouwing...quote:
Moet haast wel, met een gemiddeld postaantal van 88 berichten per dag héb je geen leven.quote:
boy o boyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar je zou er stukken beter uit gaan zien na een grondige verbouwing...
EN dat alleen vandaagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Moet haast wel, met een gemiddeld postaantal van 88 berichten per dag héb je geen leven.
Dus het is inmiddels allemaal nog verder verzakt, maar ze zijn je vergeten te begraven?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef -Why- het volgende:
[..]
boy o boy
Fotos van 5 jaar geleden hahahahahah
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus het is inmiddels allemaal nog verder verzakt, maar ze zijn je vergeten te begraven?
Ja kastanova..En trouwens ik hou niet van ruzie ..Ben in dit geval altijd de verliezerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus het is inmiddels allemaal nog verder verzakt, maar ze zijn je vergeten te begraven?
laat ik nou net dat soort reizen organiserenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar je zou er stukken beter uit gaan zien na een grondige verbouwing...
zo heey brede muzieksmaak heb jij ..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:22 schreef VASND het volgende:
sterf.
Geeft niets hoor. Je kunt altijd nog SPW ''studeren''quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
zo heey brede muzieksmaak heb jij ..
Maar in je woordkeuze ben je maar beperkt
Niet wat ik wil, wel wat ik verwachtte na het zien van je down-syndroom hoofd...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef -Why- het volgende:
Is trouwens toch wat je wilt lezen..of juist niet ?
Ja beter ..dan moeten leven met een alchol probleemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet wat ik wil, wel wat ik verwachtte na het zien van je down-syndroom hoofd...
Na het zien van jouw kop grijpt iederéén naar de fles...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:27 schreef -Why- het volgende:
[..]
Ja beter ..dan moeten leven met een alchol probleem
Doet me deugt..dat dat je ten gronde richtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na het zien van jouw kop grijpt iederéén naar de fles...
Dat valt reuze mee, ik gebruikte niet meer woorden dan nodig waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
zo heey brede muzieksmaak heb jij ..
Maar in je woordkeuze ben je maar beperkt
Dat was er dan 1 teveelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik gebruikte niet meer woorden dan nodig waren.
A nagging old woman at a party walked up to a belligerent old man and told him, "If you were my husband I would poison your drink!" To which he replied, "If you were my wife I would drink it!"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef -Why- het volgende:
Doet me deugt..dat dat je ten gronde richt
Kun jij niet beter je grammaticaboeken van groep 7 bestuderen in plaats van hier je tijd te verdoen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef -Why- het volgende:
[..]
Doet me deugt..dat dat je ten gronde richt
Je hebt gelijk...kom daarna terug om bij jou verslag te doen ..zodat jij ook nog wat leert ...en maar niet afleerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun jij niet beter je grammaticaboeken van groep 7 bestuderen in plaats van hier je tijd te verdoen?
Niet nodigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:34 schreef -Why- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...kom daarna terug om voor aan jou verslag te doen ..zodat jij ook nog wat leert ...en maar niet afleerd afleert:D
dan kun je toch beter uit dit topic blijven?quote:
nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:31 schreef -Why- het volgende:
[..]
Dat was er dan 1 teveel
Misschien dat je het even voor me kunt zingen
Of jij verdwijnt gewoon even van dit forum...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef -Why- het volgende:
kun je dan beter uit dit topic blijven?
Maar het is net zo gezellig!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef -Why- het volgende:
[..]
dan kun je toch beter uit dit topic blijven?
Want dan hoef jij het je niet aan te trekken
Wellicht is dit een goede tip voor het Why:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of jij verdwijnt gewoon even van dit forum...
Qua uiterlijk heb je niets te bieden op gekokhals na en sinds je openingspost hadden we ook al door dat je qua inhoud niets te bieden had..
Hup, hup, ga maar weer op de bank voor je huis bier drinken met de rest van de pauperbuurt...
gerne zonder mijn naam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wellicht is dit een goede tip voor het Why:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of jij verdwijnt gewoon even van dit forum...
Qua uiterlijk heb je niets te bieden op gekokhals na en sinds je openingspost hadden we ook al door dat je qua inhoud niets te bieden had..
Hup, hup, ga maar weer op de bank voor je huis bier drinken met de rest van de pauperbuurt...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
Tering, wat een laag niveau bashen is dit.
"Jij hebt een ziekte, hahaha!".
"Niet waar, echt niet!".
"Oh, dan ben je oud, ahahha!"
"Ook niet waar"
"Oh, flikker dan eens op van dit forum, ahhahah!"
"Nee, ik wil nog niet"
Jammer.
Sterf, kuthoer, nekschot en Tubgirl worden niet geaccepteerd, dus is de lol er vanafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
"Niet waar, echt niet!".
"Ook niet waar"
"Nee, ik wil nog niet"
Jammer.
Misschien ís TS wel tubgirl. Dat zou dit topic pas een verassende wending geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sterf, kuthoer, nekschot en Tubgirl worden niet geaccepteerd, dus is de lol er vanaf![]()
![]()
http://i36.photobucket.com/albums/e22/Rachellekuh/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef Stofje het volgende:
Bio? Ik heb een ernstig trage computer, momenteel. Zou je me de urls van tubgirl en die foto van TS via MSN door kunnen geven. Ik ben mod, ik mág tubgirl posten. Bovendien, voor alle duidelijkheid is het wel handig deze twee afbeeldingen naast elkaar te zien.
Echte fans hadden hem natuurlijk allang opgeslagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef HuHu het volgende:
Why heeft zo te zien ontdekt dat het niet handig is je kont te posten op Fok! en deze verwijderd uit haar PhotoBucket.
Helaas is ze niet slim genoeg om het fenomeen 'cache' te begrijpen.
[afbeelding]
Hij is van piepschuim!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef HuHu het volgende:
Why heeft zo te zien ontdekt dat het niet handig is je kont te posten op Fok! en deze verwijderd uit haar PhotoBucket.
[afbeelding]
"Het" heeft wel een lekkere kontquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
en toch heeft ze wel wat...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
Och... wat stond er nog meer in m'n cache.
[afbeelding]
Beste Why... als je de link uit je post verwijderd, betekend dat niet dat hij ook automatisch wordt verwijderd uit alle berichten waarin jou post gequote staat.
Totdat je het hoofd ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Stofje het volgende:
Die foto zag ik dus wél en daar 'lijkt het nog wel wat'..
ja dat zijn echt kutdingen... maar why.. waar zit je..quote:
Je had hier niveau verwacht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
"Niet waar, echt niet!".
"Ook niet waar"
"Nee, ik wil nog niet"
Jammer.
Waarschijnlijk opent ze over een half uurtje ofzo een topic in FB met "Waarom kan ik niet een profiel aanmaken met dit mailadresquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja dat zijn echt kutdingen... maar why.. waar zit je..![]()
ach ik zou best eens met why een flinke borrel willen nemenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opent ze over een half uurtje ofzo een topic in FB met "Waarom kan ik niet een profiel aanmaken met dit mailadres".
een paar spaties doen wonderen marleenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
hoi, ik ben marleenhoofd- met hoofd hahahaha:(
Koekje erbij?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef remlof het volgende:
Goed topic voor bij een kop koffie op de zondagochtendmiddag
Leuk HuHu heel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
Och... wat stond er nog meer in m'n cache.
[afbeelding]
Beste Why... als je de link uit je post verwijderd, betekend dat niet dat hij ook automatisch wordt verwijderd uit alle berichten waarin jou post gequote staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |