huhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef Duitse_Staander het volgende:
Jep, zolang er geen voorwaarde komt dat je IQ hoger moet zijn dan 40 om een internet verbinding te krijgen zullen dit soort topics blijven komen.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[insert tubgirl.jpg]
Dank uquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef BobRooney het volgende:
Welkom op FOk!!
Litso? Ga een conifeer in je aars parkeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Litso het volgende:
Hoi ik ben Litso.
Heet je zo ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Matige kloon
-Why- zat waarschijnlijk achter zijn pc nadat hij er een uur over had gedaan om z'n sokken aan te doen en wilde weer een nieuwe uitdaging in zijn leven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom?
geen idee.... waarom dit topic?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef -Why- het volgende:
Ik wil ook een leuk plaatje bij me naam hebben...
De meeste die ik up zijn te groot :S
Ben je zo dik dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef -Why- het volgende:
Ik wil ook een leuk plaatje bij me naam hebben...
De meeste die ik up zijn te groot :s
Trouwens het had zomaar gekunt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:54 schreef jogy het volgende:
[..]
-Why- zat waarschijnlijk achter zijn pc nadat hij er een uur over had gedaan om z'n sokken aan te doen en wilde weer een nieuwe uitdaging in zijn leven.
Bij deze.
Dat kan je nu wel zeggen, of typen, maar daar geloof ik natuurlijk niets van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef -Why- het volgende:
[..]
Trouwens het had zomaar gekunt...
Why is een shy she shy shieh Zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |