Dat vind ik heel stom.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
Maar het moet dus de a van kat zijn, niet van ga.
En Zhe moet dus klinken als "ze lopen".
OK, het zit in je hoofd wel goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja
[..]
Ja, Zhunààr dus
ik heb allang geëdit, bokkenlul.... wat een kut-naam eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
WTF?! Waar komt "zie" nou weer vandaan?!![]()
![]()
hoe dan???quote:Ik spreek Babette toch ook niet uit als Boebutto?![]()
![]()
Voor mij blijft hij ook altijd Zeenarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel stom..
Waarom heb je die naam bedacht?.
Om jou te kwellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel stom..
Waarom heb je die naam bedacht?.
Ja, maar je zegt die a aan het eind toch langquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, het zit in je hoofd wel goed.
Maar aan je fonetische schrijftstijl moet je nog werken![]()
Want het is een korte a en om dan twee aa's te schrijven is rááááaaar!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel Zhunààr wel leuk homo-achtig klinkt
Je zegt toch ook geen "kaaaat", nee je zegt "kat". De a in Zhenar is net zo kort.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt die a aan het eind toch lang
Een soort uitgerekte a
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Best wel eigenlijk he?
Nu ben ik opeens geneigd een nieuwe user aan te maken en die verwijfde gay Zhenar te ditchen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Veel te leuk om te zeggen tegen mensen: ik heb afgesproken met Zhenar [afbeelding]
Hoe langer je hem maakt, hoe meer homo-achtig hij isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zegt toch ook geen "kaaaat", nee je zegt "kat". De a in Zhenar is net zo kort.![]()
ach welnee, wij houden het gewoon op Zee-narquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:Nu ben ik opeens geneigd een nieuwe user aan te maken en die verwijfde gay Zhenar te ditchen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey MB, wat is trouwens de username van je nieuwe vriendje?
Dat vind ik helemaal kut.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, wij houden het gewoon op Zee-nar![]()
Geen Fok!kerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11111!1!!111!!!!!!!!! Zie mij aannemen dat MB weer een Fok!ker gechecked heeft!
Ik ben zo grappig!!!!1!111!
![]()
![]()
!111!!!!!
![]()
quote:
Na-ahquote:
Maar hij weet dus wel wat Fok! is. Phieuw!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na-ah
Hij zei dat ie alle Fokkers (ja, mij ook dus) raar vindt
daar heeft ie wel 'n puntquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Hij zei dat ie alle Fokkers (ja, mij ook dus) raar vindt
Nou, dan verdraai ik jouw klinkers voortaan ook en noem ik je lekker Bubatti ! HAH! En dan ben je een soort kloon van Bupatih!quote:
Nee, hij kende het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar hij weet dus wel wat Fok! is. Phieuw!
Neequote:Maar... maar...kan hij wel over PI's meepraten?!?!
![]()
Neequote:En weet hij wel wat een baggeraar is?!?!!?![]()
Hmmmquote:Ik bedoel, dat zijn toch minimumvereisten voor een vriendje![]()
Sinds kerst niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heeft ie wel 'n punt
maar eh, ik heb weer niet opgelet he..... ik dacht dat jij nog met HW was
je doet maar, voel ik toch niks van.... zolang je het maar zo leest, en niet zo schrijftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Zhenar het volgende:
Nou, dan verdraai ik jouw klinkers voortaan ook en noem ik je lekker Bubatti ! HAH! En dan ben je een soort kloon van Bupatih!![]()
!11!!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |