Of Zhenár...?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, je spreekt het dus uit als Zhenàr.
ik dacht als Zeenar [zeg maar een nar in de zeequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Nee, je spreekt het dus uit als Zhenàr.
Net als ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de pret gemist.
![]()
Maar nu blijft babette een geheimzinnige vrouw (of man![]()
)voor me.
![]()
maar je hebt wel twee punten van me gekregen vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de pret gemist.
![]()
Maar nu blijft babette een geheimzinnige vrouw (of man![]()
)voor me.
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht als Zeenar [zeg maar een nar in de zee]
Nou ja, wel een lange a op het eind maar dan wel de a van 'kat' en niet van 'ga'.. toch??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of Zhenár...?
Wat is het verschil tussen die twee?
Maar het moet dus de a van kat zijn, niet van ga.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, wel een lange a op het eind maar dan wel de a van 'kat' en niet van 'ga'.. toch??
Zhenààr, op zn Engels.
oh echt zo 'n beetje op z'n Amerikaans zeg maar [ " Zienàr " ] ....... how sadquote:
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het moet dus de a van kat zijn, niet van ga.
Ja, Zhunààr dusquote:En Zhe moet dus klinken als "ze lopen".
WTF?! Waar komt "zie" nou weer vandaan?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh echt zo 'n beetje op z'n Amerikaans zeg maar [ " Zienàr " ] ....... how sad
Dat vind ik heel stom.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
Maar het moet dus de a van kat zijn, niet van ga.
En Zhe moet dus klinken als "ze lopen".
OK, het zit in je hoofd wel goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja
[..]
Ja, Zhunààr dus
ik heb allang geëdit, bokkenlul.... wat een kut-naam eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
WTF?! Waar komt "zie" nou weer vandaan?!![]()
![]()
hoe dan???quote:Ik spreek Babette toch ook niet uit als Boebutto?![]()
![]()
Voor mij blijft hij ook altijd Zeenarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel stom..
Waarom heb je die naam bedacht?.
Om jou te kwellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel stom..
Waarom heb je die naam bedacht?.
Ja, maar je zegt die a aan het eind toch langquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, het zit in je hoofd wel goed.
Maar aan je fonetische schrijftstijl moet je nog werken![]()
Want het is een korte a en om dan twee aa's te schrijven is rááááaaar!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel Zhunààr wel leuk homo-achtig klinkt
Je zegt toch ook geen "kaaaat", nee je zegt "kat". De a in Zhenar is net zo kort.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt die a aan het eind toch lang
Een soort uitgerekte a
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Best wel eigenlijk he?
Nu ben ik opeens geneigd een nieuwe user aan te maken en die verwijfde gay Zhenar te ditchen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Veel te leuk om te zeggen tegen mensen: ik heb afgesproken met Zhenar [afbeelding]
Hoe langer je hem maakt, hoe meer homo-achtig hij isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zegt toch ook geen "kaaaat", nee je zegt "kat". De a in Zhenar is net zo kort.![]()
ach welnee, wij houden het gewoon op Zee-narquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:Nu ben ik opeens geneigd een nieuwe user aan te maken en die verwijfde gay Zhenar te ditchen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey MB, wat is trouwens de username van je nieuwe vriendje?
Dat vind ik helemaal kut.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, wij houden het gewoon op Zee-nar![]()
Geen Fok!kerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11111!1!!111!!!!!!!!! Zie mij aannemen dat MB weer een Fok!ker gechecked heeft!
Ik ben zo grappig!!!!1!111!
![]()
![]()
!111!!!!!
![]()
quote:
Na-ahquote:
Maar hij weet dus wel wat Fok! is. Phieuw!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na-ah
Hij zei dat ie alle Fokkers (ja, mij ook dus) raar vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |