hee dank je, ik weet nu iig waarom er rond 11 urr brandweer uitrukte, verder nog niks over een ongeluk gevonden!quote:http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php
En dan jouw regio kiezen
Die site is van het nieuwe P2000 systeem. Op dit moment zal je er vrijwel niets vinden over ambulance ritten en politie al helemaal niet. Melding zijn vooral van de brandweer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef Djep het volgende:
[..]
hee dank je, ik weet nu iig waarom er rond 11 urr brandweer uitrukte, verder nog niks over een ongeluk gevonden!
Is dat een nieuwe uitdrukkingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
je lijkt m'n moeder wel
Als ik buiten het huis ben en ze hoort een sirenes schijnt ze al peuken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Drifter__ het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php
En dan jouw regio kiezen.
Succes
quote:0902640 14:23:12 17-02-06 G BRAN A HV 2 LINDENLAAN 19 SCHERPENZEEL (SPZ) DIEREN IN NOOD kat in boom BRW Scherpenzeel ( Blusgroep 1 Spoed )
Heb je haar mobiele nummer niet dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Djep het volgende:
Ja, hier is Djep weer. Ik heb nog niks van haar gehoord en ook de telefoon wordt niet opgenomen. Ik was al wat gerustgesteld(en hoopte dat ze boodschappen deed) maar nu ik lees dat er alleen meldingen van de brandweer staan, maak ik me weer zorgen. En ze moest 85 km rijden, dus er kan genoeg gebeurd zijn.
Ook mijn pogingen om aan haar mobiele nummer te komen zijn mislukt.
Tja, Djeppie wacht maar weer af,...
quote:Ook mijn pogingen om aan haar mobiele nummer te komen zijn mislukt.
Ehh, nee dus.quote:Heb je haar mobiele nummer niet dan?
Ik bedoelde: Hoezo dat je haar nummer niet hebt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef Djep het volgende:
[..]
[..]
Ehh, nee dus.
IkJur: Hmmm tis alleen haar auto niet, en waar buiten Meppel is dat dan??
Damn Djep je ziet toch wel dat niet in deze tijd van het jaar gemaakt is.. En aan de huizen zie je zo dat het niet in Nederland is gemaakt.. Ik weet niet hoor of wij je wel serieus kunnen nemen.. >:Oquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef Djep het volgende:
[..]
[..]
Ehh, nee dus.
IkJur: Hmmm tis alleen haar auto niet, en waar buiten Meppel is dat dan??
Zie niet in waarom dit hier van belang is, òf wat dat jou aangaat..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Hoezo dat je haar nummer niet hebt?
File?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Djep het volgende:
Ja, hier is Djep weer. Ik heb nog niks van haar gehoord en ook de telefoon wordt niet opgenomen. Ik was al wat gerustgesteld(en hoopte dat ze boodschappen deed) maar nu ik lees dat er alleen meldingen van de brandweer staan, maak ik me weer zorgen. En ze moest 85 km rijden, dus er kan genoeg gebeurd zijn.
Nou, ik vraag me alleen af of hij haar wel zo goed kent. Hij heeft d'r nummer geeneens. Ze flasht hem gewoon vet, alleen heeft hij het gewoon niet door.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dit hier van belang is, òf wat dat jou aangaat..
Wel kut TS maar het zal vast wel meevallen!
BTW bemoei je me je eigen zaken als je geen commentaar kan hebben blijf dan wegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me alleen af of hij haar wel zo goed kent. Hij heeft d'r nummer geeneens. Ze flasht hem gewoon vet, alleen heeft hij het gewoon niet door.
BTW, ga jij dat depri chick bewerken! Laat mij posts met rust.
whahaahaha! Moet jij je zin niet even editten ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
BTW bemoei je me je eigen zaken als je geen commentaar kan hebben blijf dan weg
Dus jij hebt het hele topic door gelezen en kwam er niet achter dat er meerdere malen gezegd werd dat ze geen mobiel heeft? En dat er thuis niet opgenomen wordt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me alleen af of hij haar wel zo goed kent. Hij heeft d'r nummer geeneens. Ze flasht hem gewoon vet, alleen heeft hij het gewoon niet door.
BTW, ga jij dat depri chick bewerken! Laat mij posts met rust.
Nee staat er helemaal goed zou en je bewijst hiermee nogmaals dat je geen commentaar kunt verdragen (snap je het nu wel?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whahaahaha! Moet jij je zin niet even editten ofzo?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus jij hebt het hele topic door gelezen en kwam er niet achter dat er meerdere malen gezegd werd dat ze geen mobiel heeft? En dat er thuis niet opgenomen wordt?
Zie bold. Dan neem ik aan dat ze er 1 heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Djep het volgende:
Okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
[..]
Zie bold. Dan neem ik aan dat ze er 1 heeft.
Helaas voor jou is het hier niet alleen maar een zandbak jochie....quote:
Mooi volgende week eindelijk neuken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:44 schreef Djep het volgende:
HEHE,
Ze is terecht.Ik had nog maar eens een poging gewaagd op het thuisadres. En zoals iemand al suggereerde, ze was de stad in en was onze afspraak glad vergeten. Ze putte zich uit in vele excuses en ik heb ook wat van me laten heuren, ik heb gezegd dat ik me heel erg zorgen had gemaakt. Gelukkig komt ze volgende week( en hopen dat ze het dan niet vergeet!)
Hehe, wat ben ik opgelucht, want ik maakte me flink zorgen! Iedereen echt bedankt voor het medeleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |