rechtermuisknop-> formatterenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe en/of waarmee formatteer je hem?
mn mobo zit vol.. vandaar dus externquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef Innisdemon het volgende:
hang 'm even aan de IDE, en doe het via de windows installtie CD
het is gewoon een alert box..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:
Staat er nog iets in je event log?
ik krijg dus geen log te zienquote:
Koppel je cd-rom spelers even los.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn mobo zit vol.. vandaar dus extern
Start -> Programs -> Administrative Tools -> Event viewerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg dus geen log te zien
of moet ik die ergens anders vinden?
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk3\D tijdens een wisselbestandsbewerking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Start -> Programs -> Administrative Tools -> Event viewer
Die bedoel ik.
De application log en de system log. Soms worden daar nog details genoteerd als er iets mis gaat.
damn dan trek je er toch even een andere hd uit.. Of een cd/dvd drive!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn mobo zit vol.. vandaar dus extern
Is D de externe drive? Hoe kan Windows daar dan zonder dat het geformatteerd is al een wisselbestand op hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk3\D tijdens een wisselbestandsbewerking.
en Partition magic geeft ook errors
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef qu63 het volgende:
dan maar wee reven een nieuwe schijf halen
schijf is nieuwe, geen partities, geen dataquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef NiteSpeed het volgende:
En als je eerst heel de schijf leegmaakt (partities eraf knallen) en opnieuw begint?
ik heb al een C, D, E, F en Z. dit zou schijf Y wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is D de externe drive? Hoe kan Windows daar dan zonder dat het geformatteerd is al een wisselbestand op hebben?
Gaat de foutmelding dan wel over deze hard disk? Is er niet iets met schijf D? Hoe lang runt je Windows trouwens al?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb al een C, D, E, F en Z. dit zou schijf Y worden
ik heb mn pc vanmorgen op nieuw opgestart. voor en na de reboot zelfde probs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat de foutmelding dan wel over deze hard disk? Is er niet iets met schijf D? Hoe lang runt je Windows trouwens al?
Zitten ze beiden op dezelfde controller?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb mn pc vanmorgen op nieuw opgestart. voor en na de reboot zelfde probs.
en het lijkt me te toevallig dat er geen meldingen in staan van mn laatste schijf op het moment dat ik aan het formatteren was, maar wel van een schijf die er al gewoon in zit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |