Du hast kein style wie ich!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
check deze lutsers dan
realgangsta thug uit Duitsland!!!
ik normaal dus ookquote:
Ze maken je wel steeds geiler he met die spelletjes........ Wat een heeeerlijke shot !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan vooral als Wytske, Celine of Gigi presenteren
[afbeelding]
Wytske en Celine
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het hoopt op in je lichaam , ik zie het aan je !!
WTF!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan vooral als Wytske, Celine of Gigi presenteren
[afbeelding]
Wytske en Celine
Neee.... Eminem zou zoiets hebben van:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
check deze lutsers dan
realgangsta thug uit Duitsland!!!
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:![]()
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Dat mario muziekje... HEEL hard gelachenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:![]()
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
hongerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis écht een gigantische baard hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat mario muziekje... HEEL hard gelachen
Lijkt me sterk aangezien het 3 weken geleden gebeurd is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis écht een gigantische baard hoor...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh... nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie weken is LANG met internetgrapjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien het 3 weken geleden gebeurd is.
Vind je reactie dik overdreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie weken is LANG met internetgrapjes
quote:
die mafketel van die HI reclamequote:
Heb je nodig Gijs !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Fricadel en een broodje ei met mayo![]()
quote:Op vrijdag![]()
![]()
17 februari 2006 12:40 schreef
![]()
![]()
silver-surfer het volgende:
Een homo scheids![]()
![]()
![]()
http://www.abum.com/show/13125/flamboyant_referee.html![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
Een homo scheids![]()
![]()
http://www.abum.com/show/13125/flamboyant_referee.html
Welll helllooooowwww ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA
ik kende em nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
deze ook nog niet
Bij hem, bij mij en bij B denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welll helllooooowwww ...![]()
waar woont ze?
Generieke tactische shooter deel 23 editie 2006.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke het wordt ;
[afbeelding]
denk ik![]()
Ik word een beetje moe van je anti 360 hetsequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Generieke tactische shooter deel 23 editie 2006.![]()
Hype dan eens wat leuke games Gijs!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
Ik word een beetje moe van je anti 360 hetse
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lustylady9 26/Fquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welll helllooooowwww ...![]()
waar woont ze?
Die zijn er niet Gijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hype dan eens wat leuke games Gijs!
Gijs neem een leven... niet iedereen houd van handhelds..... een nieuwe console is uit met coole games.... laat onsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Generieke tactische shooter deel 23 editie 2006.![]()
Ik denk dat strol geen munten heeft voor een 360quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lustylady9 26/F
Plainfield,
New Jersey,
United States
Dat is een reden jaquote:
Eerlijk +9quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een reden jaMaar er zijn op dit moment ook nog geen games voor mij, enkel Kameo gamen schiet natuurlijk niet op. Blue Dragon wordt 'm
Gijs ook al was het je buurvrouwquote:
Elke dag suiker halen!!quote:
Ik ga hem fuckin' iets minder mooi op de Xbox gamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Eerlijk +9
Er zijn wel coole games Gijs....... maart wordt bv al drukEn Strol zou Tombraider fucking mooi kunnen gamen
quote:
Zou ik moeilijk vinden.... 'iets minder mooi'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem fuckin' iets minder mooi op de Xbox gamen.Ik wacht wat Dead Rising, Lost Planet en Blue Dragon gaan doen.
Mijn handhelds zijn prachtig 2Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Chocobo het volgende:
Zou ik moeilijk vinden.... 'iets minder mooi'Maar je bent het gewend op je handhelds
disje terug Gijs
Het is hem toch één keer goed gelukt. Of was dat meer medelijden?quote:
Touchequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
en mooier dan die simpele arcade-spelletjes die jullie op je console van ¤ 500 aan het gamen zijn.
Dat snap ik ook niet nee.... hij zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief zijn ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is hem toch één keer goed gelukt. Of was dat meer medelijden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chocobo het volgende:
Dat snap ik ook niet nee.... hij zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief zijn ofzoHet is niet echt wat je noemt een looker
[afbeelding]
[afbeelding]
Haren, kleur en oren. Verder kom ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is net een hele moeilijke versie van "zoek de 10 verschillen".
Enige verschil wat ik kan zien is dat Shrek groen isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is net een hele moeilijke versie van "zoek de 10 verschillen".
de kleur iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee.... hij zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief zijn ofzoHet is niet echt wat je noemt een looker
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Moet hier ook altijd zo om lachen..... Bastard's screendump van wat Surfer toen luisterde..... begrijp de screendump compleet
[afbeelding]
yuri oooooookkkkkkk hoe is het met die dooie danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Moet hier ook altijd zo om lachen..... Bastard's screendump van wat Surfer toen luisterde..... begrijp de screendump compleet
[afbeelding]
Ja niks Gijs maar vind het zo grappig.... zie hem die dansjes thuis doen enzo.... en Smooooothquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap m nietWat is er mis met MJ?
whehehe smooth en surferquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja niks Gijs maar vind het zo grappig.... zie hem die dansjes thuis doen enzo.... en Smoooooth![]()
![]()
Doe relaxed gekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
WeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekenD
Snel naar huis, douchen, chinees bestellen, naar een feestje en daarna naar de Matrixx
druk druk druk![]()
Triestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef Chocobo het volgende:
Serieus..... als ik deze laptop had gepikt zou ik nu in mijn broek SCHIJTEN !!!!
http://www.break.com/index/stolenlaptop.html
The year 2053:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Die Deen is trouwens zooooooooo dood !
Imam zet geld op hoofd cartoonisten
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo waar...... ! Zou zo kunnen....... zet ja aan het denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The year 2053:
And thus we conclude this final lecture about WW3, can you believe it all started because of some cartoons about Mohammed? Me neither. Well, this is also the reason cartoons and comics are illegal these days.
Heel europa geld inzamelen en op het hoofd van deze tering hond zetten...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Die Deen is trouwens zooooooooo dood !
Imam zet geld op hoofd cartoonisten
Gijs ik zou niet in zijn schoenen willen staan hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TriestGeloof er ook niets van gek, kom ooooop hey, FBI, CIA, NASA, flikker op man!
![]()
Toch weet die man iemand goed bang te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TriestGeloof er ook niets van gek, kom ooooop hey, FBI, CIA, NASA, flikker op man!
![]()
2e van rechtsquote:
quote:
jah.... daar doe ik ook absoluuuuuuuuut niet moeiijk overquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Keuze +9
maar de rest is ook prima hoor !
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/UFO_70228.html
Dat gaat lukken.. mn eerste weekend alleen samen met mn dochterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef O-Ren het volgende:
ik wens alle gijsjes een heerlijk weekend
Oh lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat lukken.. mn eerste weekend alleen samen met mn dochter
Jij ook Rensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef O-Ren het volgende:
ik wens alle gijsjes een heerlijk weekend
huiliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij ook Rens![]()
Ik ga alvast mn slaapzak en bedje inpakken voor vanavond, wat een hel wordt die treinreis
gewoon normaal elastiek gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilie zegt ie danProbeer jij maar eens zo'n self inflater in zn zak te stoppen als je de touwtjes niet meer hebt...
geldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat heb ik niet, maar het zit erin, ben er bovenop gaan zitten
MP3 speler, GameBoy, Kussen, Luchtbed, Kleding, Tandenborstel, Deo, vergeet ik iets?
Condooms ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat heb ik niet, maar het zit erin, ben er bovenop gaan zitten
MP3 speler, GameBoy, Kussen, Luchtbed, Kleding, Tandenborstel, Deo, vergeet ik iets?
dekbed ooookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geld moet ik nog pinnen, moet wel mn dekbed natuurlijk!
Ik neuk zonder, anders bouw je geen weerstand opquote:
Die fout heb ik ook gemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neuk zonder, anders bouw je geen weerstand op
Zoooooooooooooo danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook gemaakt
Tot straks pik !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ff poepen en ik ben er vandoor. Tot strax Struik!
Dan gaan wij maar eens slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
ff update.... net langs postkantoor en GWK gereden.... er staat nog niemand
ben benieuwd strakszometeen....
Net gebeld met ze,... en stond nog steeds niemand... die kaartjes kan je denk ik nu gewoon gaan halen Gijs !quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gebeld met ze,... en stond nog steeds niemand... die kaartjes kan je denk ik nu gewoon gaan halen Gijs !
Meen je hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gebeld met ze,... en stond nog steeds niemand... die kaartjes kan je denk ik nu gewoon gaan halen Gijs !
Brown:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er wil dus eigenlijk niemand naartoequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Logisch, stel oldtimers die hun beste platen decennia geleden hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Er wil dus eigenlijk niemand naartoe
Ziet er goed uit he.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus............ die GR3 preview.............. najaaaaaaaaaaa![]()
Jaaa,...dit is de beste preview !!quote:
Ik moet ook altijd zo lachen om die 2 samen.. echt van die adrem grappen waarbij de ander onderuit word gehaaldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuisWas gezellig, Geer en Gor zijn twee ontzettend valsse nichten, maar wel grappig
Die ontploffingen vond ik erg cool gedaan.. de camera schokt zoals je ook ziet bij echte filmpjes in Irak ofzo..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaa,...dit is de beste preview !!
Gameplay ziet er echter wel moeilijk uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ontploffingen vond ik erg cool gedaan.. de camera schokt zoals je ook ziet bij echte filmpjes in Irak ofzo..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gameplay ziet er echter wel moeilijk uitTig opties
Ik heb ergens spelbesturing gelezen, valt allemaal wel mee hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gameplay ziet er echter wel moeilijk uitTig opties
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag pak gekocht....
Donkerblauw met streep!
Hij moet nog wat bijgesteld worden...volgende week kan ik hem pas ophalen.quote:
ik gebruik geen torrent...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef kepler het volgende:
Strol, trailer van Dead Rising al gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9161quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
link?
Mac powerrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, die vage codec doet het bij mij niet.
quote:Achievement; Game Complete
The game has been fully completed!!
Ja zoiets maar die ander laat meer zien... moest echt aan je denken toen ik dat zagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef Strolie75 het volgende:
Is het dezelfde als deze?
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9423&type=mov
Aragorn gaat dood op het einde.quote:
En de paarden ookquote:
Dat hebben ze hier helemaal niet Gijsquote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan er nog Gijsjes carnaval vieren eignelijk?
gezien... oersaai... kon me niet boeien wat er nu met hem of die knol gebeurdequote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Hidalgo kijken
Iemand `m gezien?
Dat zei je idd op de meet al.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef QueenR het volgende:
Geen carnaval vieren, ga vrijdag voor een weekje naar Rome![]()
Klink heerlijk Gijsquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef Bastard het volgende:
Ik heb echt een heerlijk weekend gehad zeg
Hele weekend samen met Jasmijn geweest, ze heeft me lekker laten uitslapen voor haar doen. Ze heeft hele weekend amper gehuild, eigenlijk alleen maar gelachen en gebrabbeld naar me.
We hebben samen gespeeld, en MTV gekeken, smiddags zonder probleem 3 uur slapen zodat ik lekker kon gamen..
En nu ligt ze weer in haar bedje.. lekker slapie doen.
Morgen weer werken, wat een realitycheck![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan er nog Gijsjes carnaval vieren eignelijk?
en? Tis toch alleen `s middags?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben er zondag niet bij, mijn zusje viert haar verjaardag...
ja dan viert mijn zusje dus haar verjaardagquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
en? Tis toch alleen `s middags?
quote:Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Ghost Recon 3: Advanced Warfighter Xbox360 1 ¤ 54,00 ¤ 54,00
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 56,00
aankomend weekend strol. 25-28 feb.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer valt carnaval eigenlijk dit jaar?
Complete dierentuin inene bij jouwquote:Op maandag 20 februari 2006 02:00 schreef Chocobo het volgende:
Mensen ik ben klaar. Ik zag een muis in de woonkamer vanavond. Na een gevecht van dik 3 uur heeft de muis gewonnen.... ik ben haar kwijt. Wel hoor ik 2 vriendjes van hem tussen de schuifdeuren ergens... ik wil ze fucking doden... ze brengen ziektes over en ze bijen kabels stukNet 3 offertes aangevraagd.....
Nog gefeliciteerd he met je broer.quote:Op maandag 20 februari 2006 06:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen werd ik net wakker door het zingen van mn dochter
Ja dank jequote:Op maandag 20 februari 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd he met je broer.
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dank je
Ben er van de week ff geweest, ze is nog kleiner dan Jasmijn was bij de geboorteEcht mini!
Ja alles gezond gelukkig..quote:Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En meteen oom.
Alles goed neem ik aan.
Geen iedee.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Hoe staat het met je leaseauto Gijsje?
Ik moet het zeggen gewoon.. je hebt een godsgruwelijke vage en lelijke usericonquote:
Het is Chibi Robo, hoofdpersoon uit de nieuwste GameCube game. Uit het Cube topic:quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet het zeggen gewoon.. je hebt een godsgruwelijke vage en lelijke usericon
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Half uurtje gespeeld nu. Het is de bedoeling dat je als Chibi Robo de best Chibi Robo van de wereld wordt en promoveert tot Super Chibi Robo. Je doet dit door Happy Points te verdienen (een soort experience) die je krijgt voor allerlei klusjes, van het poetsen van vuile plekken tot het opruimen van propjes papier. Je kan echter niet als een dwaas gaan rennen omdat je aan je batterij moet denken en je jezelf moet opladen om de zoveel tijd (wordt netjes aangegeven).
Je partner is Telli Vision en hij helpt je door het spel met hints, tips en uitleg. Onderwijl kom je allemaal bizarre creatures tegen, vooralsnog een Robot met eigendunk en een verliefde knuffel. Het spel is vooral erg cute en lief en het is ook best leuk gewoonSPREAD THE HAPPINESS
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben voor het eerst uit de woonkamer gegaan, heb de keuken verkend, de foyer (waar soldaatjes zaten die op me schoten, ging toen voor het eerst dood) en zelfs de kelder. Ook weer nieuwe personages ontmoet, een piraat en Giga Robo
Je voorganger
WTFquote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij vindt het vast ook een toffe game
En weet je, ik vind het geweldig tot nu toequote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Ja.. inderdaad.. must have, erg volwassen ook!
ROF
Als je maar gamed hequote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En weet je, ik vind het geweldig tot nu toe
sorry .... ben mn verzering aan het uitzoekenquote:
niet geweest zekerquote:
Oh ja.. die oude moet ik nog opzeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sorry .... ben mn verzering aan het uitzoeken
net gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. die oude moet ik nog opzeggenff mee aan de gang.
Ben jij met Daan in bad geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes...
Ik heb gisteren heerlijk met Daan gespeeld.
Lekker in bad en met zijn nieuwe tractor... was top dag
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben jij met Daan in bad geweest
Ik denk aan de grote luchtinlaat te zien dat het een Engelse Harrier isquote:
je gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk aan de grote luchtinlaat te zien dat het een Engelse Harrier is
1500 kg of trust hoor ik de commentator nog zeggen gisteren op Discoveryquote:
fout, u bent af en gaat niet door voor de magnetronquote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
1500 kg of trust hoor ik de commentator nog zeggen gisteren op Discovery
ach zolang het geen supertomcat is is het niks alleen jammer dat die eruit gaanquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
fout, u bent af en gaat niet door voor de magnetron
het juiste antwoord is 9 752 kg Thrust per motor
Er zit maar 1 motor inquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
fout, u bent af en gaat niet door voor de magnetron
het juiste antwoord is 9 752 kg Thrust per motor
WHAHAHAHAHHAHAquote:
nikkyquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef ChOas het volgende:
Waar gaat het heen ? Betreft de cartoon spotprenten.
de gemeente waar ik woon staat ook op die lijst en die heeft het maar met 1.9% verhoogt, ook heeft Zalm bijna alle gemeentes al een hoop geld afhandig gemaakt door ze minder toe te wijzen terwijl het wel nodig is. Een gedeelte van de OZB is ook nog eens geschrapt wat weer een hoop scheelt voor de gemeentes.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/679(...)schade_bij_Zalm.htmlraar land hoor
gemeenten verhogen de OZB met meer dan 2% wat tegen de wet is
Zalm zegt vervolgens dat de burgers niet moeten betalen... terwijl hij gewoon die gemeenten moet aanpakken omdat ze tegen de wet handelen
vervolgens gaan de gemeenten geld van Zalm vragen omdat ze tegen de wet de OZB met meer dan 2% hebben verhoogd...
maar dan hoeft de gemeente dat niet op de inwoners te verhalen... verhogen met meer dan 2% is gewoon tegen de wet. Dan moeten de gemeenten gaan klagen bij Zalm en niet het OZB verhogen met 20% en op deze manier de burger nog meer geld aftroggelenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
de gemeente waar ik woon staat ook op die lijst en die heeft het maar met 1.9% verhoogt, ook heeft Zalm bijna alle gemeentes al een hoop geld afhandig gemaakt door ze minder toe te wijzen terwijl het wel nodig is. Een gedeelte van de OZB is ook nog eens geschrapt wat weer een hoop scheelt voor de gemeentes.
dat is nu al de derder keer in 3 dagen dat je om een link vraagt luie aarschquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
link naar de site met gemeentes?
Tuurlijk, dat is al de inflatiecorrectie... dus speel je al kiet.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
"maar" ook![]()
Is je salaris dit jaar ook met 1,9% gestegen?
Ze zeiden ook dat ik meer zou overhouden op mijn salaris... zou meer verdienen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/679(...)schade_bij_Zalm.htmlraar land hoor
gemeenten verhogen de OZB met meer dan 2% wat tegen de wet is
Zalm zegt vervolgens dat de burgers niet moeten betalen... terwijl hij gewoon die gemeenten moet aanpakken omdat ze tegen de wet handelen
vervolgens gaan de gemeenten geld van Zalm vragen omdat ze tegen de wet de OZB met meer dan 2% hebben verhoogd...
kutlandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat ik meer zou overhouden op mijn salaris... zou meer verdienen.
Nou... ik verdien minder en moet zelf mijn ziektekosten betalen... Teringland momenteel... ik haat de bureaucratie en de gehele houding momenteel !
quote:
Ik weet wel hoe het in Frankrijk gaat. Als ze daar 1% zouden doen wat de Nederlandse regering doet zou het land plat gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me af en toe ook echt af hoe het in andere landen gaat...
% of 6quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
"maar" ook![]()
Is je salaris dit jaar ook met 1,9% gestegen?
Die tellen we.. tot de 300quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef QueenR het volgende:
nou is ie zeker bijna vol(snap nog steeds niet waar jullie het aantal posten zien. )
Ghehe, dies nog best aardigquote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef QueenR het volgende:
Het bleek dat de muis iets groter was dan Cho dacht... scene 2
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
zoveel groter dan een muis is ie niet toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, dies nog best aardig
whahahahahaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |