Dank je wel!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:19 schreef fokkieslim het volgende:
dit moeten ze verplchten voor katten.
Mijn complimenten.
Dank je voor het compliment!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:36 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ontzettend gaaf die boom!!!
Ja, het is ook heel zielig, vooral als ze nu geen kattenaids oplopen of dood gereden worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:08 schreef V.en.A het volgende:
Ik heb echt medelijden met jullie katten.
En daar heeft ook niet de hele buurt last van "jouw" katten.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:19 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja, het is ook heel zielig, vooral als ze nu geen kattenaids oplopen of dood gereden worden.
Ja of een hond kopenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef poeslief het volgende:
vraag:
Ik lees hier over verantwoordelijke kattenbezitters die hun kat binnen de omheining willen houden. Ik woon in een buurt waar er heel veel los lopen en die schijten allemaal in mijn voortuin. Die lijkt ook wel op een kattenbak vanwege het fijne grind maar je laat je hond toch ook niet uit in de tuin van de buren?
Heeft er iemand een oplossing? Schrikdraad?
Peper strooien schijnt nogal eens te helpen heb ik van horen zeggen.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef poeslief het volgende:
vraag:
Ik lees hier over verantwoordelijke kattenbezitters die hun kat binnen de omheining willen houden. Ik woon in een buurt waar er heel veel los lopen en die schijten allemaal in mijn voortuin. Die lijkt ook wel op een kattenbak vanwege het fijne grind maar je laat je hond toch ook niet uit in de tuin van de buren?
Heeft er iemand een oplossing? Schrikdraad?
bij mn broer schijten ze er zelfs rechtstreeks tussen en vreten ze de vissen uit de vijver op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of koffiedrap en/of mottenbollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |