abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35179896
Hallo allen,

Vanavond moet ik om 19.30 in Arnhem zijn. Ik vertrek vanuit Leiden.

Nu kan ik deze trip met de trein doen. Ik doe er dan 2 uur heen en 2 uur terug over. Niet echt aanlokkelijk dus.

De andere optie is de auto. Ik weet dat er geregeld files staan en nu met de krokusvakantie zal het nog drukker zijn (al hoewel ik op ANWB las: In Nederland zelf wordt het op de wegen niet druk).

Weet iemand of het een beetje te doen is om vanuit de auto van Leiden naar Arnhem te vertrekken op vrijdagavond? En hoelang zal ik er over doen?

Groet,

HenkVos
pi_35180188
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
www.mappy.com
De route is wel bekend. Het gaat me meer om de reistijd!
pi_35180213
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef HenkVos het volgende:

[..]

De route is wel bekend. Het gaat me meer om de reistijd!
Nou route invoeren zie je hoelang je erover doet (mits geen files, maar dat is iedere dag weer anders dus afwachten)
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:14:39 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35180262
filetijd incalculeren en gewoon wat eerder weggaan , in het ergste geval ben je te vroeg op de plaats van bestemming
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:17:40 #6
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35180337
om half 8 's avonds staan er nog maar weinig files meer, lijkt me niet dat je daar last van gaat hebben

-edit- leer lezen mobster, er staat dat hij er om half 8 moet zijn....

overigens lijkt me ook dan dat je er niet veel last van gaat hebben, het is een vrijdag, en mensen die met de auto op vakantie gaan, gaan óf morgen of zijn om die tijd het land al uit
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:24:29 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35180500
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
om half 8 's avonds staan er nog maar weinig files meer, lijkt me niet dat je daar last van gaat hebben

-edit- leer lezen mobster, er staat dat hij er om half 8 moet zijn....

overigens lijkt me ook dan dat je er niet veel last van gaat hebben, het is een vrijdag, en mensen die met de auto op vakantie gaan, gaan óf morgen of zijn om die tijd het land al uit
vrijdagavond spits voor vakanties wil nog wel eens uit de klauwen lopen, pappa's die een uurtje eerder naar huis gaan en dan alsnog weg gaan komt vaker voor dan je denkt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35180601
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:

[..]

vrijdagavond spits voor vakanties wil nog wel eens uit de klauwen lopen, pappa's die een uurtje eerder naar huis gaan en dan alsnog weg gaan komt vaker voor dan je denkt
Eigenlijk altijd...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:33:22 #9
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_35180757
Moet je niet naar Roosendaal?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:36:39 #10
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35180847
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:

[..]

daarentegen zijn er ook veel die de hele vrijdag maar gewoon vrijnemen en nu dus al onderweg zijn (geldt natuurlijk niet voor ouders met schoolgaand grut) het viel me vanochtend iig op dat het bijzonder rustig was op de weg, en dat van de mensen die er wel waren het grootste deel vakantieverkeer was maar goed, we zein vanmiddag/vanavond wel weer hoe het gaat
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:20:44 #11
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_35182020
Het wordt kutweer, dus bereidt je maar voor op fileleed.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_35182277
Ik denk dat ik de auto maar neem, mits mijn medereiziger dit ook vindt.
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef Lippie85 het volgende:
Moet je niet naar Roosendaal?
Nee vanavond niet.... Maar ga wel naar het voetbal (Vitesse - PSV)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')