Nou route invoeren zie je hoelang je erover doet (mits geen files, maar dat is iedere dag weer anders dus afwachten)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef HenkVos het volgende:
[..]
De route is wel bekend. Het gaat me meer om de reistijd!
vrijdagavond spits voor vakanties wil nog wel eens uit de klauwen lopen, pappa's die een uurtje eerder naar huis gaan en dan alsnog weg gaan komt vaker voor dan je denktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
om half 8 's avonds staan er nog maar weinig files meer, lijkt me niet dat je daar last van gaat hebben
-edit- leer lezen mobster, er staat dat hij er om half 8 moet zijn....
overigens lijkt me ook dan dat je er niet veel last van gaat hebben, het is een vrijdag, en mensen die met de auto op vakantie gaan, gaan óf morgen of zijn om die tijd het land al uit
Eigenlijk altijd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrijdagavond spits voor vakanties wil nog wel eens uit de klauwen lopen, pappa's die een uurtje eerder naar huis gaan en dan alsnog weg gaan komt vaker voor dan je denkt
daarentegen zijn er ook veel die de hele vrijdag maar gewoon vrijnemen en nu dus al onderweg zijn (geldt natuurlijk niet voor ouders met schoolgaand grut) het viel me vanochtend iig op dat het bijzonder rustig was op de weg, en dat van de mensen die er wel waren het grootste deel vakantieverkeer wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrijdagavond spits voor vakanties wil nog wel eens uit de klauwen lopen, pappa's die een uurtje eerder naar huis gaan en dan alsnog weg gaan komt vaker voor dan je denkt
Nee vanavond niet.... Maar ga wel naar het voetbal (Vitesse - PSV)!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |