Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef Natalie het volgende:
Heeft 't niet gewoon te maken met lichtinval?
Precies, wat ongelofelijk selectief zeg. Neem dan ook alles, of niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Kijk nou eens naar dit plaatje, en hoe ze wanhopig proberen iets van orde erin te ontdekken
[afbeelding]
Het 'gezicht' rechtsboven valt in de rechthoek.
Het 'ding' linksboven valt er half buiten.
Rechtsonder is er niks.
Het grootste deel van de rotsformaties heeft niks te maken met de lijnen die ze over het plaatje getekend hebben.
ik zie in dat wind uitgeslepen 'gezicht' christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, je had ook van die hansworsten die dachten dat het gezicht echt was
[afbeelding]
Joh, lijkt inderdaad sprekend een gezicht
Kijk nou eens naar dit plaatje, en hoe ze wanhopig proberen iets van orde erin te ontdekken
[afbeelding]
Het 'gezicht' rechtsboven valt in de rechthoek.
Het 'ding' linksboven valt er half buiten.
Rechtsonder is er niks.
Het grootste deel van de rotsformaties heeft niks te maken met de lijnen die ze over het plaatje getekend hebben.
Maar toch willen ze je doen geloven dat er een structuur in zit, door er wat lijnen overheen te tekenen
Kijk, hier zie je duidelijk dat er goed over de structuur nagedacht is :
[afbeelding]
Klopt , en de Nasa is hiervoor de perfecte bron .... hele dorpstammen nemen alle foto's van nasa door om te onderzoeken op 'toevalligheden' ..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:38 schreef Natalie het volgende:
Maar ik denk dat als je er echt iets in wil zien, je het ook wel zien.
nasa=never a straight answerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klopt , en de Nasa is hiervoor de perfecte bron .... hele dorpstammen nemen alle foto's van nasa door om te onderzoeken op 'toevalligheden' ..
en met internet is de verspreiding van hun vondsten natuurlijk erg makkelijk geworden ... al zie je idd ook dat men nu steeds breder wordt in het accepteren van zelfs de meest vergezochte lijntjestekeningen' die getrokken worden over landkaarten.
nee man, het is mohammed. en die zogenaamde piramides eromheem zijn een symbool van zn pedofilie:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie in dat wind uitgeslepen 'gezicht' christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zie er herasmusverdomme een boeddha in!!! met ernaast wat rostformaties die het woord allah (vzmdmg) aangeven. en het kruis dat ik zie in de pyramides zijn toch echt overgebleven resten van de christenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee man, het is mohammed. en die zogenaamde piramides eromheem zijn een symbool van zn pedofilie:
Mohammed staat aan het eind van de spiraal. als je die spiraal naar binnen toe volgt, kun je dat zien als teruggaan in de tijd. de spiraal eindigd op een kleine (jonge!) piramide (venusheuvel!).
Nu is het wachten op moslims die afbeeldingen van mars gaan verbranden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |