Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef Natalie het volgende:
Heeft 't niet gewoon te maken met lichtinval?
Precies, wat ongelofelijk selectief zeg. Neem dan ook alles, of niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Kijk nou eens naar dit plaatje, en hoe ze wanhopig proberen iets van orde erin te ontdekken
[afbeelding]
Het 'gezicht' rechtsboven valt in de rechthoek.
Het 'ding' linksboven valt er half buiten.
Rechtsonder is er niks.
Het grootste deel van de rotsformaties heeft niks te maken met de lijnen die ze over het plaatje getekend hebben.
ik zie in dat wind uitgeslepen 'gezicht' christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, je had ook van die hansworsten die dachten dat het gezicht echt was
[afbeelding]
Joh, lijkt inderdaad sprekend een gezicht
Kijk nou eens naar dit plaatje, en hoe ze wanhopig proberen iets van orde erin te ontdekken
[afbeelding]
Het 'gezicht' rechtsboven valt in de rechthoek.
Het 'ding' linksboven valt er half buiten.
Rechtsonder is er niks.
Het grootste deel van de rotsformaties heeft niks te maken met de lijnen die ze over het plaatje getekend hebben.
Maar toch willen ze je doen geloven dat er een structuur in zit, door er wat lijnen overheen te tekenen
Kijk, hier zie je duidelijk dat er goed over de structuur nagedacht is :
[afbeelding]
Klopt , en de Nasa is hiervoor de perfecte bron .... hele dorpstammen nemen alle foto's van nasa door om te onderzoeken op 'toevalligheden' ..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:38 schreef Natalie het volgende:
Maar ik denk dat als je er echt iets in wil zien, je het ook wel zien.
nasa=never a straight answerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klopt , en de Nasa is hiervoor de perfecte bron .... hele dorpstammen nemen alle foto's van nasa door om te onderzoeken op 'toevalligheden' ..
en met internet is de verspreiding van hun vondsten natuurlijk erg makkelijk geworden ... al zie je idd ook dat men nu steeds breder wordt in het accepteren van zelfs de meest vergezochte lijntjestekeningen' die getrokken worden over landkaarten.
nee man, het is mohammed. en die zogenaamde piramides eromheem zijn een symbool van zn pedofilie:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie in dat wind uitgeslepen 'gezicht' christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zie er herasmusverdomme een boeddha in!!! met ernaast wat rostformaties die het woord allah (vzmdmg) aangeven. en het kruis dat ik zie in de pyramides zijn toch echt overgebleven resten van de christenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee man, het is mohammed. en die zogenaamde piramides eromheem zijn een symbool van zn pedofilie:
Mohammed staat aan het eind van de spiraal. als je die spiraal naar binnen toe volgt, kun je dat zien als teruggaan in de tijd. de spiraal eindigd op een kleine (jonge!) piramide (venusheuvel!).
Nu is het wachten op moslims die afbeeldingen van mars gaan verbranden
jij trekt volle zalen met je 3 posts, i plaatje en twee nietszeggende.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:54 schreef huupia34 het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen met je 3 posts, i plaatje en twee nietszeggende.
ik geef nog wat argumenten in men andere posts over theorieen.
O RLYquote:foto's van nasa's satelieten e.d. worden eerst bewerkt in een lab, alvorens wij wat te zien krijgen.
echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:54 schreef huupia34 het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen met je 3 posts, i plaatje en twee nietszeggende.
ik geef nog wat argumenten in men andere posts over theorieen.
foto's van nasa's satelieten e.d. worden eerst bewerkt in een lab, alvorens wij wat te zien krijgen.
neehoor, ik kijk verder dan 1 fotootje. wat ik al zei, heb er een hoop over gelezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Boos dat ik je pyramietjes afzeik ?
Kijk nou zelf eens wat verder dan je x-files-dvd lang is joh..![]()
Wou jij zeggen dat je een fibonacci-structuur ziet op die foto ?
Toevallig dat ie precies op die foto past he... als die foto was genomen van een iets groter gebied had ie niet meer gepast, maar dat terzijde
Voor dingen open staan ishoor, maar dat wil niet zeggen dat je ook in Sinterklaas moet geloven.
ja, als je een rotsformatie al bijvoorbaat 'the city' gaat noemen, is het logisch dat je er een oude beschaving in ziet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef huupia34 het volgende:
[..]
neehoor, ik kijk verder dan 1 fotootje. wat ik al zei, heb er een hoop over gelezen.
verder zei ik ook nog, dat alleen onderzoek aldaar uitsluitsel zal geven.
ik acht het echter niet onmogelijk dat "de city" een restant is van een oude beschaving.
die naam heb ik er niet aangegeven maar is algemeen bekend onder mars onderzoekersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, als je een rotsformatie al bijvoorbaat 'the city' gaat noemen, is het logisch dat je er een oude beschaving in ziet.
Die zo een mooie hype creeeren en hun eigen onderzoeken in stand houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:07 schreef huupia34 het volgende:
[..]
die naam heb ik er niet aangegeven maar is algemeen bekend onder mars onderzoekers
ik zou zeggen, goed dat dat soort dingen onderzocht worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die zo een mooie hype creeeren en hun eigen onderzoeken in stand houden.
okay, thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef merlin693 het volgende:
Homerus
wie zo hard zoekt dat ie gek wordt zal idd vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, goed dat dat soort dingen onderzocht worden.
als je vanaf het begin al uitgaat van dat iets onzin i, kom je nooit ergens.
mooi voorbeeld: troje zou nooit bestaan hebben, het was gewoon verzonnen door een schrijver(ik dacht plato(weet niet zeker) , sliemann dacht er anders over en vond uiteindelijk troje)
het gaat erom dat hij vond wat andere mensen als een mythe beschouwden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zo hard zoekt dat ie gek wordt zal idd vinden.
Het is een half gezicht, de andere helft is een leeuw:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, je had ook van die hansworsten die dachten dat het gezicht echt was
[afbeelding]
Joh, lijkt inderdaad sprekend een gezicht
de taak van veel volgelingen is zien wat ze willen zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een half gezicht, de andere helft is een leeuw:
[[url=http://www.enterprisemission.com/images/catbox3.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik vind het wel geinig om te lezen hoe sommige mensen ergens iets in denken te zien, en daar vervolgens de wildste theorieën over bedenken.
Bijv: Er zijn piramidevormige rotsen op Mars, in de buurt ligt een rots dat met een zeer wilde fantasie op een mens/leeuw lijkt. Dus zijn die piramides gebouwd door mensleeuwen!
Op aarde hebben we de sfinx (ook mens-leeuw), dus zijn de mensleeuwen hier ook geweest en werden ze aanbeden door de Egyptenaren! Volstrekt logisch toch?
Ja......is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Symer het volgende:
Bijv: Er zijn piramidevormige rotsen op Mars, in de buurt ligt een rots dat met een zeer wilde fantasie op een mens/leeuw lijkt. Dus zijn die piramides gebouwd door mensleeuwen!
Op aarde hebben we de sfinx (ook mens-leeuw), dus zijn de mensleeuwen hier ook geweest en werden ze aanbeden door de Egyptenaren! Volstrekt logisch toch?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef merlin693 het volgende:
Tja de taak van veel sceptici is iets belachelijk maken waar ze zich nog nooit ECHT in verdiept of ingelezen hebben !
zie je zo'n zin is net zo makkelijk
top man, ga ik zeker bekijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef merlin693 het volgende:
Nu in mijn theater![]()
Hoaglands Mars - Vol 1 - The NASA-Cydonia Briefings
Hoaglands Mars - Vol 2 - The United Nations Briefing
Hoaglands Mars - Vol 3 - The Moon and Mars Connection (Part1)
Hoaglands Mars - Vol 3 - The Moon and Mars Connection (Part2)
Copy paste deze link als URL in je Media player
http://212.187.120.158:8080
(ik heb toestemming van richard om deze te gebruiken , dus geen (C) problemen , aangezien wij op angularmomentum hem een forum hebben gegeven toen hij van domein moest veranderen )
veel kijk plezier !
P.S. heb onze oude avatar creatie maar weer ff uit de doos gehaald
damn, das de moeite!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef merlin693 het volgende:
het is streaming video en looped constant (media encoder 9)
Hoaglands Mars - Vol 1 - The NASA-Cydonia Briefings-----------------1 uur 22 min
Hoaglands Mars - Vol 2 - The United Nations Briefing -----------------1 uur 52 min
Hoaglands Mars - Vol 3 - The Moon and Mars Connection (Part1)---1 uur 32 min
Hoaglands Mars - Vol 3 - The Moon and Mars Connection (Part2)---1 uur 25 min
toen opende ik dat topic.quote:
ja, als je je tekst verandert, slaat mijn antwoord ook nergens meer opquote:
beetje lastig te volgen. heb je een samenvatting, schokkende onthullingen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef merlin693 het volgende:
huupia hier ook nog een link naar de chat log met Richard Hoagland (RCH is Richard ...Redhed is Dr. Robin Falkov (zijn vriendin)..Bullit is Keith Laney ..Bamf is Noel Gorelick van ASU die de THEMIS data verwerkte ! ) http://www.angularmomentum.net/index.php?name=Content&pid=6
en hier nog een link naar het vraag het Noel Gorelick draadje van het oude boardhttp://www.angularmomentu(...)splay;num=1062684254
wat bedoel je, ik kan je ff niet volgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:14 schreef merlin693 het volgende:
als je het meegemaakt hebt weet je waar ik het over heb (bamf is en internet alias )
uhm.. er is water op mars, men verdenkt een marsmeteoriet van levensvormen en onder het oppervlak van Mars denken vele wetenschappers nog een vorm van leven tegen te komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef ee-04 het volgende:
Omdat een of andere grappenmaker ooit 'marsmannetjes' bedacht heeft zijn er nog steeds mensen die geloven in intelligent leven op mars?! Er is geen enkel, maar dan ook echt helemaal nul bewijs voor....
Mensen die in dit soort dingen geloven hebben echt oogkleppen op.
Daarom zei ik ook intelligent levenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef RickySway het volgende:
[..]
uhm.. er is water op mars, men verdenkt een marsmeteoriet van levensvormen en onder het oppervlak van Mars denken vele wetenschappers nog een vorm van leven tegen te komen.
Probleem is dat men bij 'leven' meteen denkt aan tweevoetige aliens. Onder 'leven' vallen ook bacteriele organismen etcetera.
Nou ja, er is ook niet zoveel bewijs van intelligent leven op aarde hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook intelligent leven
Zeg dat welquote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook niet zoveel bewijs van intelligent leven op aarde hoor
eh....ghe....hehehe... *ahem*quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook intelligent leven
Ja, bedankt nog voor het duidelijk maken van mijn puntquote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef RickySway het volgende:
[..]
eh....ghe....hehehe... *ahem*
ah.... ik kan niet lezen.... maar toch
dan hoef ik alleen jouw posts maar te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook niet zoveel bewijs van intelligent leven op aarde hoor
kijk eens naar die docu's van richard hoagland waarvan merlin de link heeft gegeven een paar posts geleden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef RickySway het volgende:
by the way die Dutch UFO Club met z'n marsfoto's is zooooo'n enorme onzin ....... de dingen die hij ziet in de marsfoto's zijn net zo 'duidelijk' als de overbekende vormen die wolken kunnen tonen als je er met genoeg FANTASIE naar kijkt.
Maar ik geef wel toe dat Mars nader bekeken mag worden i.m..o.
ZET HET OP EBAY!!!! Als een kaasbroodje met maria al een paar duizend oplevert, moet je nagaan hoe rijk dit je maaktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie in dat wind uitgeslepen 'gezicht' christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |