Nou, het smaakte onplezant en als ik had geprobeerd het door te slikken was ik misschien gestikt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef KritischBlikje het volgende:
Ik wil het niet bagatalliseren, maar ik zie het probleem niet.
Nogmaals; ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
en als ik had geprobeerd het door te slikken was ik misschien gestikt!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nogmaals; ik zie het probleem niet.
nee dat zijn die plasma tv'squote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oh effe over die iPod he....Henny Huisman geeft die toch weg?
oh, kut jaquote:
geen fratsen, dat keeltquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In aldi chips geen domme acties
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
omfg, die ice tea uit de aldi is veel lekkerder dan die uit bijvoorbeeld de Albert heijn hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.
Mensen die bij de aldi shoppen hebben verrekte vaak een BMW X5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.
Er is niets mis met de aldi, qua assortiment en kwaliteit dan. Het is alleen jammer dat er van dat paupervolk komt. Maar ach, dat heb je bij andere supermarkten ook, ergens is het zelfs wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef JoPiDo het volgende:
mijn oma is gestikt in een flippo
met een flippo in z'n hand, zachtjes eroverheenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vraag me af wat die viezerik aan het doen ismet z'n rechterhand
Een condoom met daarin een piem0l?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb wel s een plastic zakje met iets erin in mn bek gehad
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Een condoom met daarin een piem0l?![]()
Aan het gezicht van die vrouw te zien stopt hij die flippo ergens waar ze 'm niet wilt hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:36 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
met een flippo in z'n hand, zachtjes eroverheen![]()
Juist held!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:23 schreef Orealo het volgende:
Aldi is tof want ze hebben goedkope energy drink![]()
Zeer vreemd, de meeste menselijke wezens eten chips met een geconcentreerde blik op het TV scherm, terwijl de hand in de zak tast om een chipje te pakken en vervolgens in den gulzigen hoofdopening te deponeren.quote:
Den gulzigen hoofdopening?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Zeer vreemd, de meeste menselijke wezens eten chips met een geconcentreerde blik op het TV scherm, terwijl de hand in de zak tast om een chipje te pakken en vervolgens in den gulzigen hoofdopening te deponeren.
Dat heb ik eens geprobeerd, maar ik vond die ipod kaartjes dan toch beter smaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zit een nieuwe dop op he! Die oude viel er zowat meteen af, en deze kan je draaienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg, die ice tea uit de aldi is veel lekkerder dan die uit bijvoorbeeld de Albert heijn hoor![]()
jupsquote:
jup, das waar. ik vind het alleen irritant om dan het binnenste lipje te verwijderen. jeweetwel dat dingetje wat je moet verwijderen als je het pak voor het eerst open doet, nee niet dat gele dopje maar wat daar onder zit. snap je wel??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe dop op he! Die oude viel er zowat meteen af, en deze kan je draaien.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
geen fratsen, dat keelt
Nee, maar tóch smaken die chips ook naar papierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik heb de pak zelf nog niet opengemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef gateh het volgende:
[..]
jup, das waar. ik vind het alleen irritant om dan het binnenste lipje te verwijderen. jeweetwel dat dingetje wat je moet verwijderen als je het pak voor het eerst open doet, nee niet dat gele dopje maar wat daar onder zit. snap je wel??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |