Nou, het smaakte onplezant en als ik had geprobeerd het door te slikken was ik misschien gestikt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef KritischBlikje het volgende:
Ik wil het niet bagatalliseren, maar ik zie het probleem niet.
Nogmaals; ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
en als ik had geprobeerd het door te slikken was ik misschien gestikt!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nogmaals; ik zie het probleem niet.
nee dat zijn die plasma tv'squote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oh effe over die iPod he....Henny Huisman geeft die toch weg?
oh, kut jaquote:
geen fratsen, dat keeltquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In aldi chips geen domme acties
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In aldi chips geen domme acties
omfg, die ice tea uit de aldi is veel lekkerder dan die uit bijvoorbeeld de Albert heijn hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.
Mensen die bij de aldi shoppen hebben verrekte vaak een BMW X5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mensen die bij aldi shoppen hebben toch geen geld voor liedjes om op de ipod te zetten, dus dat komt mooi uit.
Er is niets mis met de aldi, qua assortiment en kwaliteit dan. Het is alleen jammer dat er van dat paupervolk komt. Maar ach, dat heb je bij andere supermarkten ook, ergens is het zelfs wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef JoPiDo het volgende:
mijn oma is gestikt in een flippo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |