He maat sorry dat ik je probeer te helpen en dat ik daarbij een fout heb gemaakt, ik zal het voortaan nooit meer doen, afgesproken? Jou helpen bedoel ik dan!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef Sandertje het volgende:
Als je nou zelf even beter had gekeken dan had je vast wel kunnen begrijpen dat ik het niet over het huis van SHE maar over het huis van ENNUIK heb
dus verder nog iets ?
Je kunt ze ook schilderen of met een soort stickers bewerkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaa ook ik ga verhuizen! Zodra we echt gaan verven komt er een eigen topic![]()
Het is huur, dus ik kan helaas niks doen aan de lillijke tegelsJa eruit meppen en nieuwe erin, maar ik ben niet van plan om er lang te blijven te wonen.
Geheel offtopic, maar mooie hondquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Syrena het volgende:
Tekst
Schilderen mocht niet van de onderhoudsmeneer (dat heb ik al gevraagd). Stickers is nog een optie, maar de badkamer is te groot daarvoor. In de keuken komt er wrsch een plank achter het aanrecht, dan ben ik ze daar al kwijt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt ze ook schilderen of met een soort stickers bewerken
Tnx! Van opzij issie nog mooier, maar hij wilde verder NIET op de foto....schijterd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar mooie hond![]()
Gave hondquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Syrena het volgende:
Fotoooow:
Woonkamer met open keuken (de rooie wand is in het echt anders van kleur en gaat ook overgschilderd worden):
[afbeelding]
haha coole hond manquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:05 schreef Syrena het volgende:
Koalabier> Owwwjaaaaa...dat was echt zielig en ontzettend lachwekkend tegelijkertijd
Ik heb nog een foto van opzij gevonden. Hij tjekt alvast de plaats waar het fornuis gaat komen. Of hij ruikt de gehaktballen van de vorige bewoners nog![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |