abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35282721
Als je nou zelf even beter had gekeken dan had je vast wel kunnen begrijpen dat ik het niet over het huis van SHE maar over het huis van ENNUIK heb

dus verder nog iets ?
Just did it
pi_35283063
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef Sandertje het volgende:
Als je nou zelf even beter had gekeken dan had je vast wel kunnen begrijpen dat ik het niet over het huis van SHE maar over het huis van ENNUIK heb

dus verder nog iets ?
He maat sorry dat ik je probeer te helpen en dat ik daarbij een fout heb gemaakt, ik zal het voortaan nooit meer doen, afgesproken? Jou helpen bedoel ik dan!
  maandag 20 februari 2006 @ 12:13:16 #53
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_35283477
Bedankt voor de tips iedereen! Ik zit te denken aan een soort omgekeerde, ondersteboven L vorm in de woonkamer, daar waar nu 3 vierkantjes zijn (zijn kasten). Muur tot het plafond maar een beetje open, zodat het niet te propperig word. Ach, zoals ik al schreef - we hebben nu toch geen geld voor een grote verbouwing dus slapen we gewoon daar waar het bed staat!

Sandertje, mocht je het over mijn badkamer hebben: we hebben het niet zelf bedacht en ik weet eigenlijk ook niet hoe breed het is. Mijn vriend en ik zijn ongeveer 5 minuten in het apartement geweest en hebben toen de bieding "per ongeluk" gewonnen.

Zodra we overgaan, zal ik het even voor je opmeten. Hier nog een paar foto's voor het idee (badkamer is in een soort L vorm).

pi_35284618
Inderdaad ik bedoelde jou badkamer. Ziet er goed uit. Het is een pracktische L hoek die jullie hebben.
Mijn badkamer is niet echt heel logisch dus weet nog niet hoe ik het moet doen. Maar dit
is een goede optie.

Dit is mijn plattegrond

Just did it
  maandag 20 februari 2006 @ 13:07:35 #55
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_35285242
Wat vind je onhandig aan jouw badkamer?
pi_35285515
Dat het te klein is voor een bad en een aparte douche. En Ik zou nu ook zo niet weten waar ik een inloopdouche zou moeten maken (achterste muur of zij muur) en waar dan de radiator en de planken / kast zou moeten komen

Lastig lastig
Just did it
pi_35408242
Jaaaaa ook ik ga verhuizen! Zodra we echt gaan verven komt er een eigen topic
Het is huur, dus ik kan helaas niks doen aan de lillijke tegels Ja eruit meppen en nieuwe erin, maar ik ben niet van plan om er lang te blijven te wonen.

Woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers, badkamer met ligbad, inpandige berging en een grote kelderberging, 2e toilet op de gang.

Fotoooow:
Woonkamer met open keuken (de rooie wand is in het echt anders van kleur en gaat ook overgschilderd worden):

Badkamer:

Op de badkamer geen plaats voor kastjes, omdat de verwarming onder de wasbak zit. Erg handig. NOT

Maar ben er keiblij mee Ik heb alleen geen idee hoe de woonkamer gaat worden, denk aardetinten, zo'n beetje als de woning in het vorige topique (die hele nette, vond 'm keimooi, maar ben zelf ook wel erg netjes)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35411121
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaa ook ik ga verhuizen! Zodra we echt gaan verven komt er een eigen topic
Het is huur, dus ik kan helaas niks doen aan de lillijke tegels Ja eruit meppen en nieuwe erin, maar ik ben niet van plan om er lang te blijven te wonen.
Je kunt ze ook schilderen of met een soort stickers bewerken
pi_35411157
quote:
Tekst
Geheel offtopic, maar mooie hond
pi_35411549
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kunt ze ook schilderen of met een soort stickers bewerken
Schilderen mocht niet van de onderhoudsmeneer (dat heb ik al gevraagd). Stickers is nog een optie, maar de badkamer is te groot daarvoor. In de keuken komt er wrsch een plank achter het aanrecht, dan ben ik ze daar al kwijt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35411620
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geheel offtopic, maar mooie hond
Tnx! Van opzij issie nog mooier, maar hij wilde verder NIET op de foto....schijterd.
Hij heeft al zijn eerste vernieling aangericht.... (we zaten niet op te letten en hij had dus alvast "geholpen" het pak toiletpapier "open te maken".....)
pi_35411861
quote:
Fotoooow:
Woonkamer met open keuken (de rooie wand is in het echt anders van kleur en gaat ook overgschilderd worden):
[afbeelding]
Gave hond
It is your friends who make your world!
pi_35412243
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:52 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Gave hond
Zeker een gave hond!

En nog een mooie ook
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:57:56 #64
30331 Wiseone
What sense does your life have
pi_35413932
Jeeh , Ik heb ook een huisje gekocht, een hofje(swoning) in Leiden.

What sense does your life have...??
pi_35414116
Koalabier> Owwwjaaaaa...dat was echt zielig en ontzettend lachwekkend tegelijkertijd

Ik heb nog een foto van opzij gevonden. Hij tjekt alvast de plaats waar het fornuis gaat komen. Of hij ruikt de gehaktballen van de vorige bewoners nog

pi_35419264
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:05 schreef Syrena het volgende:
Koalabier> Owwwjaaaaa...dat was echt zielig en ontzettend lachwekkend tegelijkertijd

Ik heb nog een foto van opzij gevonden. Hij tjekt alvast de plaats waar het fornuis gaat komen. Of hij ruikt de gehaktballen van de vorige bewoners nog

[afbeelding]
haha coole hond man
pi_35427236
Beagles zijn zo enorm lekker eigenwijs Mijn ouders hebben er ook 1, lig altijd helemaal in een deuk om die hond. Prachtig om te zien ook!
It is your friends who make your world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')