Ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:14 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zat net in de bioscoop (Walk the line > goede film trouwens) en daar zag ik een voorstukje van wederom een Nederlandse film. En wie speelde daar weer in? Juist: Tygo Gernandts. Nu snap ik best dat het wellicht een goede acteur is, maar is er geen overkill aan Tygo tegenwoordig?
Ik zie hem tegenwoordig als een of andere gare politieagent, hij rapt () nu ook al en hij speelt zo'n beetje in elke Nederlandse film. Hebben we hier geen andere acteurs???? Of is hij "The Huub Stapel of the new millennium?"
Haha, jij vindt Georgina Verbaan een goede actrice?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
...Georgina Verbaan...
...andere goede actrice's...
Je moeder is okay.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:26 schreef Disorder het volgende:
Hij is best aardig en hij kan wel redelijk acteren. Ik vind 'm wel okay
Dat is z'n moeders schuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef FoXje het volgende:
Die naam van die vent
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Hij is okAlleen jammer dat z'n lange haar eraf is
Volgens mij heeftie wel is verteld bij Jensen oid dat ie er wel aan gedaan heeft maar die troep niet meer wil gebruiken.. Of dat ie het nog wel is deed juist dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Syytön het volgende:
Is hij aan de heroïne?
Dit is een serieuze vraag eigenlijk, volgens mij heb ik er over gelezen maar of het een grapje was, of over zijn personage in een film was, weet ik niet.
Het zou mij in ieder geval niet verbazen.
Ok btje onduidelijk istie welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Syytön het volgende:
Je laatste zin snap ik niet helemaal, maar als hij geen heroïne meer gebruikt zal het waarschijnlijk wel crack zijn.
Mwah vin ik een beetje een raar mens.. Ze is knap zeker maar ze komt een beetje afwezig overquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:00 schreef Molluck het volgende:
Bracha van Doesburgh zie je tegenwoordig ook overal, maar daar hoor je niemand over klagen
Jij komt ook afwezig overquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mwah vin ik een beetje een raar mens.. Ze is knap zeker maar ze komt een beetje afwezig over
Hehe, speel je World of Warcraft?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Chuck Norris owned Tygo met zijn roundhouse kick.
Ze is knap, maar als je haar zo ziet heb je wel een beetje het idee dat ze alleen maar mooi kan zijn en lief kijken. Zo'n blik heeft ze echt op haar gezicht vind ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mwah vin ik een beetje een raar mens.. Ze is knap zeker maar ze komt een beetje afwezig over
Daar interesseer ik me ook echt voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Hij rapt helemaal niet sokkul, in die clip spelen hij en die andere kerel die ook in het Schnitzelparadijs speelt, de rol van the Opposites waar het nummer wel van is.
Niet dat ik daar zo'n fan van ben, maar het moest even gezegd worden
voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Daar interesseer ik me ook echt voor.
OOOOOH GODquote:
Zo is hij minder knap.quote:
Ik vind 'm beide manieren heel mooi! lang haar had zn charme. kort haar zéker ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo is hij minder knap.
Met lang haar is hij echt een mooie jongen.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:55 schreef Paultjehh het volgende:
Ma_jojo, ik wil me graag aanmelden als donateur
maak me gekkkkkkkkkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kijk dan wat lekker!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alleen dat stomme wijf ..![]()
You've got mail!quote:
Dan heb je nu écht een goede reden om te klagen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Metal_Mart het volgende:
Zeg, wat krijgen we nou. Open je eigen topic in Babes & Hunks!!Dit is een Klaagtopic over dat 'ie teveel te zien is!!!!
Dat had je nou niet moeten doen.quote:
In 't Schnitzelparadijs speelt 'ie zo leuk en schattigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten doen.
Wat lelijk,mn hele illusie is kapot gemaakt..![]()
Ja echtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
schnitzel paradijs vind ik hem prachtig spelen
Zijn zelfverzekerdheid cq arrogantie staat 'm goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind hem een aanstellerig kereltje die zichzelf echt heel artistiek en geweldig vindt.
Vind ik niet, ik ben daar persoonlijk een beetje allergisch voor. Magoed, da's mijn mening.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zijn zelfverzekerdheid cq arrogantie staat 'm goed.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Godzijdank wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Tygo Gernandts?Ik ken er maar één, hoor.
Beheers jeeeeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:20 schreef pinda_meisje het volgende:
sopperdesop!
Exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Haha, jij vindt Georgina Verbaan een goede actrice?![]()
idd, hij ziet er zo verlept uit. Zo uitgeleefd.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef Natalie het volgende:
Als ie nou nog knap was, dan was het een ander verhaal.
Helaas is ie dat niet
't Oog wil ook wat.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
idd, hij ziet er zo verlept uit. Zo uitgeleefd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |