Errug gaaf ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar wel mooie beelden![]()
Vooral toen die duitser over dat snoer viel.
Wat die 2 in hun vrije tijd doen mogen ze lekker zelf weten, tot nu toe schaatst Rojler vrij goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef Wombcat het volgende:
Mueller duwt Rojler aan!!!
Gatverdamme en hoe....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef Wombcat het volgende:
Mueller duwt Rojler aan!!!
Zeker, meer spektakel dan in alle OS van 1924 tot nu samenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Legendarische bladzijde in het geschiedenisboek van de OWS wordt hier vandaag geschreven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Remzz het volgende:
Annemarie Thomas mag het rondebord op houden, zowel Rojler als Shepel raken in de war
Ja, duh. Ze had zich eerst wel even aan mogen kleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Remzz het volgende:
Annemarie Thomas mag het rondebord op houden, zowel Rojler als Shepel raken in de war
ze staat trouwens nog flink na te lekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Remzz het volgende:
Mueller met een stijve tampeloerus had niet gehoevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, duh. Ze had zich eerst wel even aan mogen kleden.
Voor ons wel leuke beelden zo natuurlijk![]()
weer eens wat anders dan vogelpoep op het ijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze staat trouwens nog flink na te lekken
En waar zit Mark Messner nu weer met zijn neus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze staat trouwens nog flink na te lekken
Ne, da's waar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mueller met een stijve tampeloerus had niet gehoeven![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En waar zit Mark Messner nu weer met zijn neus?
Hij mag wel oppassen dat hij niet aan het ijs vastvriest.
Mark Mess(n)er is de ijsmeester van Calgary en prepareert nu twee weken lang het ijs in Turijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan iemand mij ff uitleggen waar dit over gaat
3 km mannen, lees je in zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan iemand mij ff uitleggen waar dit over gaat
dat snap ik dat Messner dat doet. Maar bedoelde die startlijst en die tijden? is dit soms een demonstratie 3 km voor mannen of watquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Mark Mess(n)er is de ijsmeester van Calgary en prepareert nu twee weken lang het ijs in Turijn.
Het zou me niet verbazen als dit een nieuwe Olympische discipline wordt: De Thomas-combinatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Remzz het volgende:
En binnen ondanks alle constanatie. Rojler rijd met open armen en een half los trainingspak op Annemarie af
Nee, gewoon een afstand die verreden wordt op de OWS.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat snap ik dat Messner dat doet. Maar bedoelde die startlijst en die tijden? is dit soms een demonstratie 3 km voor mannen of wat![]()
ja duh dat lees ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
3 km mannen, lees je in zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |