32.50¤quote:
Leuk topic jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een gezellige sfeer![]()
Alleen Tan is volgens mij film kijken
ik vind dat zoon debiele vraag, daar geef ik geen antwoord op ghequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Peet wil weten of Tan haar teennagels lakt.
![]()
Dat heeft wel als effect dat ik niks meer durf te vragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef tann het volgende:
[..]
ik vind dat zoon debiele vraag, daar geef ik geen antwoord op ghe![]()
Dat is jouw goed recht natuurlijk, zeker gezien Peet's post-gedrag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef tann het volgende:
[..]
ff voor alle duidelijkheid, ik heb idd 1 keer van een oud shagie van chan die ze weg had gekeild omdat ie niet goed gedraaid was een nieuw shagie gedraaid met vloei die chan ook weg had gekeild omdat ze niet meer plakten, voor de rest ja idd ik roofde soms de asbak leeg maar het waren mn eigen peukies, ik rookte vaak een shagie of sigaretje voor de helft op om hem later weer verder te roken, ik legde dan de peuk in het gootje, maar veel bewonders wisten niet dat ik die bewaarde en gooide hem naar beneden in het asbakje, dus ik haalde gewoon mijn halve peukies weer uit de asbak als er niks nieuws was, ja idd, erg ranzig maar ze waren van mezelf, doe ik thuis ook, voor de helft oproken en dan later weer aansteken....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, en dat beeld dat ze zwanger en wel alle asbakken leegrooft om nog wat extra nicotine voor Jos te verzamelen, dat zie ik er dan ook steeds bij.
Was ze speciaal daarvoor begonnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:07 schreef APK het volgende:
Was mooie TV toch
Mijn moeder rookte ook toen ze zwanger was van mij.
Mijne ook. Zou het daardoor komen dat ik tot 11 uur 's ochtends doorga met speed snuiven, in plaats van de pep zoals het hoort vanaf halverwege de nacht gewoon netjes uit te zitten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:07 schreef APK het volgende:
Mijn moeder rookte ook toen ze zwanger was van mij.
Gefeli Gert!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
32.50¤![]()
Ik ben rijk!![]()
Tan, Gert wordt ook vader binnenkort!![]()
stel een normale vraag en je zal antwoord krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft wel als effect dat ik niks meer durf te vragen.
Maar ja![]()
Hou toch op met het verdedigen, elke verstokte roker doet dat!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
[..]
ff voor alle duidelijkheid, ik heb idd 1 keer van een oud shagie van chan die ze weg had gekeild omdat ie niet goed gedraaid was een nieuw shagie gedraaid met vloei die chan ook weg had gekeild omdat ze niet meer plakten, voor de rest ja idd ik roofde soms de asbak leeg maar het waren mn eigen peukies, ik rookte vaak een shagie of sigaretje voor de helft op om hem later weer verder te roken, ik legde dan de peuk in het gootje, maar veel bewonders wisten niet dat ik die bewaarde en gooide hem naar beneden in het asbakje, dus ik haalde gewoon mijn halve peukies weer uit de asbak als er niks nieuws was, ja idd, erg ranzig maar ze waren van mezelf, doe ik thuis ook, voor de helft oproken en dan later weer aansteken....
Wel slim!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
maar veel bewoners wisten niet dat ik die bewaarde en gooide hem naar beneden in het asbakje, dus ik haalde gewoon mijn halve peukies weer uit de asbak als er niks nieuws was
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, Gert wordt ook vader binnenkort!![]()
uuuh.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je Peter debiel vindt??
![]()
Geen idee. Voor mij was het de eerste keer dat er een hele zooi was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijne ook. Zou het daardoor komen dat ik tot 11 uur 's ochtends doorga met speed snuiven, in plaats van de pep zoals het hoort vanaf halverwege de nacht gewoon netjes uit te zitten?
Na de eerste echo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was ze speciaal daarvoor begonnen?![]()
Wat was de naam geweest als het een jongetje was geworden?quote:
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij was het de eerste keer dat er een hele zooi was.
40 uur wakker, nooit meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |