ja, ik klaag.. hij nietquote:
Ik vind dat mens ook lelijk, dan ga ik het topic toch niet op slot pleurenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef brood_korst het volgende:
Volgens mij is the terminator in een goeie bui vandaag
hij praat zelfs in topics, t moet niet gekker worden
![]()
Heerlijk w..f? Daar kruipt geen enkele blinde buffel op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Mabelle het volgende:
Ik dacht dat juist mannen dit een heerlijk w..f zouden vindenHet verbaast me.
Uiterlijk intresseert het me niet zo maar zodra ze haar bek open trekt wordt het me teveel.
Ik kan geen programma zien gepresenteerd door Yorinde![]()
Ze heeft een geil lichaam, maar daar houdt 't ook echt he-le-maal mee op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Mabelle het volgende:
Uiterlijk intresseert het me niet zo maar zodra ze haar bek open trekt wordt het me teveel.
Deze bedoel je zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ze heeft een geil lichaam, maar daar houdt 't ook echt he-le-maal mee op.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kleine vieze tietjes.
Perfect toch voor jou kleine handjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kleine vieze tietjes.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Mabelle het volgende:
Friturenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Bijna net zo'n gefrituurd kadaver als Patty Brard
Heerlijk wijf, absoluut, mits in een kookpot geprepareerd in nieuw guinea. Wat een Grafkop brrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Mabelle het volgende:
verwar jij niet je moeder met yorindequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef t0y het volgende:
Jorinde is lief en uit een zeer betrouwbare bron kan ik melden dat ze fantastisch kan pijpen. Maar ja, dat konden jullie zelf ook wel bedenken, dacht ik zo.
Alle meisjes zijn lief, en kunnen vast ook wel goed pijpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef t0y het volgende:
Jorinde is lief en uit een zeer betrouwbare bron kan ik melden dat ze fantastisch kan pijpen. Maar ja, dat konden jullie zelf ook wel bedenken, dacht ik zo.
al zijn meisjes lelijk zijn ze niet lief, maar ongediertequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alle meisjes zijn lief, en kunnen vast ook wel goed pijpen
Het is alleen net als met bergbeklimmen, niet naar beneden kijken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef t0y het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het is alleen net als met bergbeklimmen, niet naar beneden kijken!
Volgens mij had ie het over pijpen enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die stelling is dus fout![]()
Je moet niet naar boven kijken in deze situatie![]()
Of een kloonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Blergh ik neuk nog liever een lijk dan dat
homorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry, geen vlees geen glorie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef Barbaaf het volgende:
Zo is 't nog wel te doen imo:
[afbeelding]
Oh, dat gat zit er niet om haar tanden te bewonderen![]()
![]()
Vrouwen met tattoo's zijn sowiesoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:06 schreef MrBean het volgende:
Wat een kampertattoo.
Ik geloof dat je wat beter om je heen moet kijken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Vrouwen met tattoo's zijn sowieso![]()
smerig.
Een fanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wat beter om je heen moet kijken...
Er zijn zatvrouwen met tattoo's.
Maar ik geloof dat Jorinde zelf niet echt veel om jullie mening geeft:
[afbeelding]
HAAR OGEN LIJDEN EEN EIGEN LEVEN!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef L-IS het volgende:
Oh lekker, ff babes bekijken in het "babes en hunks" forum.......
Zei ik babes?????![]()
Wat is die fucking lelijk gek, gadverdamme.. lijkt wel een omgebouwde![]()
[afbeelding]
NECROFIEL!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
ik zit te eten gastquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:47 schreef Duitse_Staander het volgende:
-edit: gadver!-
Gadverdammequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef Duitse_Staander het volgende:
Dank uquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gadverdamme
Kan iemand die gast een ban geven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef JosvG het volgende:
En als het lichaam zelf al niet erg genoeg is... Ze is nog dommer dan het achtereind van een varken
Maar zuigen dat ze kan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef JosvG het volgende:
En als het lichaam zelf al niet erg genoeg is... Ze is nog dommer dan het achtereind van een varken
kun je dur toch nog gebruiken als stofzuiger...... de bek is er groot genoeg voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |