Nee corruptquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Agiath het volgende:
Niks corrupt, je bent gewoon facking dom.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Agiath het volgende:
Niks corrupt, je bent gewoon facking dom.
Techniek had ik niet geleerd dat hoefde ook niet zei mij rij-begeleiderquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
Het is de schuld van het CBR dat jij 8 fouten had?
Je hebt gewoon je theorie niet geleerd.
Wat voor techniek? Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al moet weten hoe je een v-snaar moet spannen voor je theorie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee corrupt
ik had verkeersborden etc. geleerd komen ze met techniek vragen
zeg ben ik hier voor theorie of techniekschool![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Domme CBR
ik ben gezakt voor me theoriehad 8 fout
. ik had er 6 nodig om te slagen
maar nu 8
![]()
Ik ben erg woedend op de corrupte CBR
niet gezakt en weg 30 euro![]()
![]()
a.s MAA weer proberen
![]()
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagensquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat voor techniek? Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al moet weten hoe je een v-snaar moet spannen voor je theorie.
nu is het 6quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Toen ik voor mijn theorie ging mocht je maar 5 fout hebben, dus dit is nog erg ruim. Had er trouwens maar 3, dus dik geslaagd
vrachtwagensquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagens
dit is rijbewijs B en niet rijbewijs C of rijbewijs techniek![]()
Dus je had 6 fout nodig om te slagen, en je had er 8.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Domme CBR
ik ben gezakt voor me theoriehad 8 fout
. ik had er 6 nodig om te slagen
maar nu 8
![]()
Ik ben erg woedend op de corrupte CBR
niet gezakt en weg 30 euro![]()
![]()
a.s MAA weer proberen
![]()
Vrij logisch dat je dingen over vrachtwagens moet weten. Er zitten ook vragen in over fietsers en voetgangers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagens
dit is rijbewijs B en niet rijbewijs C of rijbewijs techniek![]()
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrachtwagens![]()
volgens mij lul je zoals vaker uit je nek![]()
ook dat is basiskennisquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoeren
grondstoffen etc. wat kan mij dat nou schelen![]()
ik vind dat er een theorie alleen enkel met Auto´s moet komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je dingen over vrachtwagens moet weten. Er zitten ook vragen in over fietsers en voetgangers.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
Whehehehehe... ik had hem lekker in 1 keer gehaald.
Ach, een collega van me is gister voor de 10e keer gezakt..dus het kan erger.
omg, ik mag toch bidden tot elke god dat je nooit in het bezit van je rijbewijs komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat er een theorie alleen enkel met Auto´s moet komen
straks krijg je schapen en spinnen erbij![]()
Je bedoeld of ze gevaarlijke stoffen of levensmiddelen vervoeren. gele platen met oranje markering achterop en voorop de vrachtwagen.. staat standaard in je cbr boekje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoeren
grondstoffen etc. wat kan mij dat nou schelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |