Nee corruptquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Agiath het volgende:
Niks corrupt, je bent gewoon facking dom.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Agiath het volgende:
Techniek had ik niet geleerd dat hoefde ook niet zei mij rij-begeleiderquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
Het is de schuld van het CBR dat jij 8 fouten had?
Je hebt gewoon je theorie niet geleerd.
Wat voor techniek? Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al moet weten hoe je een v-snaar moet spannen voor je theorie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee corrupt
ik had verkeersborden etc. geleerd komen ze met techniek vragen
zeg ben ik hier voor theorie of techniekschool![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Domme CBR
ik ben gezakt voor me theoriehad 8 fout
. ik had er 6 nodig om te slagen
maar nu 8
![]()
Ik ben erg woedend op de corrupte CBR
niet gezakt en weg 30 euro![]()
![]()
a.s MAA weer proberen
![]()
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagensquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat voor techniek? Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al moet weten hoe je een v-snaar moet spannen voor je theorie.
nu is het 6quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Toen ik voor mijn theorie ging mocht je maar 5 fout hebben, dus dit is nog erg ruim. Had er trouwens maar 3, dus dik geslaagd
vrachtwagensquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagens
dit is rijbewijs B en niet rijbewijs C of rijbewijs techniek![]()
Dus je had 6 fout nodig om te slagen, en je had er 8.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Domme CBR
ik ben gezakt voor me theoriehad 8 fout
. ik had er 6 nodig om te slagen
maar nu 8
![]()
Ik ben erg woedend op de corrupte CBR
niet gezakt en weg 30 euro![]()
![]()
a.s MAA weer proberen
![]()
Vrij logisch dat je dingen over vrachtwagens moet weten. Er zitten ook vragen in over fietsers en voetgangers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals Bandenspanning etc. en over vrachtwagens
dit is rijbewijs B en niet rijbewijs C of rijbewijs techniek![]()
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrachtwagens![]()
volgens mij lul je zoals vaker uit je nek![]()
ook dat is basiskennisquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoeren
grondstoffen etc. wat kan mij dat nou schelen![]()
ik vind dat er een theorie alleen enkel met Auto´s moet komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je dingen over vrachtwagens moet weten. Er zitten ook vragen in over fietsers en voetgangers.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
Whehehehehe... ik had hem lekker in 1 keer gehaald.
Ach, een collega van me is gister voor de 10e keer gezakt..dus het kan erger.
omg, ik mag toch bidden tot elke god dat je nooit in het bezit van je rijbewijs komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat er een theorie alleen enkel met Auto´s moet komen
straks krijg je schapen en spinnen erbij![]()
Je bedoeld of ze gevaarlijke stoffen of levensmiddelen vervoeren. gele platen met oranje markering achterop en voorop de vrachtwagen.. staat standaard in je cbr boekje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja , daar stond in welke vervoermiddelen ze vervoeren
grondstoffen etc. wat kan mij dat nou schelen![]()
10 keer? voor auto-theorie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
Whehehehehe... ik had hem lekker in 1 keer gehaald.
Ach, een collega van me is gister voor de 10e keer gezakt..dus het kan erger.
rijbewijs die krijg ik toch welquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
omg, ik mag toch bidden tot elke god dat je nooit in het bezit van je rijbewijs komt![]()
Ik het verkeer kom je meer tegen dan alleen auto's, dus moet je er wel iets over weten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat er een theorie alleen enkel met Auto´s moet komen
straks krijg je schapen en spinnen erbij![]()
je komt er wel, da's duidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
rijbewijs die krijg ik toch wel
eerst die theorie halen , dit keer ga ik afkijken![]()
goeie samenvattingquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef AltamirA het volgende:
domme gast..
Is het niet handiger om gewoon die theorie te leren en dus te beheersen? Het idee er achter is namelijk dat je het moet toepassen in de praktijk (==> dat is dus tijdens het auto rijden).quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Lijkt mij gewoon een kwestie van goed leren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
10 keer? voor auto-theorie?
Wanneer komt ie bij "knoop in je zakdoek"?
Luister naar deze wijze man.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Agiath het volgende:
Ik Amsterdamquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
je komt er wel, da's duidelijk![]()
waar woon je ook alweer, weet ik dat ik daar ver uit de buurt moet blijven![]()
Als ze je betrappen op afkijken ben je sowieso gezakt. Ik mag hopen dat jij nooit je rijbewijs haalt. Zulke mensen horen gewoon netjes eeuwig voetganger te blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik had alle vragen goed van de algemene kennisquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is het niet handiger om gewoon die theorie te leren en dus te beheersen? Het idee er achter is namelijk dat je het moet toepassen in de praktijk (==> dat is dus tijdens het auto rijden).
Dan moet je dat ook leren hé. Simple as that.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik had alle vragen goed van de algemene kennis
alleen de techniek vragen niet etc.
( zoals : Alcohol in je bloed etc, )![]()
Ik heb tijd vrij gemaakt daarvoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook leren hé. Simple as that.
Amsterdam is een mooie stadquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach daar val je niet op, wat een kutstad zeg![]()
oowquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was lekker in 1x geslaagd voor me brommer examenmet 5 foute
daarom ben ik ook erg woedend op mezelfquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef Lucille het volgende:
Theorie moet je gewoon in 1 keer halen.
Praktijk eigenlijk ook.![]()
220 microgram. Ja, dat weet ik omdat ik heb geleerd, mafkees.quote:
en per minuut 0,5 d8 ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
220 microgram. Ja, dat weet ik omdat ik heb geleerd, mafkees.
0,2 promille bij een puntenrijbewijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
220 microgram. Ja, dat weet ik omdat ik heb geleerd, mafkees.
ik ben slim maar ik had over Techniek vrijwel niks geleerd dat leidde tot een grote fout in mijn levenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Marruk het volgende:
Je moet de beschrijvingen ook kunnen lezen natuurlijk.
Dat jij zakt wil gewoon zeggen dat je erg dom bent, elke mongool kan met een beetje lezen namelijk zijn theorie binnenhalen met er heel weinig voor te doen.
Ja, goed plan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef Shirley het volgende:
Zullen we hem ff overhoren NiteSpeed? Wij hebben het tenslotte wél gehaald in één keer..
Je leert wel steeds beter Nederlands typen! [14.gif]quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben slim maar ik had over Techniek vrijwel niks geleerd dat leidde tot een grote fout in mijn leven
namelijk zakken
Dat mag . waarom zou je een geit neukenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey Meki, mag ik naast een gele streep even aan iemand de weg vragen een geit neuken?
Dat mag niet, want als je een geit wilt neuken valt het onder parkeren. Nee, jou zie ik niet zo snel je rijbewijs halenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat mag . waarom zou je een geit neuken![]()
dank je welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je leert wel steeds beter Nederlands typen! [14.gif]
Per minuut? Sinds wanneer wordt een hoeveelheid alcohol per tijdseenheid weergegeven?quote:
Bromfiets certificaat 3 fout in 1x.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:58 schreef erikkll het volgende:
Ik had m'n brommercertificaat in 1x met 1 fout
Ik had m'n autotheorie in 1x met 2 fouten
Ik had m'n autopraktijk in 1x, foutloosin maar 22 lessen
sinds wanneer geldt dat '?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag niet, want als je een geit wilt neuken valt het onder parkeren. Nee, jou zie ik niet zo snel je rijbewijs halen.
Dus je mag een geit alleen in een parkeervak neuken? Geldt daar dan ook het standaard parkeertarief?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag niet, want als je een geit wilt neuken valt het onder parkeren. Nee, jou zie ik niet zo snel je rijbewijs halen.
ik zal zo ff kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Per minuut? Sinds wanneer wordt een hoeveelheid alcohol per tijdseenheid weergegeven?
Marokkaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Zeg Meki, als er op een gelijkwaardig kruispunt een Turk van rechts aan komt rijden, en een Marokkaan van links aan komt fietsen, wie heeft er dan voorrang?
langs een gele lijn mag je niet stoppen toch? en langs een onderbroken gele lijn niet parkeren... zoiets was 'tquote:
Degene met de grootste auto dacht ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Zeg Meki, als er op een gelijkwaardig kruispunt een Turk van rechts aan komt rijden, en een Marokkaan van links aan komt fietsen, wie heeft er dan voorrang?
Toeslag, zedenbelasting. Ja, de overheid is onze vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je mag een geit alleen in een parkeervak neuken? Geldt daar dan ook het standaard parkeertarief?
De turk, want de marrokaan heeft vast en zeker die auto gestolen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Nee hoor, je kunt niet 1 minuut lang in zo'n pijpje uitblazenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal zo ff kijken
maar ik dacht per minuut
0,5
en al sje nou stapvoets door een geit laat pijpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |