Bod van 140 op de processor, dat doe ik zoals je begrijpt dan liever, als je nog geïnteresseerd bent in alleen de voeding dan vind ik 25 euro prima indien we de verzendkosten delen, dus 2.25 extra voor het verzenden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wel in combinatie met de AMD64 om de verzendkosten te drukken.![]()
Zonder CPU heb ik de voeding ook niet nodig. Bod gaat weer over.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Bod van 140 op de processor, dat doe ik zoals je begrijpt dan liever, als je nog geïnteresseerd bent in alleen de voeding dan vind ik 25 euro prima indien we de verzendkosten delen, dus 2.25 extra voor het verzenden.
Dat is echt de meest belachelijke redenatie ooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef reactiefractie het volgende:
prijs is 36 euro nieuw... verzendkosten zijn 5,50
41,50/2 = 20,75
dat is dus de redelijke prijs voor de voeding
Wat mij betreft verkocht, je kan me mailen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
20euro ex verzendkosten
Mail terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
mail gestuurt
Ja, vanwege verbouwing heeft de keuken nu nog een betonvloerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Stinger666 het volgende:
OMG heb je hem op een stuk beton laten lazeren? WTF. Nu het apparaat gedevalueerd is wil ik hem wel voor een kleiner bedrag overkopen. Je kunt testen of hij nog werkt door ff een 12V ventilator of ouwe harddisk/cdrom drive aan te sluiten en op de grote ATX kabel de groene draad kort te sluiten met een willekeurige zwarte! Laat maar even weten!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef WesHell het volgende:
Prachtige Actie!!!!
Ja ik hoop dat suijkerbuijk de schok weet te overleven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Stinger666 het volgende:
Laat maar weten! Inbouwen gaat niet meer lukken met zulke deuken maar als backupje is dit wel handig!
Shit happens toch?
Zonde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Dennis121 het volgende:
Gelukkig, suijkerbuijk was niet al te boos...
Verder qua werking.... ik deed de stekker erin... vreemde brom... alles donker.
Kortsluiting dus.... hij ligt in de container.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |