Jan Smitquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Agiath het volgende:
26 smilies in 7 zinnen, tering.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Virus.NL het volgende:
Laaaauuuuraaaaaaa
Ik ben gewoon een hardwerkende nog-thuiswonende ictert met een kutbaan, een voorliefde voor metal en een ouwe autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je bent toch geen pauper zoals Jan he?![]()
Ik doe mn best om het leesbaar te maken jah?quote:
Jou vriendin valt schijnbaar op paupers zoals Jan. Dus dat maakt jou ook redelijk pauper of niet dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hardwerkende nog-thuiswonende ictert met een kutbaan, een voorliefde voor metal en een ouwe auto
Jij moet het niet 24/7 aanhorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jaloers dat jij niet kunt zingen ?
Nee boei, ik houd niet van ze muziek maar verder heb ik er geen last van
Ja oke daar hebje gelijk in, weetje wat ik neit snap ? dat mensen 100x naar hetzelfde liedje kunnen luisteren in 1 week tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Jij moet het niet 24/7 aanhoren
tssquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jou vriendin valt schijnbaar op paupers zoals Jan. Dus dat maakt jou ook redelijk pauper of niet dan?![]()
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja oke daar hebje gelijk in, weetje wat ik neit snap ? dat mensen 100x naar hetzelfde liedje kunnen luisteren in 1 week tijd
Die zijn nog een beeeeeeeeetje te doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Rydell het volgende:
Ja, ik heb ook liever BZN, maarjah... *Zucht*![]()
Leuk de theorie dat je vriendin je als een baksteen laat vallen als een of ander zielige volkszanger van 12 haar zou willen neuken na een concert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
tssik viel voor haar
zij vond mij pas na 3 weken leuk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Virus.NL het volgende:
--KNIIIIIIIIIIIP--
Mja ik erger me er groen en geel aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Leuk de theorie dat je vriendin je als een baksteen laat vallen als een of ander zielige volkszanger van 12 haar zou willen neuken na een concert.![]()
STEL dat hij haar een aanzoek zou doen dan ben je history vriend. Een hele kamer vol met foto's en posters? Ze denkt waarschijnlijk ook aan hem als ze jou neukt. Klinkt als een obsessie die gast. Elk normaal denkend mens hangt niet zijn kamer vol met posters van een artiest. En zeker geen Jan Smit. Dan ben je redelijk ver weg. Die gast wil ze neuken. Ik dacht trouwens dat posters en foto's op een slaapkamer van een artiestje voor pubers waren???quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Mja ik erger me er groen en geel aan
Nu geloof ik niet dat Jan Smit ze een aanzoek zal doenmaar het is gewoon irritant
er hangt daar 1 fototje van mij
hier heb ik een muur vol met foto's van dr
Ze pubert zeker laatquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
STEL dat hij haar een aanzoek zou doen dan ben je history vriend. Een hele kamer vol met foto's en posters? Ze denkt waarschijnlijk ook aan hem als ze jou neukt. Klinkt als een obsessie die gast. Elk normaal denkend mens hangt niet zijn kamer vol met posters van een artiest. En zeker geen Jan Smit. Dan ben je redelijk ver weg. Die gast wil ze neuken. Ik dacht trouwens dat posters en foto's op een slaapkamer van een artiestje voor pubers waren???
dan roep ik wel eerst dat ze eruit moet komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef brood_korst het volgende:
Steek gewoon het huis van je vriendin in brand, ben je van al die poster, cd`s, foto`s, boeken etc af
Boeiend ze is toch lelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
dan roep ik wel eerst dat ze eruit moet komen
quote:
die kickt haar echt wel het huis uit horquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Laat haar maar naar Jan Smit gaan.![]()
Die kan zijn zaad wel in een betere groupie kwijt idd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
die kickt haar echt wel het huis uit hor![]()
Doe je dat op school/werk ook zo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik doe mn best om het leesbaar te maken jah?![]()
je zou je hond er nog vanaf trappenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die kan zijn zaad wel in een betere groupie kwijt idd.
Idd, kenker ik haat dat strontliedje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef brood_korst het volgende:
Haar naam is lauraa
een hele domme meid
als ik in haar mondje schijt raakt ze de weg heel even kwijt
Jan toch![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd, kenker ik haat dat strontliedje.
En me moeder: nee das een mooi liedje, weetje wel waar het over gaat ?
ik : ja over een meisje wat dood/ziek was ofzo
Zij: ja, dan is het toch een mooi liedje elke keer als je het dan hoort denk je weer aan laura wie lekker aan een pijnlijke dood ligt te creperen![]()
Ik : Ja idd, prachtig nr![]()
Mensen van 25 die geilen op meisjes van 15quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef greatgonzo het volgende:
is jennifur te huur?
Jantje Shitquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef daReaper het volgende:
ik noem hem demonstratief consequent "Jantje Smit" (omdat ie zo niet meer genoemd wil worden)
|quote:
Ik kan daar niet eens neukenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
|
Als je in haar bek klaar komt maak je het gewoon uit. Jij wil toch niet neuken in het nabij zijn van al die kutposter van jantje?
ik zou der niet eens willen neukenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik kan daar niet eens neukenouders enzo
dat doen we sowieso als ze hier is
Puber dus. Dump haar gewoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik kan daar niet eens neukenouders enzo
dat doen we sowieso als ze hier is
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
neuk jij een jantje smithoer???![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:41 schreef JapyDooge het volgende:
ze is vies hoor
ben het ook niet zo eens met haar muzieksmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |