precies meende me zoiets ook te herinneren!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Scarafax het volgende:
Ik dacht toch echt dat de "Wolf-Brothers" de meest harige kerels waren...
http://www.americancivilr(...)f-brothers-page.html
[afbeelding][afbeelding]
Meent u dat? Dan kunt u hier terecht; Het grote meningen topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
precies meende me zoiets ook te herinneren!![]()
Ik zie een gouden toekomst voor hem als musical ster, in Hair.quote:Zhenhuan probeert aan de bak te komen als zanger ...
wees blij dat je niet elke dag hoeft te scherenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Paikea het volgende:
Elke keer als ik me schaam omdat ik mijn benen al een week niet geschoren heb, zal ik aan dit plaatje denken![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef dJ-Zcore het volgende:
Damn. Het lijkt wel een mislukte baviaan.
DIt meende ik ook altijd.. En als ik het zo bekijk hebben die meer haar dan die andere gast...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Scarafax het volgende:
Ik dacht toch echt dat de "Wolf-Brothers" de meest harige kerels waren...
http://www.americancivilr(...)f-brothers-page.html
[afbeelding][afbeelding]
Als deze ziekte bij vrouwen voorkomt heet het hirsutisme en hypertrichosis als het beide seksen voorkomt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:41 schreef MrBean het volgende:
Hoe heet die ziekte?
quote:De 17-jarige Tara lijdt aan hypertrichosis, een zeldzame huidziekte die het meisje constante haargroei over het hele lichaam bezorgt. Om te voorkomen dat Tara dagelijks aan haar anders-zijn wordt herinnerd, hebben haar ouders haar vlak na de geboorte meegegeven aan Harley Dune, de leider van een reizende freakshow. Tara's beste vrienden zijn Athena, de vrouw van 300 kilo, de wonderbaarlijke 'Krabman' en Christophe de hermafrodiet. Hoewel ze met haar 'wolfgirl'-act al jaren volle zalen trekt, is het enige dat het meisje eigenlijk wil een normaal leven opbouwen zoals haar leeftijdsgenoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |