ik zie een fles.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef The_Dijkstra het volgende:
Wat zie je op de afbeelding staan?
[afbeelding]
Onderzoek bracht aan het licht dat jonge kinderen het intieme koppel niet kunnen herkennen. Dit komt omdat zij niets in hun geheugen hebben staan wat op een dergelijke situatie wijst. De kinderen zien negen dolfijnen!
Dit is een test om na te gaan of je seksueel gefrustreerd bent. Als je er moeite mee hebt de dolfijnen te vinden in minder dan 5 seconden, is er voor jou geen hoop meer...
Verrek, inderdaad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef MrBean het volgende:
Kijk goed naar die schaduwtjes, ze hebben de vorm van dolfijnen die door de lucht springen.
Mijn neefje zegt dat het papa is die de buurvrouw uitlegt hoe de vaatwasser werkt.quote:Onderzoek bracht aan het licht dat jonge kinderen het intieme koppel niet kunnen herkennen. Dit komt omdat zij niets in hun geheugen hebben staan wat op een dergelijke situatie wijst. De kinderen zien negen dolfijnen!
whehehehequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef MrBean het volgende:
Kijk goed naar die schaduwtjes, ze hebben de vorm van dolfijnen die door de lucht springen.
Je ava!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Lippie85 het volgende:
Blijkbaar zéér gefrustreerd. Kan niemand ff de dolfijnen verduidelijken ofzo, met kleurtje ofzo, ik zie er precies 0
Liegbeest!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef Salsagirl het volgende:
ik wist hetben niet gefrustreerd..
quote:CaMpLo zegt:
zie je ze niet? die schaduwen zeg maar...
Salsagirl zegt:
neej man..zie niks??? ;S
Dank je, zelf gemaakt. Kheb geen last van klapperende eierstokken, meer van No Fucking Wayquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef Biene het volgende:
[..]
Je ava!![]()
Rammelende eierstokken, en zo.![]()
Ik zie alleen de welbekende gele kikker, geen dolfijnenquote:
Je hebt een dubbele 6, dan kom je idd niet op 7...quote:
Idd, het is vrij logisch dat de witte voorstelling als tekening word gezien...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:37 schreef -jos- het volgende:
Hij is goed, alleen volgens mij zou niemand die dolfijnen als eerste zien...
Je moet op de schaduwen lettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef mighty_myte het volgende:
ik zie geen enkele fucking dolfijn!
kan iemand zeggen waar het begin en eind van zo'n beest zit?
zitten ze verticaal of horizontaal?
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef devzero het volgende:ik zag de dolfijnen ... alleen niet binnen 5 seconde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |