Dat ben ik helemaal met je eens! Ik had eigenlijk alleen dat stukje over grootste fans willen quotenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Gosjke het volgende:
Gefeliciteerd!
Helaas blijf ik vinden dat het veel eerlijker was geweest als een paar honderd mensen diezelfde kans hadden gekregen
Haha, toch gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef Gosjke het volgende:
En toen won ik zelf ook kaarten!
![]()
Het systeem still sucks though![]()
De wattes?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef Apfel het volgende:
Iemand al wat gehoord van de plama?
Maar hij zal terugkeren om een paar shows te spelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Gosjke het volgende:
Via sony bedoel je? Die kaarten zijn volgens Pete's website allemaal vergeven.
Ik heb daar ook niets meer over teruggehoord.
Hier het bericht op zijn site:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef Gosjke het volgende:
Yup, vind ik ook.
Maar hmm.. wat weet jij dat ik niet weet over die gewone optredens? Enlighten me please!
Ik zag eerlijk gezegd sowiezo nergens dat je snel moest zijn en dat de eerste 10 de kaarten kregenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef Apfel het volgende:
What the hell, die nieuwsbrief was om 6.56 verstuurd en ik had om 08:45 meegedaan.
Maak mij niet wijs dat er zo snel zoveel mensen reageren![]()
quote:De Australische zanger Pete Murray ken je wellicht van zijn hit ‘Opportunity’. Dat zomerse deuntje hoor je regelmatig op Q-music voorbij komen. De ochtendcrew van Q-music heeft deze hunk zover weten te kregen om een uniek concert te gaan geven, namelijk op de achterbank van je auto.
Hanne Hagendoorn uit Huizen is de gelukkige. Zij krijgt maandagochtend Pete Murray op de achterbank van haar Audi A3. Zorg dus dat je luistert naar Je Dag Is Goed, want dat wordt natuurlijk weer een uniek radiomoment.
Dat mens met die slippers was echt irritant, ik had een tikkie medelijken met Pete: je zal 't maar voor je neus hebben zitten!! Maar goed.. Ik vond het weer super! Vooral 'tonic', echt mijn persoonlijk favoriet! En Please vond ik ook nog supermooi aan het eind!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Het was gezelli bij Timboektoe!
Heb alle nummers kunnen filmen...behalve het eerste nummer omdat ik toen nog een poging tot zitten probeerde te doen en ergens nog een nummer gemist omdat er iemand die een dagje uit van de stichting was het nodig vond met dr slippers te gaan klappen lekker door mn beeld heen.Domme doos zat sowieso iedere keer ook met dr camera in mn beeld enzo..dan ziet ze dat ik opzij beweeg om dr te ontwijken en dan gewoon weer je camera voor mn neus houden
![]()
![]()
![]()
Even kijken wat ik wel heb: Feeler, Better Days, Opportunity (which he fucked up), Tonic, Class A, So Beautiful, Bail Me Out en Please. Zal ze morgen op mn werk even uploaden naar YouTube.
Morgen That's Live![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |