Yeah baby! 3e keer Pete Murray here I come!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef Numbie het volgende:
tvp
want van de site van de Melkweg geplukt:
zo 26 november | 20.30 uur | ¤ 15,00 | Oude Zaal
Pete Murray
![]()
Shit. Maar 15 euro!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:08 schreef SFRje het volgende:
Ah cool ook een Pete Murray topic! Ik ga waarschijnlijk vrijdag naar m toe, in Groningen. Nu alleen nog iemand overhalen. En Groningen zit toch niet vol of wel? Of lees ik weer verkeerd?
Ow!! En ik stapte op dat moment mijn auto in en heb mn Opportunity EP opgezet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Hij is nu live op de radio, Spijkers met koppen, radio 2.
haaha, volgens mij weet ik waar jij stond dan, die 3 heeele kleine kinderen die alleen maar dom stonden te springen enzo? die waren idd heeeeuul irritant zeg!quote:Op maandag 27 november 2006 01:08 schreef Jill-RMC het volgende:
..
Vond alleen de kinders die achter me stonden nogal irritant, kwamen sowieso al laat binnenwandelen en wurmde zich naar voren...en ineens stonden we inplaats van lekker ruim, lekker dicht op elkaar. Daarna tijdens het concert echt geen moment hun klep dichtgehouden.
...
Ja, dat waren hun ja. Sjezus, afknallen. Het hele concert over hun haar staan lullen en af en toe wat uit de maat klappen of ergens dwars doorheen gillen. *Hou je snater en ga een boyband stalken, lomp grut*quote:Op maandag 27 november 2006 10:10 schreef joris007 het volgende:
[..]
haaha, volgens mij weet ik waar jij stond dan, die 3 heeele kleine kinderen die alleen maar dom stonden te springen enzo? die waren idd heeeeuul irritant zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |