Klopt! Hij heeft sowiezo een nummer gespeeld (kan me zo niet meer herinneren welke) aan het eind, maar het was al zowat afgelopen toen ik keekquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoorde net van mijn collega dat hij gister bij Jensen was! En dat wordt vanmiddag herhaald!
17.40 uur, RTL5.Hij schijnt ergens aan het einde te zitten.
Doe er je voordeel mee!
Ik zat wat achter de computer te kutten toen ik even helemaal oplichte omdat ik zo'n mooi nummer hoorde met een heel bekende stemquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt! Hij heeft sowiezo een nummer gespeeld (kan me zo niet meer herinneren welke) aan het eind, maar het was al zowat afgelopen toen ik keek![]()
Welke zaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Numbie het volgende:
PETE MURRAY TRIO
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 juni.
So Beautiful @ pinkpop 2006:quote:De band vandaag heet voluit Pete Murray and the Stonemasons en bestaat uit bas, drums, gitaar, orgel en slidegitaar.
Ik heb net zijn laatste plaat beluisterd en ik vind het wel leuke muziek. Bij Jack Johnson val ik na 5 minuten al in slaap, dat is bij Pete Murray niet het geval.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:57 schreef Numbie het volgende:
Vast niet zo bluesy en rocky als Mayer, maar meer Jack Johnson-achtig vermoed ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |