abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36813773
Ik neem mn laptop alijd mee, kies de nooduitgang, kan dus niet beter!
Ik vertrek trouwens om 13:15 met KLM naar Los Angeles!!!
  maandag 10 april 2006 @ 11:24:23 #202
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36816436
"Schoonvader" wil de hele familie meenemen op vakantie en dan het liefst naar Australie of China - helemaal geweldig natuurlijk!

Probleem is alleen dat ik niet dol ben op vliegen, 4 uur in het vliegtuig trek ik nog wel maar ik ben blij als ik op de grond sta en even kan roken. Eens even kijken hoe we dat op kunnen lossen...
  maandag 10 april 2006 @ 11:25:56 #203
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36816475
Er gaat een trein naar China!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 10 april 2006 @ 11:26:51 #204
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36816503
Goed moment om van je rookverslaving af te komen?
pi_36816575
quote:
Op maandag 10 april 2006 07:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Rondlopen in een vliegtuig is soms nog moeilijker dan zitten. Als je eenmaal over je medepassagiers bent geklommen, dan wordt je aangereden door de voedseltrolley of gaat net het bordje 'riemen vast' aan
Ik heb een keer in een krap vliegtuigje naar Turkije toen ik van het wc'tje af kwam zo'n drie kwartier achter het voedselkarretje met langzame stewardess gelopen tot ik eindelijk weer terug op mijn plekje was.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_36816780
als het langer dan 3 uur vliegen is dan wordt het mij al te lang, maar ja je wil ook wel eens verder dan spanje..
het meest irritante vind ik altijd dat je niet echt kan slapen ofzo. voordat je in slaap kunt valleen komen ze langs voor drank, dan eten, dan eten afhalen (waarom duurt dit altijd een uur?), drank, verkoop, etc

let me sleep!
Dick Schaffa
  maandag 10 april 2006 @ 11:38:39 #207
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36816860
Dat eten afhalen duurt geen uur hoor.
  maandag 10 april 2006 @ 11:39:38 #208
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36816895
Als jij slaapt tijdens het etensrondje laten ze je heus wel met rust, hoor
  maandag 10 april 2006 @ 11:46:57 #209
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36817090
Bij Korean Air hadden ze stickers of en wanneer ze je wakker moesten maken.
pi_36819035
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Bij Korean Air hadden ze stickers of en wanneer ze je wakker moesten maken.
Die plak je op je voorhoofd?
  maandag 10 april 2006 @ 14:32:48 #211
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36822185
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Die plak je op je voorhoofd?
Nee, op je deken of de stoel.
  maandag 10 april 2006 @ 18:00:47 #212
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36829264
Volgende week rond deze tijd vlieg ik naar JFK met de KLM. Gelukkig is het een 777, dus lekker persoonlijk schermpje. Kan namelijk ook nooit slapen in een vliegtuig.
Ik vind vliegen best leuk, maar het begint snel saai te worden... Vluchten naar London waren daarm ideaal!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 10 april 2006 @ 18:15:59 #213
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36829711
quote:
Op maandag 10 april 2006 07:24 schreef DutchTrain het volgende:
Rondlopen in een vliegtuig is soms nog moeilijker dan zitten. Als je eenmaal over je medepassagiers bent geklommen, dan wordt je aangereden door de voedseltrolley of gaat net het bordje 'riemen vast' aan
Ik kan maar zo lang stil zitten, en dan moet ik gewoon een tijdje rondlopen of staan. In de grotere vliegtuigen met twee gangpaden is dat meestal niet zo'n groot probleem, je kunt goed bij een van de middendeuren of achterdeur gaan staan, afhankelijk van de grootte van het vliegtuig natuurlijk. Meestal zit ik een uur of 5 a 6 op m'n krent, en dan wil ik toch even de benen strekken.
quote:
Serieus: gewoon er voor zorgen dat je hier al een beetje aan het tijdverschil went. Vervolgens aan boord alles zo langzaam mogelijk doen; rustig een filmpje kijken, beetje naar buiten kijken, muziek luisteren of met de stewardessen praten. Dan vliegt de tijd voorbij
Wat ook wel werkt is een audioboek. Zo had ik het volledige hoorspel van de Hitchhikers Guide Of The Galaxy in MP3 formaat meegenomen, en dat was best aangenaam om te horen. Ik reis meestal met mijn vrouw, dus we hebben ook vaak nog wel wat om te praten, of we doen een spelletje ofzo. Ik heb een klein magneet-backgammon bord, dus kunnen we af en toe even trik-trakken ofzo
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36829809
Ik moet elke paar uur ook wel even rondlopen, anderswordt ik echt gestoord.
  maandag 10 april 2006 @ 18:23:35 #215
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36829914
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef ennuik het volgende:
Probleem is alleen dat ik niet dol ben op vliegen, 4 uur in het vliegtuig trek ik nog wel maar ik ben blij als ik op de grond sta en even kan roken. Eens even kijken hoe we dat op kunnen lossen...
Gaat dat om het roken, of om het niet-willen-vliegen?

Het menselijk lichaam kan namelijk vrij lang... ( ) zonder de sigaret, dus daar zul je wel overheen kunnen komen. Ik geloof dat de vlucht naar China zo'n 20 uur is, als ik me kan herrinneren. Zelf ben ik nooit geweest, maar mijn moeder is er een jaar of 5 geleden eens geweest, en ik geloof dat het iets van 20 uur was, maar dat kan Selang denk ik beter bevestigen.

Australie kan in 1 keer vanaf London Heathrow of Frankfurt geloof ik, dus vanaf Amsterdam maak je sowieso een tussenstop in die steden, of als je vanaf Amsterdam gaat stop je in Singapore geloof ik, of Dubai ofzo. Voor Australie ben je een goede 24 uur onderweg als het in 1 ruk gaat, een paar uurtjes extra met een overstap.

Hou er dan wel rekening mee dat als je ergens overstapt, dat je meestal ook op het vliegveld niet mag roken. Sommige vliegvelden hebben rokersruimten natuurlijk, maar vaak zitten die net weer onhandig ver weg, of zijn ze alleen toegankelijk voor business class reizigers ofzo.

Lijkt me een goed moment om eens te stoppen. Als je het 24 uur kan volhouden, dan kun je dat ook 48 uur, etc...
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 10 april 2006 @ 19:03:10 #216
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_36831207
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef maartena het volgende:

[..]

Australie kan in 1 keer vanaf London Heathrow of Frankfurt geloof ik, dus vanaf Amsterdam maak je sowieso een tussenstop in die steden, of als je vanaf Amsterdam gaat stop je in Singapore geloof ik, of Dubai ofzo. Voor Australie ben je een goede 24 uur onderweg als het in 1 ruk gaat, een paar uurtjes extra met een overstap.
Australië kan nog niet rechtstreeks, althans niet vanaf Europa, zelfs vanaf London maak je een tussenstop in Singapura! (Met British Airways / Quantas). Er is laatst wel een testvlucht geweest met een minder dan de helft gevulde 777, maar dat is nog geen echte optie!

Vanaf Amsterdam, afhankelijk met welke maatschappij je vliegt stop je op verschillende plekken, kan zijn Bangkok, Singapore, Kuala Lumpur, Dubai, Hong Kong etc etc....

Naar China is het zo'n 16 uur... maar das inderdaad vrij lang.... maar gelukkig op de lange afstandsvluchten worden er grotere Boeing 747 / 777 of Airbus 330 / 340 ingezet, zodat je een beetje kunt rondlopen.. al heb ik altijd het idee dat als er teveel mensen aan het rondwandelen zijn, ze opeens die 'Fasten Seatbelt' lampjes aandoen voor turbulentie, dien dan helemaal niet komt
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_36845624
pff net mn vlucht gehad van AMS naar LA, poepoe, 11 uur lang was redelijk te doen
  dinsdag 11 april 2006 @ 05:10:13 #218
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36845822
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:03 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Vanaf Amsterdam, afhankelijk met welke maatschappij je vliegt stop je op verschillende plekken, kan zijn Bangkok, Singapore, Kuala Lumpur, Dubai, Hong Kong etc etc....
Seoul, Tokyo, LA, San Francisco.

@maartena: Amsterdam - China 20 uur? Is dat via Kaapstad?
  dinsdag 11 april 2006 @ 05:58:02 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36845900
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 03:14 schreef jeroen2497 het volgende:
pff net mn vlucht gehad van AMS naar LA, poepoe, 11 uur lang was redelijk te doen
Welcome to California
-
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:44:54 #220
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36853743
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef maartena het volgende:

[..]

Het menselijk lichaam kan namelijk vrij lang... ( ) zonder de sigaret, dus daar zul je wel overheen kunnen komen. Ik geloof dat de vlucht naar China zo'n 20 uur is, als ik me kan herrinneren. Zelf ben ik nooit geweest, maar mijn moeder is er een jaar of 5 geleden eens geweest, en ik geloof dat het iets van 20 uur was, maar dat kan Selang denk ik beter bevestigen.

Hou er dan wel rekening mee dat als je ergens overstapt, dat je meestal ook op het vliegveld niet mag roken. Sommige vliegvelden hebben rokersruimten natuurlijk, maar vaak zitten die net weer onhandig ver weg, of zijn ze alleen toegankelijk voor business class reizigers ofzo.

Lijkt me een goed moment om eens te stoppen. Als je het 24 uur kan volhouden, dan kun je dat ook 48 uur, etc...
Het is een combinatie van "niet kunnen roken" en "niet willen vliegen" - ik heb geen vliegangst maar fijn vind ik het nog altijd niet. Als ik een vluchtje van 2 uur heb, kan ik het overzien en een beetje aftellen ("Oh, nog maar anderhalf uur en dan sta ik weer op de grond"). Langere vluchten, zoals naar NY of LA, vind ik te lang. Ik word onrustig, kan niet slapen, ik wil wandelen (omdat het niet kan), ik wil er uit (omdat het niet kan) en ik wil roken (juist omdat het niet kan)...

Ik maak zo nu en dan wel langere vluchten maar blij word ik er niet van!
pi_36854992
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 05:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Welcome to California
Thanks Het is hier nu 5:30, wordt opeens wakker terwijl ik gister meer dan 24 uur wakker ben geweest

Hoe is het weer daar jongens?
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:31:52 #222
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36855100
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef jeroen2497 het volgende:

[..]

Thanks Het is hier nu 5:30, wordt opeens wakker terwijl ik gister meer dan 24 uur wakker ben geweest

Hoe is het weer daar jongens?
23 graden. Ohnee het is nacht, dus 20. Ik ben benieuwd naar de ervaringen in Californie deel 6 : op naar de zon
pi_36863908
Niet roken is vervelend, maar niet meer dan dat. Bij een tussenlanding kan er altijd wel een sigaret worden opgestoken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36863934
Altijd wel vervelend, die lange vluchten. Ik geef me ook maar zoveel mogelijk over aan de reis, beetje lezen en veel 'sluimeren' (eigen dekentje, kussentje en oordopjes scheelt een hoop). Ook zet ik mijn horloge bij het instappen op lokale tijd van de bestemming, dat helpt mij wel om de jetlag een beetje te voorkomen.

Wat ik zo vervelend vind is dat ik zo vaak moet plassen, erg lastig als je niet bij het gangpad zit en na de helft van de reis zijn die toiletten toch echt niet fris meer. En ik krijg ontzettend last van mijn luchtwegen door die rare lucht, m'n neus en keel doen altijd nog twee dagen pijn na het vliegen en ik word ook vaak wat verkouden.

Maarja, sommige plekjes op de wereld zijn dat ongemak toch wel heel erg waard
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:09:57 #225
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36872532
Wat eigenlijk het vervelendste is dat ik te lang ben voor een vliegtuig stoel; mijn hoofd steekt boven de hoofdsteun uit... Krijg daardoor vaak last van een vermoeide nek! Om maar niet over beenruimte te spreken...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')