Dat zeker, maar de vlucht duurt evenlangquote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef travelwoman het volgende:
Kortom eerste klas vliegen is aangenamer
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef travelwoman het volgende:
Tijd gaat wel sneller als je comfortabel zit. Tevens heb je in de FC of BC meer kans om te slapen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zeker, maar de vlucht duurt evenlang![]()
Wat een verassingquote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef travelwoman het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag.Maar ik geef mijn geld liever uit aan dingen waar ik langer plezier van heb dan 12 uur.
Lang niet iedere werkgever laat je business class vliegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:07 schreef travelwoman het volgende:
Eigenlijk is het dus interessanter voor je werk ergens naartoe te vliegen zodat je business classe hebt en tja er dan nog een paar dagen aanplakken voor jezelf
van mijn directeur jaquote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog een open deur die ingetrapt moet worden, travelwoman?
Ja, het scheelt gewoon echt best veel. Je kunt je benen fatsoenlijk kwijt en kunt dus echt lekker slapen. In de EC is dat altijd nog maar afwachten, daar heb je toch minder ruimte en meer last van je medepassagiers.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Zelf koop ik altijd (zo goedkoop mogelijk) een economy ticket... Nu heb ik het geluk gehad een paar keer businessklasse of semi businessklasse (met economy eten) (EVA Air of China Airlines) te kunnen vliegen.. TOCH kom je dan beter uitgerust aan!
Alleen reizen met KLM en ik geef je een dikke kans.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, ik hoop ook nog altijd op de keer dat ik kosteloos ge-upgrade wordt...
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:21 schreef sararaats het volgende:
de beste plaats om te zitten (vind ik toch) is waar de maxicosi's van de baby's normaal staan
super, als je 14 uur moet vliegen
mja, daar had ik niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Probleem alleen is, ALS die er staan..... zitten er dus van die huildingen in... ik vind dat er naast rookvrije vluchten ook kindervrije vluchten moeten komen! (ook de belhamels die door het gangpad rennen en dan over mijn benen struikelen
mogen thuisblijven).
Of van die mafkezen die over de rand van hun zitplaats achterom kijken (= naar mij dus) en lopen te kwijlen en dingen gaan gooien![]()
Gelukkig zit ik tegenwoordig vaak bij de nooduitgangen, of zo ver mogelijk achterin, daar zitten die kinders niet!
http://www.klm.com/travel(...)ting_plans/index.htmquote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja, daar had ik niet aan gedacht eigenlijk.
ik zal straks een zien of ik een plaatje van een Boeiing 747 kan vinden
by the way, ik had de vorige keer vreselijk last van poppende oren.
Manila, waar ik 3 a 4 keer per jaar naar toe ga vliegt KLM met de nieuwste 777quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
http://www.klm.com/travel(...)ting_plans/index.htmNaar Azië vliegen ze veelal met een Boeing 747 combi
(Die ook nog zo oud is dat soms dingen, zoals aircon e.d. niet optimaal werken.
ik vloog met British Airways, best ok maar toch streng.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
http://www.klm.com/travel(...)ting_plans/index.htmNaar Azië vliegen ze veelal met een Boeing 747 combi
MD-11 is dat ook. Het was echt ijskoud als je bij het raam zat, vanwege een slecht afgestelde airco.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ja maar met die prijzen kan ik bij andere maatschappijen meteen naar de business class.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alleen reizen met KLM en ik geef je een dikke kans.
Dat valt wel mee. Zo duur is KLM niet (meer). Voor mij is KLM vaak zelfs een van de goedkopere opties, aangezien andere maatschappijen vooral erg goedkoop zijn in de laagste prijsklasse (Iberia, Alitalia). Iberia is vaak 'n paar tientjes goedkoper, terwijl Delta en Continental vaak zelfs duurder zijn. Ik weet niet waar jij zoals naar toe vliegt, maar zo duur is KLM niet (meer).quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja maar met die prijzen kan ik bij andere maatschappijen meteen naar de business class.
Wees er maar blij meequote:Op zondag 26 februari 2006 11:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Manila, waar ik 3 a 4 keer per jaar naar toe ga vliegt KLM met de nieuwste 777![]()
Mwa, ik krijg na een paar uur toch sowieso een houten kont. Het lekkerste is dat het wel een stil toestel is.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wees er maar blij meeDe 777 heeft de kutste stoelen van de hele KLM vloot. Harde rotplanken.
Heb je weleens in een MD-11 gezeten?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wees er maar blij meeDe 777 heeft de kutste stoelen van de hele KLM vloot. Harde rotplanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |