En een biertje te drinkenquote:Op zondag 26 februari 2006 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
mestal na het eten en als de films beginnen.
Na een uur ligt iedereen te pitten of in elk geval te rusten
Hangt ervan af, welke maatschappij van waar naar waarquote:Op zondag 26 februari 2006 08:39 schreef travelwoman het volgende:
Iedere stoelzitter kan ook z'n eigen filmpje kiezen las ik, enfin de verschillende keuzes die er dan zijn; moeten balen zijn als je al die films al 10x hebt gezien
Meestal kan je het nakijken op de website van de betreffende airlinequote:Op zondag 26 februari 2006 08:44 schreef travelwoman het volgende:
Ja dat begrijp ik. Waar ik mee zal vliegen is dat blijkbaar zo het geval
Klopt het dat als je dan in de 2de klas zit dat de stoelen dan amper verstelbaar zijn, waardoor beenruimte minimaal wordt en altijd een zithouding blijft hebben?quote:Op zondag 26 februari 2006 08:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn langste vlucht was 11 uur, en ik vind het echt niet prettig. Ik ben doel op vliegen, maar zo lang in een stoeltje gepropt zitten wat niet voor mensen van mijn formaat is gebouwd met een klotebeeldschermpje als entertainment is genoeg om me echt gaar te maken.
Gisteren moest ik gelukkig maar 2,5 uurtje vliegen, maar dat is ook lang wanneer je 30 uur niet geslapen + een kater hebt.
Voor mijn lengte helpt het geen zier. Ik kan niet echt slapen tijdens een vliegreis maar wanneer ik even mijn ogen sluit ga ik gewoon met mijn hoofd tegen de stoel voor mij hangen, dat geeft wel een idee hoe krap ik zitquote:Op zondag 26 februari 2006 08:52 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Klopt het dat als je dan in de 2de klas zit dat de stoelen dan amper verstelbaar zijn, waardoor beenruimte minimaal wordt en altijd een zithouding blijft hebben?
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik ben 1.79 mtr en ben afgelopen week met KLM naar Helsinki geweest. Zat ergens midden in het vliegtuig en kon mijn benen eigenlijk heel goed kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2006 08:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je groter bent dan 1.75m dan is het echt behelpen in de EC.
Dat valt dus echt niet mee, zelfs niet als je je benen onder de stoel voor je weet te schuiven. Dat tafeltje is ook irritant inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik ben 1.79 mtr en ben afgelopen week met KLM naar Helsinki geweest. Zat ergens midden in het vliegtuig en kon mijn benen eigenlijk heel goed kwijt.
De kunst is volgens mij om je benen onder de stoel voor je te schuiven.
Mijn grote irritatie is meer het opklaptafeltje en te weinig ruimte om je spullen te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |