abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35502742
Ik ga over een paar maanden voor het eerst 12 uur lang een vliegreis meemaken...weet bij god niet wat ik me erbij zou moeten voorstellen. Vind 2 uur vliegen al doodeng laatstaan 12uur...
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_35502752
Ga 12 uur op een stoel zitten en je weet het
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35502776
Als dat echt alles is moet het dus niet zo erg zijn
pi_35502783
Zo moet je het wel ongeveer zien. Je kan lezen, muziek luisteren, wat eten, wat buurten, film kijken, slapen en als je een ipod of een laptop hebt daarmee aan de gang gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35502795
Hoorde dat op een bepaald uur het licht dan ook wordt gedempt zodat mensen gaan slapen
pi_35502802
mestal na het eten en als de films beginnen.

Na een uur ligt iedereen te pitten of in elk geval te rusten
pi_35502820
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
mestal na het eten en als de films beginnen.

Na een uur ligt iedereen te pitten of in elk geval te rusten
En een biertje te drinken
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_35502823
Iedere stoelzitter kan ook z'n eigen filmpje kiezen las ik, enfin de verschillende keuzes die er dan zijn; moeten balen zijn als je al die films al 10x hebt gezien
pi_35502827
Niet in elk vliegtuig is dat zo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35502838
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:39 schreef travelwoman het volgende:
Iedere stoelzitter kan ook z'n eigen filmpje kiezen las ik, enfin de verschillende keuzes die er dan zijn; moeten balen zijn als je al die films al 10x hebt gezien
Hangt ervan af, welke maatschappij van waar naar waar
pi_35502850
Ja dat begrijp ik. Waar ik mee zal vliegen is dat blijkbaar zo het geval
pi_35502853
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:44 schreef travelwoman het volgende:
Ja dat begrijp ik. Waar ik mee zal vliegen is dat blijkbaar zo het geval
Meestal kan je het nakijken op de website van de betreffende airline
pi_35502870
Mijn langste vlucht was 11 uur, en ik vind het echt niet prettig. Ik ben dol op vliegen, maar zo lang in een stoeltje gepropt zitten wat niet voor mensen van mijn formaat is gebouwd met een klotebeeldschermpje als entertainment is genoeg om me echt gaar te maken.

Gisteren moest ik gelukkig maar 2,5 uurtje vliegen, maar dat is ook lang wanneer je 30 uur niet geslapen + een kater hebt.
pi_35502891
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn langste vlucht was 11 uur, en ik vind het echt niet prettig. Ik ben doel op vliegen, maar zo lang in een stoeltje gepropt zitten wat niet voor mensen van mijn formaat is gebouwd met een klotebeeldschermpje als entertainment is genoeg om me echt gaar te maken.

Gisteren moest ik gelukkig maar 2,5 uurtje vliegen, maar dat is ook lang wanneer je 30 uur niet geslapen + een kater hebt.
Klopt het dat als je dan in de 2de klas zit dat de stoelen dan amper verstelbaar zijn, waardoor beenruimte minimaal wordt en altijd een zithouding blijft hebben?
pi_35502896
Je kan de stoel naar achteren doen. Dan hang je wat onderuit. that is it
pi_35502913
Als je groter bent dan 1.75m dan is het echt behelpen in de EC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 februari 2006 @ 09:37:46 #142
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_35503078
Wat wel goed helpt als je lange vliegreizen moet maken, zorg dat je een beetje moe bent, dus op de dag van vertrek, sta vroeg op, drink niet te veel koffie of cola, (ook niet aan boord), en zie je doezelt al een stuk makkelijker weg.

Ik heb er steeds minder moeite mee, lijkt wel een soort druk op de knop, zodra we opgestegen zijn doezel ik in. (Mits de vlucht langer dan 2 uur duurt, bij vluchten naar London of Berlijn blijf ik wel wakker).

Een eigen schermpje voor je met playstation is inderaad wel prettig, beter dan de grote schermen of kleine tv's..
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_35503092
Ik slaap vrijwel nooit een dag voor 'n vliegreis.
pi_35503162
Ik slaap wel lekker een dag NA een vliegreis
pi_35503245
en gedurende?
pi_35503251
niet echt, af en toe dommel ik een beetje weg.
pi_35503322
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:52 schreef travelwoman het volgende:

[..]

Klopt het dat als je dan in de 2de klas zit dat de stoelen dan amper verstelbaar zijn, waardoor beenruimte minimaal wordt en altijd een zithouding blijft hebben?
Voor mijn lengte helpt het geen zier. Ik kan niet echt slapen tijdens een vliegreis maar wanneer ik even mijn ogen sluit ga ik gewoon met mijn hoofd tegen de stoel voor mij hangen, dat geeft wel een idee hoe krap ik zit
pi_35503814
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je groter bent dan 1.75m dan is het echt behelpen in de EC.
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik ben 1.79 mtr en ben afgelopen week met KLM naar Helsinki geweest. Zat ergens midden in het vliegtuig en kon mijn benen eigenlijk heel goed kwijt.
De kunst is volgens mij om je benen onder de stoel voor je te schuiven.

Mijn grote irritatie is meer het opklaptafeltje en te weinig ruimte om je spullen te laten.
pi_35503874
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik ben 1.79 mtr en ben afgelopen week met KLM naar Helsinki geweest. Zat ergens midden in het vliegtuig en kon mijn benen eigenlijk heel goed kwijt.
De kunst is volgens mij om je benen onder de stoel voor je te schuiven.

Mijn grote irritatie is meer het opklaptafeltje en te weinig ruimte om je spullen te laten.
Dat valt dus echt niet mee, zelfs niet als je je benen onder de stoel voor je weet te schuiven. Dat tafeltje is ook irritant inderdaad.
pi_35503902
Kortom eerste klas vliegen is aangenamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')