abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 00:16:32 #226
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36875020
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:09 schreef Public_NME het volgende:
Wat eigenlijk het vervelendste is dat ik te lang ben voor een vliegtuig stoel; mijn hoofd steekt boven de hoofdsteun uit... Krijg daardoor vaak last van een vermoeide nek! Om maar niet over beenruimte te spreken...
Kun je daar niet zo'n opblaas nekkussen voor mee nemen om om je nek te doen?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36875052
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef Étoile het volgende:
Altijd wel vervelend, die lange vluchten. Ik geef me ook maar zoveel mogelijk over aan de reis, beetje lezen en veel 'sluimeren' (eigen dekentje, kussentje en oordopjes scheelt een hoop). Ook zet ik mijn horloge bij het instappen op lokale tijd van de bestemming, dat helpt mij wel om de jetlag een beetje te voorkomen.

Wat ik zo vervelend vind is dat ik zo vaak moet plassen, erg lastig als je niet bij het gangpad zit en na de helft van de reis zijn die toiletten toch echt niet fris meer. En ik krijg ontzettend last van mijn luchtwegen door die rare lucht, m'n neus en keel doen altijd nog twee dagen pijn na het vliegen en ik word ook vaak wat verkouden.

Maarja, sommige plekjes op de wereld zijn dat ongemak toch wel heel erg waard
Probeer eens met tandpijn te gaan vliegen zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 april 2006 @ 09:00:21 #228
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36878453
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:16 schreef maartena het volgende:

[..]

Kun je daar niet zo'n opblaas nekkussen voor mee nemen om om je nek te doen?
Die heb ik laatst ook aangeschaft ;-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_36879276
Slaapt dat een beetje fijn?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36884407
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer eens met tandpijn te gaan vliegen zou ik zeggen
Ik heb nog nooit iets met mijn tanden gehad ( ), maar dat zal vast niet fijn zijn. Jij hebt er ervaring mee?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_36884544
Met oorpjin vliegen is ook niet echt tof
The extreme always seems to make an impression.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:48:12 #232
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36885586
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slaapt dat een beetje fijn?
Voor mijn longhaul vlucht in feb. had ik em nog niet, volgende week zal ik hem uittesten!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_36885971
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Voor mijn longhaul vlucht in feb. had ik em nog niet, volgende week zal ik hem uittesten!
Laat maar even weten aub. Ik zie in het vliegtuig heel wat mensen met zo'n ding, maar erg comfortabel ziet het er gewoon niet uit.

Waar heb je 'm ergens gekocht en wat kost het?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36886152
Nekkussen slaapt prima, kost een euro of 6 bij blokker ofzo.
  woensdag 12 april 2006 @ 15:49:07 #235
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36889801
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Laat maar even weten aub. Ik zie in het vliegtuig heel wat mensen met zo'n ding, maar erg comfortabel ziet het er gewoon niet uit.

Bij de DA, was nog geen 3euro
pi_36903804
Ik vraag altijd bij mn huisarts om een paar slaappilletjes voor de nachtvlucht, daar doen huisartsen nooit moeilijk over. 4 pilletjes kosten 6 euro of zo, en daarmee ben je 8 uur volledig onder zeil.
Het komt allemaal goed, maar niet zoals je het had verwacht.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:37:57 #237
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36908757
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn vrouw neemt er altijd eentje mee als ze vliegt. Waar het ook erg handig voor is, is dat je hoofd niet opzij valt als je in slaap valt.
quote:
Volgens mij kun je ze op elk fatsoenlijk vliegveld wel kopen. Wij kochten ze in de lokale drogisterij voor $7.95 of zoiets dergelijks.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36909767
CHina 20 uur??

Mijn ervaring:

Amsterdam - Peking: 8 1/2 uur!
Peking - Sjanghai: anderhalf a 2 uur dacht ik.

Sjanghai - Amsterdam: dik 12 uur.
pi_36909927
UIt reacties begrijp ik dat slowmotion de beste alternatief is voor als je niet kunt slapen.

Een opblaaskussen heb ik altijd in mijn bagage. Ik neem nooit veel mee, maar dit dit gaat altijd mee; Een opblaasbare champagne koeler van fl1.- (voor de euro tijd gekocht)
Het is een klein oprolbaar matje met 5 luchtkamers. Praktisch als volwaardig hoofdkussen, fijn om op terugreis breekbaar spul in te rollen en in geval van gestrand raken ook inzetbaar als micro nood matras.

donderdag 13 april 2006 @ 01:58:13 #240
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36909960
quote:
Op donderdag 13 april 2006 01:40 schreef renz0r het volgende:
CHina 20 uur??
Het zal wel 10 uur heen, 10 uur terug zijn geweest....

Maar goed, ik heb zelf dus nooit naar China gevlogen.
-
pi_36910607
quote:
CHina 20 uur??

Mijn ervaring:

Met overstappen zal die wel bedoelen. Dan kan LAX ook in 1 keer 18 uur worden inplaats van 11 uur
pi_36911088
quote:
CHina 20 uur??

Mijn ervaring:

Wind mee?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36915233
quote:
Op donderdag 13 april 2006 07:44 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wind mee?
Jup dacht het wel...verbaasde me heel erg toen de piloot zei: de vlucht naar Beijing (tussenstop) zal ongeveer 8 1/2 uur duren. Doorvlucht naar Sjanghai was toen net niks....anderhalf á twee uur.

Sjanghai - Amsterdam duurde wel langer. Je vliegt ook anders.
pi_37000412
Mijn tactiek:

Op Schiphol flink indrinken....in het vliegtuig nog een paar whisky...
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_37000580
Da's een goede inderdaad. Weleens 8 dubbele whiskeys gedronken in de lounge op Jose Chavez, daarna zelfs tijdens de tussenstop in coma gelegen.
  zondag 16 april 2006 @ 11:26:58 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_37000581
Morgen mag ik weer een krappe acht uur...
pi_37036519
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef renz0r het volgende:

[..]

Jup dacht het wel...verbaasde me heel erg toen de piloot zei: de vlucht naar Beijing (tussenstop) zal ongeveer 8 1/2 uur duren. Doorvlucht naar Sjanghai was toen net niks....anderhalf á twee uur.

Sjanghai - Amsterdam duurde wel langer. Je vliegt ook anders.
Die 8,5 uur is vrij snel denk ik, ik zat heen 10 uur in het vliegtuig en terug iets korter. Wel een mooie vlucht vond ik zo over het noorden van Rusland en over Monglolie, vooral terug want dat was overdag en er was nauwelijks bewolking.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37037710
Ja mongolie was toen onbewolkt. Uitgestrekte vlaktes en Ulanbaatar was ook zichtbaard. Supervet. Rusland was meer bewolkt.
pi_37037877
quote:
Op donderdag 13 april 2006 07:44 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wind mee?
AMS-Shanghai staat gewoon iets van 12 uur voor hoor. Ik was er heen in 11,5 ongeveer, en terug een half uurtje langer. KLM 747 that is.
.
pi_37038302
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:08 schreef killerb het volgende:

[..]

AMS-Shanghai staat gewoon iets van 12 uur voor hoor. Ik was er heen in 11,5 ongeveer, en terug een half uurtje langer. KLM 747 that is.
Die vlucht en dan tussenstop in Peking. Peking was 8.5 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')