Ja, ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef maartena het volgende:
Ik ga eerst eens volgende week op dinsdag en woensdag de deelnemers zien zingen, en nog voor de uitzending op donderdag is geweest zal ik hier posten natuurlijk
Meestal niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Zijn er behalve de uitzendingen zelf ook gewoon fragmenten te vinden, zoals bij Idols.nl gebeurt?.
Ja aangezien er donderdagnacht al een uitslag isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:05 schreef -tK- het volgende:
Hmm dus om mee te doen moet je woensdag en donderdag idols kijken, om een antwoord te geven..
Vraag me af of er wel genoeg mensen mee doen, niet iedereen heeft de aflevering dezelfde dag binnen & bekeken
Ik haal ze meestal s'ochtends rond een uur of 9 er vanafquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef Andiyan het volgende:
De uitzendingen zijn dinsdag en woensdagavond hè?
Hoe laat zijn die afleveringen dan voor ons 'beschikbaar?'
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
Jullie downloaden dat dus allemaal?
http://www.idolonfox.com/videos/quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Zijn er behalve de uitzendingen zelf ook gewoon fragmenten te vinden, zoals bij Idols.nl gebeurt?.
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef OurLadyPeace het volgende:
Afvallers:
Stevie Scott
Melissa McGhee
Bobby Bennett
Gedeon McKinney
Finale:
Taylor Hicks vs Katharine McPhee
Correctie:quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef woutf het volgende:
Afvallers:
Bobby
Bucky Gedeon McKinney
Kinnik
Stevie
Finale: Ace Young vs Katharine McPhee
Jij hebt wel heel belabberde bronnen geloof ik.....quote:
Ja denk het ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel belabberde bronnen geloof ik.....
*mompelt iets over aanmelden bij een goede private tracker etc....*
you've got mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja denk het ook.
Kun je me ff mailen?![]()
Gaap. 40%. Anyway, ik verander nog even:quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Andiyan het volgende:
Voorlopig:
Dames afvallers:
Kinnik Sky
Melissa McGhee
Heren:
Bobby Bennett
Patrick Hall
Finale:
Katharine McPhee - Mandesa Hundley
De uitzending is over 30 minuten aan de Oostkust, en over 3 uur en 30 minuten aan de Westkust.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef Andiyan het volgende:
De deadline is verstreken, NIET meer stemmen aub.![]()
Ik kijk live!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Andiyan het volgende:
Ja denk het ook.
Kun je me ff mailen?![]()
Zet de uitslag ff in een spoiler.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kijk live!![]()
Nou ja, bijna live, ik begin een half uur later met kijken zodat ik door de reclame kan spoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |