De stagiar is gewoon slimmerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik krijg altijd nare statische schokken zodra ik lege pc kasten aan het stickeren ben op me stage. De kasten zelf zitten verpakt in plastic, met aan weerszijden een piepschuim beschermingskap. Het geheel zit in een kartonnen doos, waar ik de kast dan uit laat glijden door deze doos op de kop te houden. Zodra de kast dan uit de doos is, en ik deze aanraak dan krijg ik een behoorlijke schok. En het gebeurd bij vrijwel elke kast die ik uitpak, dus het is niet willekeurig.
Vind het trouwens wel vreemd dat de stagiaire waarmee ik samenwerk nooit schokken van de kasten krijgt, ik ben altijd de klos
levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik had trouwens vroeger een boxershort, als ik die onder de dekens een beetje bewoog dan kwamen er zelfs vonken vanaf.
De bank moet je juist niet isoleren van aarde maar met aarde verbinden, een blank draadje achter de zitting en verbonden aan de cv zal wel helpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:05 schreef tass het volgende:
Ik zit hier bij een vriendin die een nieuwe bank heeft, en die bank is echt GIGA statisch geladen. Alles en iedereen die erop zit word geladen en de katten krijgen stroom, de baby heeft hele statische haren. Tis echt om gek van te worden!!!!
Ze gaat wel bakjes halen om aan de verwarming te hangen, de lucht is blijkbaar ook droog hier, maar ik denk dat dat niet genoeg is.
Is de oplossing om rubberen plakkers onder de voeten van de bank te plakken??
Zou dat de ergste stroom van die bank afhelen denen jullie???
Hoor het wel...
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik raakte laatst de neus van onze kat aan met mijn neus, toen kreeg ik ook een schok. En rennen dat ie deed.
Dan voel je de schok niet in je hand, maar in je voetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb gehoord dat wanneer je er vaak last van hebt bij het uitstappen uit een auto, je het metaal van de deur moet aanraken terwijl je uitstapt. Helpt dat echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |