Ik zat aan de andere kant vd wachtkamer en kon het zo mooi observeren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het echt zo erg is als je verteld snap ik niet dat je bent gebleven.
Dat was een demoon in de wachtkamer!!!![]()
Houden van herrie is heel wat anders dan houden van groene roggel troep.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef jpg97 het volgende:
niet zeuren, je houdt toch van herrie?
beetje special effects erbij kan geen kwaad
ja maar er zat wel herrie BIJ toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Houden van herrie is heel wat anders dan houden van groene roggel troep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok dan,volgende keer film ik het wel ff met me telefoon dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef Rekkie het volgende:
Zonder foto's vind ik dit zeer ongeloofwaardig.
Doe in ieder geval een tekening maken ofzo
Je zegt het zelf: Telefoon!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
ok dan,volgende keer film ik het wel ff met me telefoon dan.![]()
(jij zit wel altijd met een fototoestel in je handen bij je huisarts te wachten he.)
Nou, één groen bulletje ter bewijs, dat was toch niet zo'n probleem geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
(jij zit wel altijd met een fototoestel in je handen bij je huisarts te wachten he.)
Komt omdat ze de oorlog hebben meegemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef LonelyWolf het volgende:
Oudjes denken ook dat ze echt alles kunnen doen en laten zoals ze willen...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef daisy_ducky het volgende:
..en iedere keer dat ze moest hoesten zag je dus de groene fluimen door de wachtkamer vliegen.
Groene fluimen op de grond en tegen de muren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leek het misschien een beetje hier op?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef daisy_ducky het volgende:
Gelijk heb je, ik heb ook een tyfus hekel aan mensen die hun hand niet voor de mond doen bij het niezen enzo.... Irritant..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef daisy_ducky het volgende:
Ikke gisteren naar de huisarts omdat ik nog steeds koorts heb/ziek ben.
Zit ik te wachten in de wachtkamer daar,zaten nog 3 mensen en aan de andere kant van de ruimte 1 oude vrouw.(toen nog wel)
Als je een beetje normaal bent opgevoed,weet je dat als je moet hoesten je je hand voor je mond moet houden of je hoofd in een andere richting draaien om niet in de richting van iemand anders te hoesten.![]()
Begint dat ouwe wijf te hoesten hoesten HOESTEN,en ROGGEL geluiden te maken,en iedere keer dat ze moest hoesten zag je dus de groene fluimen door de wachtkamer vliegen.![]()
Groene fluimen op de grond en tegen de muren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen de huisarts kwam voor de volgende patient (was gelukkig 2 minuten later)vroeg ik aan hem of hij een mondkapje had,en toen wees ik em dus op die fluimen op de grond & muren.![]()
![]()
1 minuut later was de assistente in de weer met ontsmettingsmiddellen.om die groene troep te verwijderen.
Dat je ziek bent en moet hoesten ok,maar dat je dan nog niet eens het fatsoen hebt om die groene zooi ergens mee op te vangen,of te zeggen sorry dat ik alles onder roggel
gatver gatver gatver.![]()
(huisarts zei later ook tegen me dat het geen gevalletje open tbc washij moest wel hard lachen om mijn vraag over dat mondkapje
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |