quote:
Op woensdag 28 november 2001 19:35 schreef IntroV het volgende:
Jaja, je hebt vast en zeker ook ijsklontjes in je muts gestopt, net zoals BruintjuhIV
Me knows all about it
quote:ijs.....
Op woensdag 28 november 2001 19:37 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En waar dient dat voor?
quote:Het gaat altijd goed (hoe wild ook), het was dit keer echt het rokje denk ik (was ook best koud..)
Op woensdag 28 november 2001 19:39 schreef Ester het volgende:
Het komt toch echt door de sex denk ik, toch proberen om niet té wild te doen (tenzij je het dáár wel voor over hebt)Me knows all about it
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-11-2001 19:44]
quote:
Op woensdag 28 november 2001 19:41 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
quote:ff een misverstand uit de weg ruimen. Blaasontsteking krijg je niet van een rokje tijdens een koude avond. De ontsteking is een bacteriele ontsteking en die gaan echt niet via de koude lucht zomaar richting je muts. Zelfs niet als je geen slipje zou dragen (wat gezien het koude weer ook erg onwaarschijnlijk zou zijn). Enfin, de bacterieen moeten dus echt in contact komen met je plasgaatje om infectie te veroorzaken. Dus de kans is groot dat je seksuele partner deze bacterieen heeft doorgegeven. Dus vraag hem de volgende keer of'tie z'n pikkie wat vaker wilt wassen. Natuurlijk is ff douchen voordat je gaat wippen ook geen slecht idee. Is meteen al een lekker voorspel.
Op woensdag 28 november 2001 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Heb dus WEER een blaasontsteking ja. *geeft meteen maar veel prijs*: ik doe nu alles om het te voorkomen: direct naar de wc na een wipje, veel drinken, vaak naar de wc en toch heb ik er weer 1 te pakken
Ws omdat ik een rokje aanhad (niet eens kort) tijdens een koude avond. Ik word hier MOE van. Bacillen, ga iemand anders lastig vallen!
quote:Nogmaals: een bacteriele infectie loop je niet op via de lucht. Er moet fysiek contact zijn tussen jouw plasgaatje en de infectiebron. Je krijgt ook geen voedselvergiftiging als je de hele dag met je mond open in een smoezelige keuken van een ranzige shoarmatent rondloopt. Het gaat om FYSIEK contact. Dat jij overgevoelig bent voor deze infectie dat wil ik best geloven, maar je huisarts lult dus echt uit z'n nek als hij zegt dat het volledig aan jou ligt. Als jij je dagelijks goed wast en je vriedje ook en allebij dagelijks schoon ondergoed aandoet (daar zou het ook nog aan kunnen liggen) en tevens voor elke wip nog eens lekker gaat douchen dan is het bijna uitgesloten dat er nog infectie optreedt. Als je echter je slipje meer dan 1 dag aanhebt, dan kunnen bacterieen zich ontwikkelen in het textiel wat ook een bron van infectie kan zijn. Zeg dit ook maar tegen je vriendje. Ik ken genoeg jongens die hun slip langer dan 1 dag aanhouden en das niet handig als je een vriendin hebt met een grote gevoeligheid voor dit soort infecties.
Op woensdag 28 november 2001 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Nogmaals: aan hem ligt het dus niet. Volgens mij dokter ligt het dus ook niet aan de ander. Het moet volledig aan mij liggen: ik ben er gewoon gevoelig voor. Ik vind het alleen ontzettend vervelend dat het telkens terugkomt. En ik doe er alles aan om het te voorkomen (serieus: ik plas echt na ELKE mogelijke wip, meteen!) en dat gaat zo al een tijdje goed, alleen dit weekend is het weer misgegaan en net dit weekend droeg ik weer een rokje (dat trouwens ruim over mn knieen viel)
Maar ik denk dat korte rokjes er niet veel mee te maken hebben, er zit een bacterie, die komt niet zomaar aanwaaien.
quote:ik ben daar erg hygienisch in, trek ook elke dag een nieuwe aan. Ik weet dat hij ook erg hygienisch is en we doen er dus alles aan om het te voorkomen. Toch is er weer 1 ontstaan (de 4e of 5e al momenteel).
Op woensdag 28 november 2001 20:15 schreef plok het volgende:[..]
Nogmaals: een bacteriele infectie loop je niet op via de lucht. Er moet fysiek contact zijn tussen jouw plasgaatje en de infectiebron. Je krijgt ook geen voedselvergiftiging als je de hele dag met je mond open in een smoezelige keuken van een ranzige shoarmatent rondloopt. Het gaat om FYSIEK contact. Dat jij overgevoelig bent voor deze infectie dat wil ik best geloven, maar je huisarts lult dus echt uit z'n nek als hij zegt dat het volledig aan jou ligt. Als jij je dagelijks goed wast en je vriedje ook en allebij dagelijks schoon ondergoed aandoet (daar zou het ook nog aan kunnen liggen) en tevens voor elke wip nog eens lekker gaat douchen dan is het bijna uitgesloten dat er nog infectie optreedt. Als je echter je slipje meer dan 1 dag aanhebt, dan kunnen bacterieen zich ontwikkelen in het textiel wat ook een bron van infectie kan zijn. Zeg dit ook maar tegen je vriendje. Ik ken genoeg jongens die hun slip langer dan 1 dag aanhouden en das niet handig als je een vriendin hebt met een grote gevoeligheid voor dit soort infecties.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-11-2001 20:30]
quote:
Op woensdag 28 november 2001 20:18 schreef Ellen het volgende:
Sterkte ermee!Maar ik denk dat korte rokjes er niet veel mee te maken hebben, er zit een bacterie, die komt niet zomaar aanwaaien.
quote:
Op woensdag 28 november 2001 20:15 schreef killerb het volgende:
Elke avond een paar biertjes drinken. Dat spoelt lekker door
quote:Ik vroeg me laatst al af waarom je 800 mensen op je icq-ignore list had, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat je dat doet, als je na een post op Fok allemaal reacties krijgt via icq. Tjonge jonge wat stom, die mensen. Meestal is het wel wederzijds als ik iemand niet wil spreken, en wordt ik niet continue gestalkt door vervelende mensen.
Op woensdag 28 november 2001 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
even eenr eply op ontzettend veel dom commentaar op ICQ:
...
Ha, ik vind het nog steeds een beetje grappig
IV
quote:Overigens, vermijdt ook anaal contact tijdens het vrijen. Dat is ook een infectiebron. Dus niet je leuter of je vinger in het holletje.
Op woensdag 28 november 2001 20:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik ben daar erg hygienisch in, trek ook elke dag een nieuwe aan. Ik weet dat hij ook erg hygienisch is en we doen er dus alles aan om het te voorkomen. Toch is er weer 1 ontstaan (de 4e of 5e al momenteel).
Maar goed, ms moet ik maar nog meer 'precautions' nemen(ik doe al het broodnodige)
Was er maar een remie voor
quote:Hij ook?
Op woensdag 28 november 2001 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
ik ben zo trouw als de pest.
Klote dat je weer een blaasontsteking hebt. Heel vervelend zoiets en listig, want je kunt er op den duur ook problemen met je nieren mee krijgen.
Je dokter kan overigens zien om wat voor soort bacterie het gaat. Vaak is een bacterie uit je darmen de boosdoener. Zorg er dus (bijvoorbeeld tijdens het vrijen) voor dat contact tussen anus en plasbuis/vagina gescheiden blijft. Maar ook, iets heel banaals, dus als je naar het toilet geweest bent zorgvuldig van voor naar achter vegen.
Verder kan het ook nog zo zijn dat je plasbuis tijdens het vrijen een beetje gekneusd wordt, dus dan zwelt ie een beetje op en kan ervoor zorgen dat er urine in je blaas achter blijft zodat de bacterien langer de tijd hebben vervelend te gaan doen.
Nu houden bacterien niet van zuur, dus slik extra vitamine C om je urine flink zuur te maken.
Wat ook helpt is zo gaan zitten tijdens het plassen dat je urinebuis zo 'lang' mogelijk is. Dus niet ingezakt gaan zitten zodat je urinebuis een beetje gekneld zit, maar met je bekken naar achteren gekanteld en je rug recht. Dan kan je blaas gemakkelijker leeg lopen. Persen is niet goed.
Verder is het inderdaad goed dat je zoveel mogelijk drinkt, maar ook dat je direct gaat plassen als je aandrang voelt. Dus niet gaan ophouden.
Maar het is dus zaak eerst eens goed van je dokter te horen om welke bacterie het gaat! Want als je zo vaak en vooral zo snel na elkaar een blaasontsteking hebt, is dat dus niet goed.
Hoop dat je er wat aan hebt (tis altijd een lastig praatje voor veel mensen, maar goed, wilde je dit toch niet onthouden) en succes ermee.
Groet, San
quote:Yup.
Op woensdag 28 november 2001 22:57 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hij ook?
quote:Heel erg bedankt voor deze info zeg!
Op donderdag 29 november 2001 08:29 schreef Sanseveria het volgende:
Hey Semtex,Klote dat je weer een blaasontsteking hebt. Heel vervelend zoiets en listig, want je kunt er op den duur ook problemen met je nieren mee krijgen.
Je dokter kan overigens zien om wat voor soort bacterie het gaat. Vaak is een bacterie uit je darmen de boosdoener. Zorg er dus (bijvoorbeeld tijdens het vrijen) voor dat contact tussen anus en plasbuis/vagina gescheiden blijft. Maar ook, iets heel banaals, dus als je naar het toilet geweest bent zorgvuldig van voor naar achter vegen.
Verder kan het ook nog zo zijn dat je plasbuis tijdens het vrijen een beetje gekneusd wordt, dus dan zwelt ie een beetje op en kan ervoor zorgen dat er urine in je blaas achter blijft zodat de bacterien langer de tijd hebben vervelend te gaan doen.
Nu houden bacterien niet van zuur, dus slik extra vitamine C om je urine flink zuur te maken.
Wat ook helpt is zo gaan zitten tijdens het plassen dat je urinebuis zo 'lang' mogelijk is. Dus niet ingezakt gaan zitten zodat je urinebuis een beetje gekneld zit, maar met je bekken naar achteren gekanteld en je rug recht. Dan kan je blaas gemakkelijker leeg lopen. Persen is niet goed.
Verder is het inderdaad goed dat je zoveel mogelijk drinkt, maar ook dat je direct gaat plassen als je aandrang voelt. Dus niet gaan ophouden.Maar het is dus zaak eerst eens goed van je dokter te horen om welke bacterie het gaat! Want als je zo vaak en vooral zo snel na elkaar een blaasontsteking hebt, is dat dus niet goed.
Hoop dat je er wat aan hebt (tis altijd een lastig praatje voor veel mensen, maar goed, wilde je dit toch niet onthouden) en succes ermee.
Groet, San
quote:het is zelfs zo dat ze het via e-mailexpress van ICQ proberen en maar blijven doorgaan met vroege conclusies trekken en vooroordelen uiten ,bijv; "Waarom reageer je niet? Reageer je alleen op mannen? Dat verklaart wel je naam!"
Op woensdag 28 november 2001 20:50 schreef IntroV het volgende:[..]
Ik vroeg me laatst al af waarom je 800 mensen op je icq-ignore list had, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat je dat doet, als je na een post op Fok allemaal reacties krijgt via icq. Tjonge jonge wat stom, die mensen. Meestal is het wel wederzijds als ik iemand niet wil spreken, en wordt ik niet continue gestalkt door vervelende mensen.
Ha, ik vind het nog steeds een beetje grappig
IV
quote:Daarom moeten mannen in kroegen zo vaak pissen.
Op woensdag 28 november 2001 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
(serieus: ik plas echt na ELKE mogelijke wip, meteen!)
Enne Semtex, net als vorige keer, toen ik je ook die info al had gegeven, heel veel sterkte ermee.
quote:En nou maar hopen dat zoonlief zijn promiscue gedrag afgeleerd heeft in de tussentijd.
Op donderdag 29 november 2001 13:23 schreef SEMTEX het volgende:
Golfer, wat ik iig van het vorige topic heb geleerd is goed uitplassen na de sex met je zoon![]()
quote:Ik drink wel 's het sap, maar de vruchtjes zelf:
Op donderdag 29 november 2001 13:28 schreef Lois het volgende:
Een ander goed middel om je urine zuur te maken zijn cranberries. Zo eten of in sapvorm drinken schijnt enorm goed te zijn tegen blaasontsteking.
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:43 schreef golfer het volgende:[..]
En nou maar hopen dat zoonlief zijn promiscue gedrag afgeleerd heeft in de tussentijd.
quote:YW
Op donderdag 29 november 2001 12:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heel erg bedankt voor deze info zeg!
Hier heb ik zeker wat aan! Dat het elke keer terugkeert, lijkt me idd ook een teken dat er meer aan de hand is (het is de 4e keer nu al sinds eind juli). Ik deed al veel aan preventie, maar zal je tips zeker nog meenemen....
Zo, nu wel weer genoeg doktertje gespeeld
Bye!
quote:en dat is?
Op donderdag 29 november 2001 13:58 schreef Hampy het volgende:
ik denk dat je al te lang in je vak zit
quote:Thanks nogmaals
Op donderdag 29 november 2001 14:31 schreef Sanseveria het volgende:[..]
YW
Dat vergat ik eigenlijk nog te zeggen, maar inderdaad, de maatregelen die je al nam zijn ook goed.
Het is wel veel, 4 keer sinds juli, toch hoeft het niet direct te betekenen dat er echt iets mis is, omdat wij vrouwen nu eenmaal een korte plasbuis hebben en bacterien dus gemakkelijker naar binnen kunnen sluipen. Is op zich ook niets mis mee, als ze er ook maar weer uitgaan(en dan zonder anti-biotica, da's natuurlijk ook nie goed)
Zo, nu wel weer genoeg doktertje gespeeld
Bye!
quote:Mag jij van pappie en mammie al internetten? Lijkt mij toch erg jong, om op je negende hier te posten zonder dat je oppas er bij is.
Op vrijdag 30 november 2001 11:53 schreef Hampy het volgende:
ik ken je nog niet zo goed, maar misschien kunnen we daar verandering in brengen, of moet ik daarvoor betalen ?
quote:je kunt ze ook in pillen krijgen bij de apotheek.
Op donderdag 29 november 2001 13:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik drink wel 's het sap, maar de vruchtjes zelf:
'k ken ook iemand die ze toen gebruikt heeft en ze werkten sneller dan Vitamine C tabletten.
en die cranberry's kunnen ook voorkomend werken.
sterkte ermee
quote:naar je icoon kijkend, weet ik genoeg...............
Op vrijdag 30 november 2001 11:53 schreef Hampy het volgende:
ik ken je nog niet zo goed, maar misschien kunnen we daar verandering in brengen, of moet ik daarvoor betalen ?
quote:Thanks! Ben inmiddels een kuurtje van 10 Furabid's (?) verder en ben weer van mn kwaal af! (voor hoe lang...)
Op maandag 03 december 2001 10:39 schreef Reda het volgende:[..]
je kunt ze ook in pillen krijgen bij de apotheek.
'k ken ook iemand die ze toen gebruikt heeft en ze werkten sneller dan Vitamine C tabletten.
en die cranberry's kunnen ook voorkomend werken.
sterkte ermee
BTW Je ziet er leuk uit. (foto stiekum gezien)
Eerder moest ik elke ochtend op de bus wachtenen dan zat i ik op een stenen vensterbank (van huisje bij bushalte).
Das 's winters wachten op een blaasontsteking. Dan kun je 20 op een dag naar de wc! Ik drik al heel veel water....maar als ik nie hoef wil ik ook nie gaan.
Advice...
Doe not stee sitting on stenen bankjes in winter!!!
Vanochtend trouwens ook weer tering koud!!
Het houd ze van de staat SEMTEX!
Ik vermaak me hier wel... Beetje observeren... beetje stennisschoppen... beetje goede discussie voeren... beetje geestelijk gestoord gedragen
quote:
Op donderdag 06 december 2001 14:06 schreef Counselor het volgende:
Pijnlijk?? Gewoon klote dat je de hele ganze tijd naar de wc moet rennen om er vervolgens achter te komen dat je weeeer niet hoeft.
de verschijnselen zijn trouwens weer pleite (voor hoe lang?)
quote:Lekker positieve instelling weer zeg
Op vrijdag 07 december 2001 05:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Of een minescuul druppeltje dat voelde als een complete oceaan
de verschijnselen zijn trouwens weer pleite (voor hoe lang?)
quote:Blijf altijd positief menschen des levensch!! Er zijt hoop des genezing ooh jonkvrouw.
Op vrijdag 07 december 2001 06:04 schreef HighLander het volgende:[..]
Lekker positieve instelling weer zeg
wat dacht je van voorlopig?
Den Hooglander...hoe bedoeld gij vooooorlooooopig??
DOOOOMKE for president!!!!!!
quote:Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog nooit een blaaskut meegemaakt.
Op vrijdag 07 december 2001 09:32 schreef SanderThomas het volgende:
wat is beter? een kutblaas of een blaaskut?
quote:Yeah baby, vote for ME !!!
Op vrijdag 07 december 2001 09:34 schreef Counselor het volgende:
Wat is beter... een vriezen...of dooie vriezen?lol
DOOOOMKE for president!!!!!!
quote:opblaaskut
Op vrijdag 07 december 2001 09:35 schreef Duumke het volgende:[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog nooit een blaaskut meegemaakt.
quote:VERDIKKIE.....DAT IS PAS EEN OPBLAASK*%
Op vrijdag 07 december 2001 09:36 schreef SanderThomas het volgende:[..]
opblaaskut
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 09:38 schreef Counselor het volgende:[..]
VERDIKKIE.....DAT IS PAS EEN OPBLAASK*%
[afbeelding]
zoomen we even in? (ja, rechts ja)
dan krijg je bijv. dit....
quote:Helaas geen opblaask*@# voor je kunnen vinden.
Op vrijdag 07 december 2001 09:39 schreef SanderThomas het volgende:[..]
zoomen we even in? (ja, rechts ja)
quote:Nope, die linkermeid, rechts op de foto (niet met die schapen, maar met die ballon)
Op vrijdag 07 december 2001 09:49 schreef Duumke het volgende:[..]
Helaas geen opblaask*@# voor je kunnen vinden.
Misschien heb je hier wat aan?
daar effe op inzoomen
quote:Moet ik voor jou inzoomen op die lekkere chick?
Op vrijdag 07 december 2001 09:53 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Nope, die linkermeid, rechts op de foto (niet met die schapen, maar met die ballon)
daar effe op inzoomen
quote:Ik weet niet of et een lekkere chick is, daarvoor moet je inzoomen.
Op vrijdag 07 december 2001 09:55 schreef Duumke het volgende:[..]
Moet ik voor jou inzoomen op die lekkere chick?
quote:Ik hoop dat ik nu niet te ver ingezoomd heb, maar hier istie dan !!!!!
Op vrijdag 07 december 2001 09:59 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Ik weet niet of et een lekkere chick is, daarvoor moet je inzoomen.
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:04 schreef Duumke het volgende:[..]
Ik hoop dat ik nu niet te ver ingezoomd heb, maar hier istie dan !!!!!
hehe
In de zwangerschap heb je een verhoogde kans op een blaasontsteking, dit komt omdat de blaas van zijn plaats wordt gedrukt door de groeiende baarmoeder. Hierdoor moet je heel vaak plassen, maar er blijven ook makkelijker restjes urine in de blaas zitten. Bovendien bevat de urine meer voedingsstoffen dan normaal, wat ook een bron is van ontstekingen.
Tekenen van een blaasontsteking zijn:
vaak plassen
pijn bij het plassen
pijn na het plassen
Als een blaasontsteking niet behandeld wordt kan het leiden tot het opstijgen van de ontsteking waardoor er een nierbekken ontsteking kan ontstaan.
Tip 1: plas goed uit en wacht niet te lang met plassen, Nooit stippeltjes plassen om de bekkenbodemspier te oefenen.
Tip 2: Als je denkt dat je een beginnende blaasontsteking hebt, probeer dan een paar dagen veel te drinken en veel vitamine C te gebruiken. Door de vit C wordt de urine zuurder, hier kunnen de bacteriën niet tegen, waardoor ze gedood worden.
Advies: Gaan de klachten niet over door bovenstaande, breng dan een beetje urine naar de huisarts om te laten onderzoeken.
Wat is het?
De blaas is de opslagplaats voor urine en zit onderin de buik. Via de urinebuis kan de urine naar buiten. Bij een blaasontsteking is de wand aan de binnenkant van de blaas ontstoken. Soms is ook de urinebuis ontstoken.
Een blaasontsteking geeft meestal pijn bij het plassen. Het kan zijn dat u vaak naar het toilet moet en dan telkens een klein beetje plast. Sommige mensen hebben aldoor het gevoel dat ze moeten plassen. Een blaasontsteking kan een drukkend of pijnlijk gevoel in uw onderbuik of in uw zij veroorzaken. De urine ruikt soms onaangenaam of is troebel. Soms zit er bloed in de urine.
Waardoor komt het?
Een blaasontsteking ontstaat meestal door bacteriën. Vrouwen hebben vaker blaasontsteking dan mannen, omdat vrouwen een kortere urinebuis hebben. Daardoor kunnen bacteriën van buitenaf bij vrouwen gemakkelijker de blaas binnendringen. Mensen die hun blaas niet goed kunnen leegplassen, bijvoorbeeld mannen met een vergrote prostaat of vrouwen met een verzakking, hebben meer kans op een ontsteking. Bij hen blijft er telkens een beetje urine in de blaas achter, waarin bacteriën zich kunnen vermenigvuldigen. Het is niet waarschijnlijk dat u van kou of tocht een blaasontsteking kunt krijgen.
Kan het kwaad?
Een blaasontsteking is een vervelende en pijnlijke kwaal. Over het algemeen is een blaasontsteking goed te behandelen. Bij kinderen kan de ontsteking veroorzaakt worden door een afwijking van de urinewegen. Bij mannen gaat een blaasontsteking vaak samen met een ontsteking van de prostaat.
Wat kunt u er zelf aan doen?
Om een blaasontsteking te voorkomen, is het belangrijk voldoende te drinken.Probeer twee liter per dag te drinken.
Door regelmatig te plassen, spoelt u bacteriën naar buiten. Plas uw blaas altijd goed leeg.
Bij sommige vrouwen komt een blaasontsteking minder snel terug als ze plassen na het vrijen.
Wanneer naar de huisarts?
Mannen met klachten die op een blaasontsteking wijzen, moeten altijd contact met de huisarts opnemen.
Ook als u denkt dat uw kind een blaasontsteking heeft, moet u contact met de huisarts opnemen.
Vrouwen die denken een blaasontsteking te hebben, hoeven niet altijd naar de huisarts. Zij moeten wel contact opnemen met de huisarts als ze zwanger zijn. Als de klachten pijnlijk zijn of langer dan een week duren, ondanks het toepassen van de adviezen, moeten ook vrouwen contact met de huisarts opnemen. Als er andere verschijnselen zijn waarover u zich zorgen maakt, overleg dan met uw huisarts.
Wanneer u met de genoemde klachten naar de huisarts gaat, moet u urine meenemen. Zorg dat u het middelste deel van uw plas opvangt: plas eerst en beetje in het toilet en vang daarna wat urine op in een schoon potje. Vrouwen moeten hierbij de schaamlippen gespreid houden, mannen moeten eerst de voorhuid terugtrekken. Sluit het potje goed af. De urine moet bij voorkeur binnen twee uur na het plassen worden onderzocht. Als het u niet lukt de urine op tijd te brengen, bewaar het dan in de koelkast. In de koelkast blijft de urine 24 uur geschikt voor onderzoek.
Genoeg info??
quote:hehe, best mooi he
Op vrijdag 07 december 2001 11:09 schreef Counselor het volgende:
Hij heeft d'r gevonden hoorlol
nu nog een mailadres
quote:k zit op mn werk, thuis stalk ik sneller
Op vrijdag 07 december 2001 12:53 schreef Counselor het volgende:
Graag ook het thuis adres, intresse, maten, geloofsovertuiging, huisdieren, zussen, waner ze waar wat doed. Een beetje meer info moet je als stalker toch wel weten... Ik verwacht een uitgebreid onderzoek rapport voor 4 uur op mijn bureau.
quote:Nee man, de reputatie van de stalker.
Op vrijdag 07 december 2001 13:18 schreef Counselor het volgende:
Je kleine pikkie??? Die mag je zelf omhoog houden
quote:k ben part-timer
Op vrijdag 07 december 2001 13:21 schreef Counselor het volgende:
Een echte DIEHARD stalked zelfs via zijn werk
quote:Ik ben schijten.
Op vrijdag 07 december 2001 13:30 schreef Counselor het volgende:
Ik ben fulltime partimer...
quote:Doe toch maar voor de zekerheid een wollen broekje over je string aan.
Op donderdag 29 november 2001 12:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heel erg bedankt voor deze info zeg!
Hier heb ik zeker wat aan! Dat het elke keer terugkeert, lijkt me idd ook een teken dat er meer aan de hand is (het is de 4e keer nu al sinds eind juli). Ik deed al veel aan preventie, maar zal je tips zeker nog meenemen....
quote:een wollen broekje, wat lief van Kielef. Ik voel me net een kindje dat door oma vertroeteld wordt
Op vrijdag 07 december 2001 13:34 schreef Kielef het volgende:[..]
Doe toch maar voor de zekerheid een wollen broekje over je string aan.
Ik vind het rot voor je, maar inderdaad als je het één keer gehad hebt schijnt het steeds terug te komen. Sterkte!
en Counselor en Duumke: wat zijn jullie weer ongelofelijk aan het klooien
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:57 schreef SEMTEX het volgende:en Counselor en Duumke: wat zijn jullie weer ongelofelijk aan het klooien
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:57 schreef SEMTEX het volgende:[..]
een wollen broekje, wat lief van Kielef. Ik voel me net een kindje dat door oma vertroeteld wordt
![]()
en Counselor en Duumke: wat zijn jullie weer ongelofelijk aan het klooien
quote:Ey, zijn dat de schaapjes van Hans Teeuwen??
Op vrijdag 07 december 2001 09:49 schreef Duumke het volgende:[..]
Helaas geen opblaask*@# voor je kunnen vinden.
Misschien heb je hier wat aan?
quote:Blaasontsteking
Op zondag 09 december 2001 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Heb net een week na het herstel weer een nieuwe opgelopen, maar die schijnt weer weg te trekken, omdat ik me warm houd en veel drink....
Word er best wel moe van eigk
Hoe is een blaasontsteking te behandelen?
U kunt het volgende doen om een blaasontsteking te behandelen:
· Zorg dat u veel vocht tot u neemt
· Soms is het mogelijk dat een arts antibiotica voorschrijft om een
blaasontsteking te behandelen. Indien u een antibioticakuur van uw arts
toegewezen krijgt, zorg er dan altijd voor dat u de kuur afmaakt.
Hoe is een blaasontsteking te voorkomen?
· Zorg voor een goede hygiëne (op deze wijze vermindert u de kans dat er
bacteriën in de plasbuis terechtkomen)
· Draag warme onderkleding
· Drink veel
· Zorg dat u een goed afweersysteem heeft
http://www.gezondheidslijn.nl/info.asp?ID=644
Sterkte SEMTEX!
Nog een vraagje dat ermee te maken kan hebben: heb je een navelpiercing?
quote:Goed punt dat je daar aansnijd zeg! Het huis van mijn vriendje, waar ik elke keer die ontstekingen oploop, heeft verschillende kamers waar allemaal een verschillende temperatuur hangt. In de gangen is het vaak ijskoud en in de slaapkamers/woonkamer heerlijk warm. Ik loop vaak tussen die kamers heen en weer, soms ook halfnaakt of op blote voeten. Dat zou best wel eens gevoeligheid voor die onstekingen kunnen veroorzaken.
Op maandag 10 december 2001 15:18 schreef Marty het volgende:
Bij mij lag het waarschijnlijk ook aan de klimaatverandering. Het is daar in de zomer gewoon veel warmer dan hier en dat kan ook meespelen bij blaasontsteking.
quote:nee
Nog een vraagje dat ermee te maken kan hebben: heb je een navelpiercing?
Een vriendin van mij heeft chronische blaas ontsteking. Nog erger. Zij moest 2 jaar lang anti biotica slikken en dan is het nog de vraag of het heeft geholpen.
quote:OMG! Sterkte daarmee iig!
Op dinsdag 11 december 2001 12:44 schreef naughtybiatch het volgende:
Eigenlijk mag je niet klagen.
Ik krijg tenminste altijd meteen een nier ontsteking.
Dat is al helemaal niet plezierig en dat 1 a 2 keer per jaar en zal ik maar niet beginnen over mijn amandel onsteking.
Ik loop het hele jaar anti biotica te slikken.
Ik ben bijna immuumEen vriendin van mij heeft chronische blaas ontsteking. Nog erger. Zij moest 2 jaar lang anti biotica slikken en dan is het nog de vraag of het heeft geholpen.
quote:Ik heb wel een tepelpiercing
Op dinsdag 11 december 2001 12:36 schreef Marty het volgende:
Een dokter zei laatst dat piercings bepaalde banen in je lichaam kunnen verstoren. Een navelpiercing verstoort de baan van je water. Dat zou dus met de blaasontsteking te maken kunnen hebben.
Ik heb namelijk een vriendin die een aantal jaren geleden een navelpiercing heeft laten zetten en sinds die tijd heeft ze ook last van blaasontstekingen. Zij heeft het echter zo erg dat ze soms wel een paar maanden met een blaasonteking loopt. Kuurtjes helpen haar vaak niet of ze moeten heel zwaar zijn.
Toen ze hoorde van die banen in je lichaam heeft ze meteen haar peircing er uit gehaald. Nu wachten of het ook echt helpt..
Ik weet nog wel dat ik 50 cm metalen stank door mijn schedel had geslagen....die stoorde best met eten en slapen
[Dit bericht is gewijzigd door Counselor op 11-12-2001 15:44]
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 15:30 schreef Counselor het volgende:
Klopt SEMTEX..!! Meer van gehoord. Zelfs oorbellen sblijken te storen in een bepaalde baan in je lichaam.Ik weet nog wel dat ik 50 cm metalen stank door mijn schedel had geslagen....die stoorde best met eten en slapen
quote:Zijn je hersends aan het verrotten?
Op dinsdag 11 december 2001 15:30 schreef Counselor het volgende:
Klopt SEMTEX..!! Meer van gehoord. Zelfs oorbellen sblijken te storen in een bepaalde baan in je lichaam.Ik weet nog wel dat ik 50 cm metalen stank door mijn schedel had geslagen....die stoorde best met eten en slapen
En mijn vriendin blijkt ook wel last van die gestoorde banen in haar lichaam te hebben... zie foto hieronder:
quote:hahahaha wie heeft er hier spelfouten???
Op dinsdag 11 december 2001 16:14 schreef Duumke het volgende:[..]
Zijn je hersends aan het verrotten?
50cm stank?
quote:Wel eens zo'n intelligent kippetje gezien, die ook nog kan typen?
Op dinsdag 11 december 2001 16:19 schreef Counselor het volgende:[..]
hahahaha wie heeft er hier spelfouten???
Ik moet toegeven dat de kippies in deze film best slim zijn Maar om op blaasontsteking terug te komen.... het is vast wel mogelijk dat het aan een piercing ligt! Maar het weer leend zich er ook wel voor! Ik sta 's ochtens vroeg op een NS station te verkleumen!
[Dit bericht is gewijzigd door Counselor op 11-12-2001 16:41]
quote:Die voeten had ik nog vergeten te benadrukken.
Op maandag 10 december 2001 21:14 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Goed punt dat je daar aansnijd zeg! Het huis van mijn vriendje, waar ik elke keer die ontstekingen oploop, heeft verschillende kamers waar allemaal een verschillende temperatuur hangt. In de gangen is het vaak ijskoud en in de slaapkamers/woonkamer heerlijk warm. Ik loop vaak tussen die kamers heen en weer, soms ook halfnaakt of op blote voeten. Dat zou best wel eens gevoeligheid voor die onstekingen kunnen veroorzaken.
[..]
quote:serieus??? bedankt voor de goede tip, dit zou ook nog wel 's kunnen helpen!
Op vrijdag 14 december 2001 09:56 schreef Kielef het volgende:[..]
Die voeten had ik nog vergeten te benadrukken.
Je voeten moeten altijd warm blijven, dit is ook super belangrijk vrouwke!
quote:*volgt ook deze raad op*
Op vrijdag 14 december 2001 09:52 schreef Counselor het volgende:
Echt een goed advies is inderdaad heeeel veel drinken!!
Ook moet je je weerstand verhogen dooor veel fruit en vitamientjes binnen krijgen. Beetje goede nachtrust help de weerstand ook![]()
[afbeelding]
quote:Goedemo..eh..middag
Op vrijdag 14 december 2001 13:00 schreef Counselor het volgende:
Dit is dan ook een goed advies...
"3x daags Counsleor een goedemorgen wensen"
quote:veel drinken helpt zeker, ik voel me beter (dat rijmt!)
Op vrijdag 14 december 2001 13:48 schreef Counselor het volgende:
Voel je al wat beter??
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 16-12-2001 02:37]
quote:Dank je voor deze info! Ik ga iig deze week eens langs Ome Dokter en dan ga ik eens vragen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Doe er nog steeds alles aan om me warm te houden....
Op zondag 16 december 2001 02:22 schreef Skull het volgende:
Mijn zusje heeft ook een keer problemen gehad met haar blaas. De problemen bleken na uitvoerig onderzoek te worden veroorzaakt door een infectie in haar keel. Als ik me het goed herinner had ze op dat moment geen last van haar keel. Ze had wel eerder Angina gehad. De problemen bij haar blaas werden veroorzaakt omdat haar lichaam zo bezig was met het afvoeren van afvalstoffen van de infectie dat er problemen bij haar blaas ontstonden ipv haar keel.
quote:Nu we al een tijdje met deze topic aan de gang zijn...ben je er ondertussen vast wel van genezen
Op zondag 16 december 2001 19:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dank je voor deze info! Ik ga iig deze week eens langs Ome Dokter en dan ga ik eens vragen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Doe er nog steeds alles aan om me warm te houden....
quote:om eerlijk te zijn: best wel! Al denk ik dat de besmetting er nog wel is, maar hij zich niet zo duidelijk manifesteert. Als ik me goed warm houd en veel drink, worden de verschijnselen minder...
Op maandag 17 december 2001 10:01 schreef Counselor het volgende:[..]
Nu we al een tijdje met deze topic aan de gang zijn...ben je er ondertussen vast wel van genezen
Wat heb je weer een mooi koppie
Na de blaasontsteking moet het eigelijk iets van dit zijn
quote:waarom heb je hem zo'n rare kleur gegeven?
Op maandag 17 december 2001 14:50 schreef Counselor het volgende:
[afbeelding]Wat heb je weer een mooi koppie
![]()
Na de blaasontsteking moet het eigelijk iets van dit zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Counselor op 17-12-2001 16:11]
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 15:31 schreef Duumke het volgende:
Ikke ook problemen met blaas hebben.ikke gister jarig zijn en niet alle kaarsjes uit kunnen blazen.
Ik ben 14 Feb. jarig.
Ja inderdaad, een echt valentijnskindje......
[Dit bericht is gewijzigd door Duumke op 18-12-2001 16:23]
quote:Me 2
Op dinsdag 18 december 2001 16:16 schreef Duumke het volgende:
Geintje.Ik ben 14 Feb. jarig.
Ja inderdaad, een echt valentijnskindje......
quote:nee
Op donderdag 20 december 2001 10:36 schreef Counselor het volgende:
Ben je er nog steeds niet vanaf dan?
quote:-voeten warmhouden
Op vrijdag 21 december 2001 08:37 schreef Counselor het volgende:
Wat heb je er nu allemaal aan gedaan dan? Geen blote voeten......warm aankleden....veeel drinken.....genoeg slaap per nacht.... dat soort dingen.
quote:Niet eens een reactie waard
Op vrijdag 21 december 2001 16:06 schreef Counselor het volgende:
Wat voor fetish heb jij kippetje??? DAN!! Bacterie-Fetish??
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 15:42 schreef Duumke het volgende:
Volgens mij kunnen ze ook foto's maken van die bacterie.
Misschien leuk voor in je portfolio.
( )
http://www.vanguardngr.com/news/articles/2001/September/25092001/h3250901.htm
http://home.intekom.com/pharm/smith_kb/augmentt.html
-tot de volgende besmetting maar weer, ik groet u!-
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 21-12-2001 16:37]
quote:
Op zondag 23 december 2001 22:57 schreef mvt het volgende:
Ik vraag me af wanner je eens een boek gaat scrijven
"Ïk en mijn Blaas samen in goed en in slechte tijden"
Ik slik nu trouwens ongeveer 5 dagen het medicijn en heb de volgende bijwerkingen: soms duizelig, gevoel van richting en aarding kwijt, hoofdpijn, diarree, misselijkheid...
quote:Gewoon op je rug gaan liggen en de duizeligheid combineren met een ander zaligmakend gevoel, dan is het best te doen
Op woensdag 26 december 2001 02:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik slik nu trouwens ongeveer 5 dagen het medicijn en heb de volgende bijwerkingen: soms duizelig, gevoel van richting en aarding kwijt
quote:ik vind het niet erg dat hij omhoog blijft komen....
Op woensdag 26 december 2001 19:41 schreef Guus het volgende:
Als je nu gewoon niet meer reageert op je eigen topic zakt hij vaneigens weg. Stel dat we allemaal zoals jou en Sunchaser onze eigen topics hoog houden. Dat trekt de server niet.
Het ergste is idd het pissen om 3 druppels.
Maar ook de brandende pijn.
Ik ontdekte dat je dat tegen kunt gaan door hard tegen je clit te drukken tijdens het plassen.
'k Heb 't er nooit met iemand anders over gehad, maar bij mij hielp 't iig.
Kon toch pissen zonder krom te liggen
quote:Hij ook niet
Op woensdag 26 december 2001 21:48 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik vind het niet erg dat hij omhoog blijft komen....
Heb een dag geleden de gehele kuur (zwaar stipt genomen) afgerond en ben er nu een dag vanaf.
En de symptomen zijn weer terug (of gewoon nooit weggeweest)
Ik moet weer vaak naar de WC, soms voor een klein miezerig 'doh!'-plasje en ik voel weer dat mn blaas gespannen is. Ik kijk het even aan, maar als het zo doorgaat, ga ik terug naar de dokter. Baal hier echt verschrikkelijk van. Die kuur was vrij zwaar en ik heb ontzettend strikt mn kuur gevolgd en het is gewoon NIET weg. Dit wordt onderhand echt zwaar frustrerend.....
Ik heb je een tijdje terug al een icqberichtje gestuurd, maar misschien is die niet aangekomen bij je.
Anyway; ik begrijp volkomen hoe je je voelt. Sinds ik een vaste relatie heb (nu bijna twee jaar) heb ik heel vaak last gehad van een blaasontsteking. Ik denk dat het er ong. 25 zijn geweest. Ik heb intussen alle antibiotica van het Gooi gezien...:(
Ik heb er ook een hele tijd geen last van gehad. Dat kwam doordat ik een tijd lang elke dag Cranberry-pillen van het merk Solgar heb geslikt. Als je dat echt elke dag slikt, bouw je een goede weerstand op tegen die hufterige bacterien, en zullen ze minder snel lastig worden. Toen ik na een maand of 6 mee stopte, kreeg ik binnen 4 weken weer een blaasonsteking...natuurlijk toen ik op vakantie was in Frankrijk..grrrr!! Wat mij ook helpt, is dat ik een goede dokter heb. Hij heeft me een paar weken geleden naar het ziekenhuis gestuurd, om een echo te laten maken van mn blaas en nieren, omdat hij geen idee had waar het aan kon liggen. Ze hebben niks raars kunnen vinden,en gelukkig was ik ook niet zwanger:) Daarna ben ik op vervolggesprek geweest, en toen heeft de dokter me een recept voor Furabid gegeven, ik kreeg 30 pillen mee, en elke keer na sex moet ik een antibiotica pil slikken. Dat gaat nu al zo'n 8 weken redelijk, afgezien van het feit dat ik de fagelopen drie dagen een beetje pijn aan mn blaas heb gehad, maar door het elke avond slikken van een Furabidje, gaat het weer beter nu.
Mijn tip duss: laat het niet verwaarlozen, ga direct naar de dokter zodra je maar het kleinste pijntje voelt, bespreek het ook heel goed met hem, zodat hij goed op de hoogte is, en koop die Solgarpillen (FL 37.50 per pot) die je dan regelmatig slikt, en dat helpt je hopelijk een heel stuk op weg!!!
SUCCES!!!!!!
quote:voor dat middel ben ik volgens mij al resistent
Op zaterdag 29 december 2001 21:52 schreef Juweel het volgende:
Ik heb er ook een hele tijd geen last van gehad. Dat kwam doordat ik een tijd lang elke dag Cranberry-pillen van het merk Solgar heb geslikt. Als je dat echt elke dag slikt, bouw je een goede weerstand op tegen die hufterige bacterien, en zullen ze minder snel lastig worden. Toen ik na een maand of 6 mee stopte, kreeg ik binnen 4 weken weer een blaasonsteking...natuurlijk toen ik op vakantie was in Frankrijk..grrrr!! Wat mij ook helpt, is dat ik een goede dokter heb. Hij heeft me een paar weken geleden naar het ziekenhuis gestuurd, om een echo te laten maken van mn blaas en nieren, omdat hij geen idee had waar het aan kon liggen. Ze hebben niks raars kunnen vinden,en gelukkig was ik ook niet zwanger:) Daarna ben ik op vervolggesprek geweest, [quote]en toen heeft de dokter me een recept voor Furabid gegeven, ik kreeg 30 pillen mee, en elke keer na sex moet ik een antibiotica pil slikken.
quote:dat ga ik ook maar eens doen. Ik heb er al eerder een gesprek met hem over gehad, maar toen deed hij het af als iets wat dus door sex veroorzaakt werd en als ik bep. maatregelen zou treffen, zou t wel overgaan. Niet dus. Moet hem misschien nog maar iets dringender aankijken en wanhopiger kijken.
Mijn tip duss: laat het niet verwaarlozen, ga direct naar de dokter zodra je maar het kleinste pijntje voelt, bespreek het ook heel goed met hem, zodat hij goed op de hoogte is,
Enne:
quote:Kan dat soms ook een blaasontsteking veroorzaken of zo?
Ze hebben niks raars kunnen vinden,en gelukkig was ik ook niet zwanger:)
verder: heb alweer koorts, merk ik. Great
Ik weet niet of die info nog klopt, tis wel zo'n 12, 13 jaar terug ofzo.
quote:de bacterieen in de blaas kunnen slecht tegen het zuur van Vitamine C
Op zondag 30 december 2001 00:01 schreef fokje het volgende:
Ik heb dit topic verder niet gevolgd, maar ik herinner me een verhaal van een biologielerares, die zei dat je dan een flinke dosis vitamine C moet gaan slikken. Voor kort dan. Overdosis pis je er weer uit. Waarom dat zou werken weet ik niet meer.Ik weet niet of die info nog klopt, tis wel zo'n 12, 13 jaar terug ofzo.
quote:*gaat maandag langs apotheek of HEMA voor een potje*
Op zondag 30 december 2001 00:01 schreef fokje het volgende:
Ik heb dit topic verder niet gevolgd, maar ik herinner me een verhaal van een biologielerares, die zei dat je dan een flinke dosis vitamine C moet gaan slikken. Voor kort dan. Overdosis pis je er weer uit. Waarom dat zou werken weet ik niet meer.Ik weet niet of die info nog klopt, tis wel zo'n 12, 13 jaar terug ofzo.
quote:Misschien een ontieglijk domme vraag, maar helpen die grote 1000mg vit.C pillen dan wel? Die zijn niet zuur namelijk.
Op zondag 30 december 2001 00:17 schreef Reda het volgende:[..]
de bacterieen in de blaas kunnen slecht tegen het zuur van Vitamine C
daarom verdijnt dan in principe de blaasontsteking.
Koop een stoma en maak daar een drinkbuisje aan...
Recycling Optima Forma!
Een slipje aantrekken kan natuurlijk ook een remedie zijn...
quote:Bel Ron Brandsteder: 0900-SCATTING
Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Heb vandaag al de hele dag last van diarree (nawerking van de medicijnen)
quote:Oh jullie doen het ook wel eens andersom?
Op zondag 30 december 2001 00:38 schreef lousje het volgende:
"afvegen"van voor naar achter.
quote:wat ben je opeens grappig geworden zeg
Op maandag 31 december 2001 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Een slipje aantrekken kan natuurlijk ook een remedie zijn...
ben trouwens opnieuw besmet (vrij heftig ook), ga overmorgen naar de dokter toe, de 875 mg hebben dus niet geholpen!
Maar dat komt denk ik doordat ik de hele dag aan het drinken ben.
Vanaf het moment dat ik opsta drink ik aan een stuk door.
Begint met koffie, dan water en nu heb ik al zeker 3 liter alcoholvrij bier op.
quote:is wel goed voor je doorspoeling
Op woensdag 02 januari 2002 19:26 schreef yingyang het volgende:
ikzelf loop iedere 10 minuten naar de plee.Maar dat komt denk ik doordat ik de hele dag aan het drinken ben.
Vanaf het moment dat ik opsta drink ik aan een stuk door.
Begint met koffie, dan water en nu heb ik al zeker 3 liter alcoholvrij bier op.
quote:en we roken ook nog van dezelfde joint! he bleh!
Op woensdag 02 januari 2002 19:32 schreef Ernst het volgende:
Wat is Jerney dan een domme muts als je er zo chronisch last van hebt:
quote:Sinds wanneer rook je een joint over je blaas?
Op woensdag 02 januari 2002 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
en we roken ook nog van dezelfde joint!
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 19:39 schreef Ernst het volgende:[..]
Sinds wanneer rook je een joint over je blaas?
Zou geen antibioticakuren meer nemen. Vernield je hele darmflora, waardoor je idd chronische diarree kunt ontwikkelen en je afweersysteem krijgt een enorme opdonder elke keer. Een gezond lichaam kan bovendien het best zelf af.
Wat sex betreft kan oralesex wel degelijk blaasontsteking veroorzaken (speeksel bevat nogal wat bacteriën). Kan je gemakkelijk zelf uittesten of het dat een invloed heeft.
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:47 schreef Rica het volgende:
Zou geen antibioticakuren meer nemen. Vernield je hele darmflora, waardoor je idd chronische diarree kunt ontwikkelen en je afweersysteem krijgt een enorme opdonder elke keer. Een gezond lichaam kan bovendien het best zelf af.
Baal er iig nog steeds van...........
quote:Kan idd een gevolg zijn van antibiotica. Neem bijvoorbeeld Yakult om je darmflora te helpen herstellen. Je hebt er ook pillen voor. Ik heb er Perenterol voor gekregen (maar da's denk ik een Belgische merknaam). Dat helpt vooral voor diaree.
Op zaterdag 05 januari 2002 05:53 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Word best wel bang van dit stukje........
Ik weet dat het erg onsmakelijke details zijn, maar ik heb al weken vrij onregelmatige shit/poep. *smots-praat:* de ene keer keiharde keutels met bloed,de andere keer weer diarree*.
Nog een tipje voor 'harde poep' (dat betekent namelijk dat de dikke darm te lang vol zit en als er bloed bij zit, dan heb je te hard moeten persen): voordat je gaat slapen je buik masseren. Je weet hoe je dikke darm loopt? Kijk anders even in een anatomieboekje. Ongeveer loopt deze van midden boven je schaambeen naar je buik rechts, onder je ribben, naar je buik links en dan naar je anus. Masseer dus in die richting (je zult dan ook voelen dat het links het meest pijn doet als je erop duwt) door een vuist te maken en met rollende bewegingen over je dikke darm te gaan. Aldoor dus in de richting dat de darm zelf ook de peristaltische beweging maakt. Je helpt dan de darm weer normaal te werken.
quote:Dat zegt niets hoor. De ene antibiotica komt in een hogere dosering dan de andere. Wel zegt de lengte van een kuur wat over de heftigheid van de infectie. Wat ik uit jouw vorige stukjes begrijp is dat de dokter uit de VOORLAATSTE urinestaal haalde welke antibiotica hij/zij dacht dat jij nodig had. Beetje rare boel. Heb jij nu uberhaupt de dokter zelf hierover gesproken?? Dat raad ik je toch echt aan hoor. Wat ik eerder al zei: er moet gekeken worden naar welke bacterie de infectie veroorzaakt. Aan de hand daarvan kun je een behandelplan opstellen. Dus antibiotica, maar ook andere maatregelen (zoals ik ze eerder al noemde) en als het dan nog niet wegblijft dan is het toch echt verstandig een specialist te zien.
Ben er nog steeds niet vanaf en wil nu ook gene pillen meer iig (als die ENORME 875MG-pillen niet werken, zegt dat mij genoeg)
Misschien moet je ook een tijdje niet neuken om te kijken hoe het dan gaat. Probeer dingen uit. En houd je aan de basisregels: veel drinken, altijd naar de wc gaan als je moet, goed uitplassen, niet persen, 'goed' afvegen, plassen na het vrijen. Als je dit echt allemaal gedaan hebt (dat weet jij alleen zelf), zou het goed moeten gaan.
Geen antibiotica gebruiken terwijl je wel overduidelijk een blaasontsteking hebt is echt niet verstandig. De ontsteking kan dan overslaan naar je nieren en een nierbekkenontsteking is geen pretje (been there), bovendien is het schadelijk.
quote:Dat kan ik me goed voorstellen. Praat er met je dokter over en als je het idee hebt dat hij/zij niet goed weet hoe of wat, laat je dan doorverwijzen.
Baal er iig nog steeds van...........
Het is namelijk zo dat door een antibioticakuurtje de pil niet echt goed zijn werk doet en een kans op een ongeplande zwangerschap aanwezig is...
quote:dank je voor alle tips, Sanseveria! Hier kan ik weer wat mee!
Op zaterdag 05 januari 2002 09:28 schreef Sanseveria het volgende:
Succes ermee!
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 05-01-2002 16:43]
quote:dit is mij ook al uitdrukkelijk verteld door de apothekersassistente, maar toch bedankt
Op zaterdag 05 januari 2002 11:11 schreef Quenda® het volgende:
Wat ik nergens in dit topic kan terugvinden is het volgende: Vrijen jullie MET condoom?Het is namelijk zo dat door een antibioticakuurtje de pil niet echt goed zijn werk doet en een kans op een ongeplande zwangerschap aanwezig is...
ik schijn trowuens officieel 'clean' te zijn (van bacterien) volgens een laatste kweek
quote:bah
Ik ken genoeg jongens die hun slip langer dan 1 dag aanhouden en das niet handig als je een vriendin hebt met een grote gevoeligheid voor dit soort infecties.
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 18:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
wat ben je opeens grappig geworden zeg
ben trouwens opnieuw besmet (vrij heftig ook), ga overmorgen naar de dokter toe, de 875 mg hebben dus niet geholpen!
Maar geen wiet roken meid, da's slecht voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |