Nou en? Ik had er net ook eentjequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwartet mag niet meer he
Ik heb schrik van de tandartsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij heimelijk verliefd op de tandarts?
ik zag het.. ik moest even proberen of ik het ook nog kon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Ik had er net ook eentje
ja dat irri gepiep is wel zwaar minder inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb schrik van de tandarts![]()
Echt hoorZolang die boren geen geluid maken, is er niets aan de hand...
daarom moet je het toch echt zelf doen. Ik ben te duurquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bok maar op, werk is voor de dommen
neem ik 'm niet kwalijk. Alle nieuwen zijn van harte welkom hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij kent de regels niet zo goed eh
regels?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij kent de regels niet zo goed eh
Phille moest onlangs naar de tandarts en ik was chauffeur. Terwijl ik zat te wachten heb IK bijna de zetel van de tandarts kapot gemaakt (de extra zetel natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat irri gepiep is wel zwaar minder inderdaad
De OP staat idd vastquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
regels?
1. Gij zult een OP plaatsen die aan dit en dat voorwaarden voldoet? Is het hier Hokjesdouwen Troef geworden?
hokjes roeleren gewoonquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
regels?
1. Gij zult een OP plaatsen die aan dit en dat voorwaarden voldoet? Is het hier Hokjesdouwen Troef geworden?
dan moet zo'n blauwe die maar ff copypastenquote:
ook primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan moet zo'n blauwe die maar ff copypasten
da's hun werk
We dachten: we komen nog ff langsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
Ik had zowaar iets bij te lezen.
Eten en foto's, Leonieke en Fles zijn 'in tha house'.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
Ik had zowaar iets bij te lezen.
Eten en foto's, Leonieke en Fles zijn 'in tha house'.
Jij was er ook, heb ik gezien hoorquote:
*phew*quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij was er ook, heb ik gezien hoor.
Ja dan gaat het hard hequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
Leonieke en Fles zijn 'in tha house'.
Ik ga geen ONZ topics meer openen deze week.. ik heb er al 1 gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat het hard he![]()
Zijn we al voorgedragen voor FOK!stelletje van het jaar?
Is dat dan ook een award of hoe zit die verkiezing in elkaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, en anders moeten ze die maar instellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat dan ook een award of hoe zit die verkiezing in elkaar?![]()
Hoe? ONZ? Ik dacht eerder aan TRU ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga geen ONZ topics meer openen deze week.. ik heb er al 1 gehad.![]()
Is niet één van de criteria daarvoor dat het verder moet gaan dan wat virtueel gevoosquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geef 'm nou gewoon die prijs, dan is dát probleem ook weer opgelostquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Is niet één van de criteria daarvoor dat het verder moet gaan dan wat virtueel gevoos.
Zijn er criteria?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Is niet één van de criteria daarvoor dat het verder moet gaan dan wat virtueel gevoos.
Oh da's goed hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Jonge, stap jij maar eens op een vrouwelijk blokje, dan praten we verderquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geef 'm nou gewoon die prijs, dan is dát probleem ook weer opgelost![]()
Vindt Phille dat ook okay...quote:
Vrouw met harde kantjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
vrouwelijk blokje?
of een vrouw die met grof geweld in zo'n Silvo kubusje voor vierkante gehaktballen gefrommeld is.quote:
schaatsen kijken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
vrouwelijk blokje?
Als dat de link is gaat 'ie op z'n muilquote:
Héél erg weinig....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Es ben jij nog op MSN tegenswoordigs?
Weet je wat Schaatsen is?quote:
Als ik geen journaal had gekeken had ik het ook niet geweten hoorquote:
Ja, maar ik snap de link niet met vrouwelijke blokjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat Schaatsen is?
hadden jullie nou ook eens je grote snater gehouden in 1830 verdorie
Welquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, het is niet MIJN fout eh dat van 1830![]()
"vergeten ze niet te kruisen??!!"quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik geen journaal had gekeken had ik het ook niet geweten hoor. Nederlanders hebben door een valpartij (blokje) 'slechts' brons ipv goud gewonnen.
Hoeveel verstand ik ervan heb blijkt wel uit mijn vraag 'Waarom zijn er zoveel schaatsers op de baan'
.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"vergeten ze niet te kruisen??!!"
Zoveel schaatsers op de baan, dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"vergeten ze niet te kruisen??!!"
Het is echt een wonder dat er zoiets als huwelijk en relatie bestaatquote:
Ventenquote:
Ik vind het gaaf om te zien, maar er wordt teveel gevallen, en met name de Nederlandse vrouwenploeg heeft tactisch uitermate DOM gereden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het ziet er maar vreemd uit, 2 ploegen, 6 man op 1 baan.
Sex, da's duidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat er zoiets als huwelijk en relatie bestaat
Ik bedoel, komaan: wij HATEN jullie, jullie HATEN ons... waar gaat zoiets over?
ja, dat was dom.. maar ik denk wel onkunde.. wie weet wordt het wat over 4 jaar dan maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf om te zien, maar er wordt teveel gevallen, en met name de Nederlandse vrouwenploeg heeft tactisch uitermate DOM gereden.
Zo noemen ze "kerels" onder het vriespunt van de IQ-schaalquote:
Maar ik vind ruzie maken eigenlijk wel opwindend hoor... Daarom dat phille en ik constant zitten te kibbelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat er zoiets als huwelijk en relatie bestaat
Ik bedoel, komaan: wij HATEN jullie, jullie HATEN ons... waar gaat zoiets over?
van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef leonieke het volgende:
Ik vind dat er eigenlijk niets is aan schaatsen...
Of mag ik dat hier niet zeggen?![]()
*Fles een schop geeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo noemen ze "kerels" onder het vriespunt van de IQ-schaal
Ik vind er ook niks aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef leonieke het volgende:
Ik vind dat er eigenlijk niets is aan schaatsen...
Of mag ik dat hier niet zeggen?![]()
*Been van nieke vastpakt..quote:
Oh, dan snap ik het nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo noemen ze "kerels" onder het vriespunt van de IQ-schaal
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Been van nieke vastpakt..
*been optilt
*ff spiekt
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
daar heb ik een soort van illustratie van.. ff zoeken![]()
Dat ben ik niet hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
edit: deze dus
uit Celebs onflatteus op de kiek #17
ja, bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
edit: deze dus
uit Celebs onflatteus op de kiek #17
Daar hoef je helemaal nietquote:
Da's een goed punt. Wat een truttebarbie is die paris hilton zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal nietom te doen.... Eerder
.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ooh
Ik dacht die meid met die fiets
Mja, ik hoopte dus op een illustratie van mij aangezien hij beweerde dat hij *daarover* een illustratie hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal nietom te doen.... Eerder
.
Maar wel rijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan was je kansloos![]()
ik zei 'zoiets'quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik hoopte dus op een illustratie van mij aangezien hij beweerde dat hij *daarover* een illustratie had
Ze is geloof ik wel behoorlijk hitsigquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een goed punt. Wat een truttebarbie is die paris hilton zeg
hmm goed punt.. maar als je dan haar leven erbij krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wel rijk
dus ik wil gerust ff haar bankrekening lenen en een stukje bouwgrond met huis kopen![]()
1 keer te hard prikken en ze breektquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is geloof ik wel behoorlijk hitsig.
We willen zo vlug mogelijk ons eigen stekje hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm goed punt.. maar als je dan haar leven erbij krijgt![]()
wil je samen gaan wonen/verhuizen ?
moet je wel iets kunnen vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
We willen zo vlug mogelijk ons eigen stekje hebben![]()
Samenwonen doen we nu al anderhalfjaar ongeveer
Maar eigen huis klinkt zooooo aanlokkelijk tegenwoordig
Na 7 maand mag het dringend komen jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet je wel iets kunnen vinden.![]()
ik heb wel een mooie bungalow met 3 slaapkamers en een grote veranda. Is alleen 15.000 km verderopquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Na 7 maand mag het dringend komen ja![]()
Maar we zijn niet aan het type bungalow en een veranda is ook niet ons dingquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb wel een mooie bungalow met 3 slaapkamers en een grote veranda. Is alleen 15.000 km verderop
Ik vond het al zo raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik hoopte dus op een illustratie van mij aangezien hij beweerde dat hij *daarover* een illustratie had
Hebben we het daar al eens over gehad dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we zijn niet aan het type bungalow en een veranda is ook niet ons ding![]()
Ja, maar je was toen zat en hebt me gelijk gegevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we het daar al eens over gehad dan?
tja, een veranda in Nederland heb ik ook niets aan. die paar uur dat het hier mooi weer isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we zijn niet aan het type bungalow en een veranda is ook niet ons ding![]()
Jammer dus![]()
Nee dat was toen we in het gemeentehuis stonden bij de Ambtenaar der Burgerlijke Standquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar je was toen zat en hebt me gelijk gegeven![]()
Jah, je bent ook bijna constant zat dat ik het niet meer echt uit elkaar kan houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was toen we in het gemeentehuis stonden bij de Ambtenaar der Burgerlijke Stand
quote:
250 gigquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe groot?
qua ruimte, niet in cm's of inches
kan je dan niet beter een mp3-spele á la iPod oid kopen en dat gebruiken voor muziek en data?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik heb een USBstick gekocht vandaag
Mijn vierde inmiddels, en geheel in lijn met de traditie: iedere gekochte stick heeft vier keer zo veel ruimte als de vorige
32 > 128 > 512 > 2048
Ik had willen wachten op de nieuwe U3 sticks, maar die komen pas in de zomer/herfst in voldoende capaciteiten....
Mens ga kokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, je bent ook bijna constant zat dat ik het niet meer echt uit elkaar kan houden
nee die dingen zijn neukens duur en muziek gebruik ik ze eigenlijk uiterst zelden voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je dan niet beter een mp3-spele á la iPod oid kopen en dat gebruiken voor muziek en data?
Ik heb ook een 'nieuwe', 40 Gigquote:
met de nadruk op "even"quote:
damnquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de nadruk op "even"
The more you get, the more you need... Ik heb mijn 200 GB in oktober ingeruild voor een 500 GB, en daarvan is nu nog 136 GB beschikbaar
eerst was mn 80 gig genoeg, paar maanden geleden nog 60 erbij, en nu meteen maar 250quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de nadruk op "even"
The more you get, the more you need... Ik heb mijn 200 GB in oktober ingeruild voor een 500 GB, en daarvan is nu nog 136 GB beschikbaar
hmz, volgens mij zijn die usb-sticks per mb duurder dan een mp3-speler..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die dingen zijn neukens duur en muziek gebruik ik ze eigenlijk uiterst zelden voor
vast wel, als je ze vergelijkt met een 60 GB iPod etc. Maar ik wil iets KLEINS. en over een jaar koop ik gewoon een 8 GB U3 smart Titanium Cruzer, ben ik helemaal het mennekequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, volgens mij zijn die usb-sticks per mb duurder dan een mp3-speler..
okquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, als je ze vergelijkt met een 60 GB iPod etc. Maar ik wil iets KLEINS. en over een jaar koop ik gewoon een 8 GB U3 smart Titanium Cruzer, ben ik helemaal het menneke
Droom zequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Ik moet vannacht in mijn droom nog een ruzie uitvechten met phille over boeken die hij persé onder het afdak van het tuinhuisje wou zetten in de regen![]()
Slaapwel mensen![]()
Koop eerst eens een huisquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
Ik zit nog altijd met een USB stick van 32 MB![]()
Zou dringend eens een nieuwe moeten kopen maar zolang het niet superdringend is stel ik het nog wat uit![]()
Jag!quote:
plentyquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wat spannends verder?
Flesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jag!
Zit jij een beetje in de buurt van Wellington? Heb je foto's van de Volvo Ocean Race?
Inlezen dus zeg jequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plenty
Maar als Qu zijn harddisk, mijn USBsticks, Nieke haar grootgrondbezitterij en Es "as herself" niet genoeg voor je is, jah, dan is het inderdaad maar een zouteloze boel
*knipper*quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
knipper je ff met je ogen, zijn ze een heel topic verder
ik merk niks hoorquote:
ja hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
knipper je ff met je ogen, zijn ze een heel topic verder
dan knipper je niet vaakquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het dan ook over mijn geknipper
heh balen johquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fles
Een kilometertje of 600.Ik wilde daar nog heen gaan samen met een Nederlander die hier ook zit maar hij kon geen vrij krijgen.
als vanoudsquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoi
de bulkstouwer is er weer even
een WEEK??quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als vanouds
ik was al bang dat het vorige topic een week mee zou gaan
bij wijze van danquote:
gemiddeld 56 per dagquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij wijze van dan
Met mijn postgemiddelde van 10 per dag op dit moment ben ik niet degene die 'm vol krijgt
welquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's een gemiddelde over meer dan 4 jaar, dat telt niet
dat is wel erg kortquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef MutZ het volgende:
ik ga denk zo maar eens pitten... ben wat brakjes... (ja, nog steeds)
sorry qu, de volgende keer blijf ik speciaal voor jou langerquote:
flesquote:
neequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Game_Error het volgende:
Eeeeeeej, Biertje?
hou ik je aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
sorry qu, de volgende keer blijf ik speciaal voor jou langer
jij ook welterustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo slapen
welterusten allemaal![]()
lijkt er wel op hequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef D.Rose het volgende:
leeglooptopic
*er ook vandoor is
welterusten
jij ook welterusten dan maarquote:
welterusten dan maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef Sencho het volgende:
Welterusten mensen, ik ga denk ik zo die nieuwe film van Steven Seagal kijken :p hopen dat het wat is
damnquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef classpc het volgende:
Verdorie, nu kan ik niet meer slapen
Een vriendin van me heeft een heel vaag bericht bij m'n msn achter gelaten, en toen ik haar zonet belde, wilde ze me niet vertellen wat er nu was.
Een beste vriend belde me ook nog zonet, en vertelde me dat Stefanie en/of haar vriendin allemaal geruchten verspreiden over mij.
Ik denk dat mijn beste vriendin dat dus vernomen heeft, en daarom dat bericht heeft achtergelaten.
Het lag ook best hoog bij mijn vriend, maar ik heb hem uit kunnen leggen dat die geruchten niet waar zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef Game_Error het volgende:
Neem er dan nog eeneen biertje dan he
ja, voor mij ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:43 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Weer de laatste dag van de werkweek![]()
begin van de vakantie is bij mij dan hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:46 schreef leonieke het volgende:
En dan nog een week werken en dan een week vakantie![]()
Kan ik helemaal uitzieken
Morgen, dan ga ik de altijd hippe stadsrondrit doen per bus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:19 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
zeg Jag, wanneer kunnen weer avonturen verwachten op je weblog?
heb je al kiwi's gezien/gegeten? En Maori's?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen, dan ga ik de altijd hippe stadsrondrit doen per bus.![]()
stoerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen, dan ga ik de altijd hippe stadsrondrit doen per bus.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je al kiwi's gezien/gegeten? En Maori's?
Idd.quote:
Niet verstaan? Slechte integratie mannetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja.Ze hebben hier van die hele schattige kleine kiwi's, net zo groot als cherry tomaatjes.
Maori's ook, we gingen naar zo'n Maori ceremonie waar ze in Maori iets gingen vertellen maar ik kon er geen ruk van verstaan en ze vertaalden het ook niet.
![]()
Laatste werkdag voor een weekje vrijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:43 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Weer de laatste dag van de werkweek![]()
Es!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Laatste werkdag voor een weekje vrij. 'T is alleen wel baggerweer
.
Erg he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet verstaan? Slechte integratie mannetje![]()
Dan hoop ik wel dat dat binnen een uur gebeurd en niet zodra ik klaar ben met mijn werk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Es!
het wordt beter weer vandaag
Speciaal voor jou
oeh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat dat binnen een uur gebeurd en niet zodra ik klaar ben met mijn werk...
Ach, maar dat lost zich vanzelf wel op. Hoewel ik niet denk dat je zomaar Maori zal spreken..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg he?En dan te bedenken dat er begin maart het Noho Marae festival is. Leer je de Maori cultuur kennen.
Klinkt leuk maar ik weet niet of ik dan kan.
Dat lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, maar dat lost zich vanzelf wel op. Hoewel ik niet denk dat je zomaar Maori zal spreken..
En dan kan ik het je leren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt ie straks terug, spreekt ie 't vloeiend![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef leonieke het volgende:
Hoe fantastisch het weer hier gisteren was, hoe slecht het vandaag is.
Maar we hebben toch al kunnen genieten van een heerlijk zonnetje![]()
Je moet ook niet in PUB rondhangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:36 schreef VASND het volgende:
Ik ben hier echt te lang niet geweest.
Heb je toch iets leuks om naar uit te kijken. Zou ik ook vlug beginnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier nog steeds regen
.
Toch maar aan het werk, des te eerder begint mijn vakantie.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook niet in PUB rondhangen.![]()
PUB is niet goed voor je gezondheid hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:36 schreef VASND het volgende:
Ik ben hier echt te lang niet geweest.
preciesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook niet in PUB rondhangen.![]()
sorry Esquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier nog steeds regen
.
Toch maar aan het werk, des te eerder begint mijn vakantie.
Hier begrijpen we je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ben deels nog wel puberig dus ik vind het daar wel gezellig
Sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je toch iets leuks om naar uit te kijken. Zou ik ook vlug beginnen![]()
Wat ik nu dus ook ga doen... Naar school rijden en tot 16.10u lesgeven. Doei
goedemorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb ff fitness van school gedaan, en nu ben ik weer vrij
er staat totquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef classpc het volgende:
leo is in ieder geval op tijd, als ze nu weg is en pas om 16.10 uur les hoeft te geven.
oké dan.quote:
Dus je komt vaker?quote:
morgenquote:
Ja ik heb de boel doorgemaild, dat wilde hij graag, maar nu kreeg ik de mail terug omdat de mailbox vol zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
jag, heb je je trouwens al aangemeld ?
Een mailbox die vol zitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik heb de boel doorgemaild, dat wilde hij graag, maar nu kreeg ik de mail terug omdat de mailbox vol zat.En hij was donderdag + vrijdag niet op de campus. Mensen die het nog moesten regelen moeten in de loop van volgende week maar langskomen.
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een mailbox die vol zitT zal weer eens niet zo zijn
aah.. dat ging dus niet goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik heb de boel doorgemaild, dat wilde hij graag, maar nu kreeg ik de mail terug omdat de mailbox vol zat.En hij was donderdag + vrijdag niet op de campus. Mensen die het nog moesten regelen moeten in de loop van volgende week maar langskomen.
![]()
Ik gaf jou ook niet de schuldquote:
Ach ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook niet de schuld
Had het meer tegenonderwijsinstellingenin het algemeen
Maar ze was op tijd hoor, maar het is inderdaad TOT 16.10uquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef classpc het volgende:
leo is in ieder geval op tijd, als ze nu weg is en pas om 16.10 uur les hoeft te geven.
allemaal een dikke onvoldoende geven en veel strafwerkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze was op tijd hoor, maar het is inderdaad TOT 16.10u
Maar ik ben voor het ogenblik razend. Moeten hier normaalgezien 7 leerlingen zitten die een toets moeten maken en ik heb er 3 (DRIE!!)![]()
![]()
![]()
Ik vind het dus verschrikkelijk dat de mensen van het secretariaat niet navragen of die leerlingen een toets hebben vooraleer ze ze naar huis laten gaan...![]()
da's altijd vervelendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze was op tijd hoor, maar het is inderdaad TOT 16.10u
Maar ik ben voor het ogenblik razend. Moeten hier normaalgezien 7 leerlingen zitten die een toets moeten maken en ik heb er 3 (DRIE!!)![]()
![]()
![]()
Ik vind het dus verschrikkelijk dat de mensen van het secretariaat niet navragen of die leerlingen een toets hebben vooraleer ze ze naar huis laten gaan...![]()
Als ze met een doktersattest afkomen kan ik helemaal niets doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
allemaal een dikke onvoldoende geven en veel strafwerk
dan let je gewoon extra veel op hen, iedere keer als ze 1 seconde te laat zijn meteen een bak strafwerkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ze met een doktersattest afkomen kan ik helemaal niets doen![]()
Ja, 't is krokus/voorjaars/whatever vakantie en ik vond dat ik ook wel een weekje vrij verdiend hebquote:
heb je ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, 't is krokus/voorjaars/whatever vakantie en ik vond dat ik ook wel een weekje vrij verdiend heb.
da's een tegenvallerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fles!
Nieuwe HD formateren: kan het formatteren niet voltooien.
leuk zo'n nieuwe schijf
heb em meteen geruild ja, maar die wil niet geformatteerd worden op mn pcquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
heb je al een nieuwe nieuwe nu?
godver dat had ik vanochtend met een USB stick ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fles!
Nieuwe HD formateren: kan het formatteren niet voltooien.
leuk zo'n nieuwe schijf
jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver dat had ik vanochtend met een USB stick ook
Seems like we're fucked
die is wegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. dus je nieuwe nieuwe wil niet formatteren, hoe is je 1e nieuwe dan?
Jullie zijn gewoon patsers, mijn 40 Gigje deed het wél in een keer goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver dat had ik vanochtend met een USB stick ook
Seems like we're fucked
mijn 500 GB loopt ook als een zonnetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon patsers, mijn 40 Gigje deed het wél in een keer goed.
mn HD doet t ook wel een beetje nu geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn 500 GB loopt ook als een zonnetje
het gaat hier over een lousy tweetientjes USBstick die naar z'n godver is
huilie
Ik wil gewoon een nieuwe stik van meneertje Sandisk, want mijnes is doot denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn HD doet t ook wel een beetje nu geloof ik
Niet huiliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn 500 GB loopt ook als een zonnetje
het gaat hier over een lousy tweetientjes USBstick die naar z'n godver is
huilie
dood gaan we allemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, diegenen die vanwege de vogelgriep niet op vakantie durven, kunnen vanaf nu gewoon veilig in de kelder blijven
feit, echter hoop ik dat ik op een 'waardiger' manier doodga dan doordat ik door een vogelpoepje getroffen wordquote:
Snel en pijnloos graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
feit, echter hoop ik dat ik op een 'waardiger' manier doodga dan doordat ik door een vogelpoepje getroffen word![]()
Meer drinkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst nog een biertje
ik moet vanavond nog naar een feest waar ik geen bal zin in heb![]()
Nee kerel!quote:
ja, en daarna de koffer inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee kerel!![]()
Braafjes vanavond naar huis rijden en dan zoveel mogelijk slaap proberen in te halen. En eventueel een nieuw parfum gaan kopen![]()
je vent verleiden hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee kerel!![]()
Braafjes vanavond naar huis rijden en dan zoveel mogelijk slaap proberen in te halen. En eventueel een nieuw parfum gaan kopen![]()
Dat hoef ik al lang niet meer te doen. Dat heb ik 2.5jaar geleden gedaan met mijn übersexy stem via de telefoonquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk geen zin in momenteel![]()
Sorry![]()
Daar heb ik nu net enorm veel zin in. Gewoon knuffelen, maar niets meer... (de rest kost me momenteel gewoon te veel energie)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon een beetje geknuffel ook niet?
aubquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon een beetje geknuffel ook niet?
Gewoon knuffelen is ook erg fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb ik nu net enorm veel zin in. Gewoon knuffelen, maar niets meer... (de rest kost me momenteel gewoon te veel energie)
is dat de nieuwe plaag ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |