Nou en? Ik had er net ook eentjequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwartet mag niet meer he
Ik heb schrik van de tandartsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij heimelijk verliefd op de tandarts?
ik zag het.. ik moest even proberen of ik het ook nog kon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Ik had er net ook eentje
ja dat irri gepiep is wel zwaar minder inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb schrik van de tandarts![]()
Echt hoorZolang die boren geen geluid maken, is er niets aan de hand...
daarom moet je het toch echt zelf doen. Ik ben te duurquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bok maar op, werk is voor de dommen
neem ik 'm niet kwalijk. Alle nieuwen zijn van harte welkom hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij kent de regels niet zo goed eh
regels?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij kent de regels niet zo goed eh
Phille moest onlangs naar de tandarts en ik was chauffeur. Terwijl ik zat te wachten heb IK bijna de zetel van de tandarts kapot gemaakt (de extra zetel natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat irri gepiep is wel zwaar minder inderdaad
De OP staat idd vastquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
regels?
1. Gij zult een OP plaatsen die aan dit en dat voorwaarden voldoet? Is het hier Hokjesdouwen Troef geworden?
hokjes roeleren gewoonquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
regels?
1. Gij zult een OP plaatsen die aan dit en dat voorwaarden voldoet? Is het hier Hokjesdouwen Troef geworden?
dan moet zo'n blauwe die maar ff copypastenquote:
ook primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan moet zo'n blauwe die maar ff copypasten
da's hun werk
We dachten: we komen nog ff langsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
Ik had zowaar iets bij te lezen.
Eten en foto's, Leonieke en Fles zijn 'in tha house'.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
Ik had zowaar iets bij te lezen.
Eten en foto's, Leonieke en Fles zijn 'in tha house'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |